חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכויות אשה בהריון במקום העבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביוטיק- איך בוחרים מנתח פלסטי בחירת מנתח פלסטי

נושא המאמר: ביוטיק- איך בוחרים מנתח פלסטי
מאת:    שמור מאמר למועדפים

ביוטיק- איך בוחרים מנתח פלסטי בכל אותן פעולות כירורגיה פלסטית העורכות שינויים בגוף לצרכים רפואיים או לצרכים קוסמטיים ואסתטיים, המנתח הוא הגורם החשוב ביותר אותו צריך לבחור - יותר מאשר המכון או בית החולים בו הניתוח יערך. מכונים ומוסדות רפואיים יכולים להתהדר בסוגי ניתוחים פלסטיים שונים ומיוחדים - מהנפוצים ביותר ועד לנדירים - כשהקהל המנותח נמשך כלאחר יד אל המקומות שמציעים להם מבצעים כמו 2 במחיר אחד, עשרות אחוזי הנחה ועוד, כשמה שעומד מאחורי זה הוא בעיקר מנתחים מוכשרים פחות ובעלי ניסיון מועט יותר. כיצד מומלץ לבחור מנתח פלסטי? אתם ודאי יודעים איזה ניתוח פלסטי ברצונכם לעשות, וזו נקודת פתיחה נפלאה. האינטרנט מוצף במקורות מידע ובעלוני מידע של מרפאות. ידע מקדים לגבי שיטות ניתוח אפשריות וחדישות, רמות הסיכון השונות, חובות הרופא וזמן ההסתגלות לאחר ניתוח פלסטי. יש לבדוק מידע באינטרנט לגבי אותו מנתח - ולוודא שאכן הוא זה שעושה את הניתוח המוזמן, והוא יהיה נוכח בו. "לפני" ו"אחרי" - לא להתפתות לפוטושופ מה שיותר חשוב ממראה עיניים, זה לשמוע מאנשים שנותחו אצל אותו מנתח פלסטי איך היה היחס, הטיפול והתוצאות. יכול להיות שאנשים במרכזים כמו חדר כושר עברו את אותו התהליך, רצוי לא להסס ולהעביר כמויות מידע גדולות בנושא. ערבו קרובי משפחה או אנשים אחרים עליהם אתם סומכים - מירב הסיכויים שיחשבו על עניין אחר שחמק מדעתכם במהלך המחקר הקטן שלכם. באותה מידה - הרופא המנתח עימו את ם נפגשים לפני הניתוח אמור להסביר מהם הסיכונים הכרוכים בניתוח ומה האפשרויות החליפיות. במידה ואינו עושה כן- תידלק נורה אדומה. מחיר התייעצות - מדד? לא כל מחיר התייעצות הינו מדד לאיכות הטיפול שתקבלו. עם- זאת, רצוי לברר מראש באם ישנו כזה כדי לחסוך אי נעימויות. לעתים מחיר ההתייעצות מנוכה מהתשלום הכולל במידה ובחרתם לעשות את הניתוח באותו מכון.

www.beautic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]