חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכלים הנרכשים באמצעות משחקי חשיבה לילדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סלולרי זול טלפון סלולרי מכשיר סלולרי סלולרי

נושא המאמר: סלולרי לא קונים אצל חברות הסלולר
מאת: רפי גרטל   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות חברות הסלולר מרוויחות יותר ויותר כסף ממכירה של טלפונים סלולרים, נכון, אמנם הן השמיעו כל זעקה בעת שמשרד התקשורת קיצץ את דמי הקישוריות אך חברות הסלולר מצאו בקלות דרך לצמצם את הנזק ואף להגדיל את הרווחים שלהן באמצעות מכירה של טלפונים סלולרים.
עולה השאלה האם הגיוני כי חברות הסלולר ימכרו טלפונים סלולרים ? נכון בהתחלה כאשר שוק הסלולר היה צעיר בישראל היו מי שהרימו את הכפפה והחלו לייבא טלפונים סלולרים ולהקים רשתות תקשורת בישראל. באופן זה נוצרו בארץ מספר תאגידים וחברות סלולר חזקים באופן יוצא דופן אשר פשוט שולטים בשוק התקשורת.
חברות הסלולר מוכרות טלפונים סלולרים במילארדי שקלים לשנה, הרווחים שהן לוקחות על הטלפון הסלולרי הם גבוהים באופן מיוחד, וזאת מכיוון שלקוחות חברות הסלולר לא דואגים לבצע בדיקה של מחירים לפני שהם מתקשרים עם חברות הסלולר בתוכניות גלישה מורכבות שלא תמיד הם מבינים את משמעותן.
חברות הסלולר מוכרות לצרכנים חבילה כוללת לכאורה, הצרכן מקבל טלפון סלולרי מתקדם וכן חבילת גלישה ולא רק זאת אלא שהצרכן מקבל החזר על הטלפון הסלולרי אם הוא משתמש בטלפון הסלולרי מספיק. חבל שהצרכנים לא יודעים שהמחיר של הטלפון הסלולרי בחברות הסלולר הוא גבוהה לעתים אף מעל לפי שתיים מאשר אצל ייבואנים מקבילים כמו באתר נייד פור יו למשל וכן שחברות הסלולר מחוייבות לקבל אותם לתוכנית גם אם הם רכשו את הטלפון הסלולרי אצל ייבואן מקביל.
לא רק זאת אלא שחברות הסלולר אף גורמות לצרכנים לרכוש חבילות גלישה מורכבות שהצרכנים לעתים כלל לא מבינים את משמעותם, באופן זה למשל נמכרות חבילות גלישה לטלפונים סלולרים אשר עולות כף רב ואם הלקוחות חורגים מהחבילה החודשית המחיר של כל מגה גלישה עולה 14 שקלים באופן זה הלקוחות עשויים להפסיד מאות שקלים מדי חודש.
ומה לגבי טלפון סלולרי זול, בעוד ייבואנים מקבילים יכולים להסתפק ברווח מועט, חברות הסלולר לא ימכרו טלפון סלולרי שהן לא יכולות להרוויח עליו כמה מאות שקלים והן יעדיפו אף למכור טלפון סלולרי הכולל חבילת גלישה מפוארת אשר תעלה כמה עשרות עד כמה מאות שקלים לחודש.
נותר רק להמתין שהקהל הישראלי ידמה יותר לזה ביתר העולם המערבי וירכוש טלפון סלולרי מיבואנים מקבילים ולא מחברות הסלולר אשר מרוויחות במופגן כספים רבים.

www.nayad4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רפי גרטל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]