חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פאונדרס- משטר במדינת ישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט הכרויות

נושא המאמר: פרופיל קרבי
מאת: רונית בר    שמור מאמר למועדפים

ערב אחד ישבתי מול ג'יי דייט, בוהה בכרטיסיהם של כמה גברברים מן השורה ותהיתי: מאיפה. מאיפה הכשרון לנסח את הכרטיס שלכם בצורה שתגרום לי לעשות "התנתק".

כרטיסים של בנים באתרי הכרויות הם תופעה מדהימה, שזוכה לתשומת לב מועטה מדי לטעמי.
איכות הכתיבה, הכנות, הרצינות וההשקעה, כל אלה גורמים לי להתפעל בכל פעם מחדש.
ועכשיו ברצינות: ממחקר קטן שערכתי (עם אשה אחת מייצגת - אני), עולה כי ישנם כמה סוגי כרטיסים שלא מושכים יותר מדי בנות. אני אחלק את הטענות שלי לשני סוגים: טקסט ותמונה.
(אגב, אצל כל אחד מכם עשוי להימצא שילוב של אחד או יותר מהסעיפים הבאים).

ונתחיל בטקסט:

המתנצל. "אני לא ממש יודע מה אני עושה פה" (מחפש בנות??), "בטעות הגעתי לאתר הזה" (כן ובטעות אתה משלם לו 70 שקל בחודש), "גם אני כמו כולכם (?) נמצא פה במקרה...אבל אמרתי שזאת עוד דרך לנסות". תעשו טובה ואל תתנצלו. אנחנו יודעות שאתם יודעים מה אתם עושים פה.

זה ששונא את האתר. "יאללה, כאילו זה משנה מה אני אכתוב פה". "בנות, לשים תמונה מהבת מצווה או מהטירונות לא נחשב במיוחד". "גם ככה אף אחד לא קורא את הכרטיסים האלה", "לא שאני מאמין באתרים האלה", "נווו באמת איך אפשר למלא 1000 תווים?? בלה בלה בלה הגעתי כבר ל-1000 תווים??", "חכו חכו שאני אתפוס את מי שחיבר את השאלון הזה באתר...תאמינו לי הוא לא יישאר בחיים הרבה זמן". מה לעשות, אם אתם רוצים למצוא מישהי תצטרכו לכתוב מי אתם ומה אתם - אנחנו לא כאלה שטחיות! תנצלו את מספר התווים שיש לכם כדי לספר על עצמכם, לא כדי לקטר. זה יהיה הרבה יותר יעיל.

זה שאינו כותב כלום. זה זן מעניין במיוחד של בנים. שום פרטים. בשדות של הטקסט החופשי תמצאו חלל ריק. בשאלות האמריקאיות הוא יסמן רק מה שחובה כדי לסיים את הרישום לאתר. לא גובה, לא עיסוק, לא מה הוא מחפש, כלום. אל תתפלאו אם נחשוב שבאמת נכנסתם לכאן בטעות ונעבור למועמד הבא.

זה שמחמיא לעצמו יותר מדי. "בחור מדהים, נראה מעולה" (אין צורך, אני רואה לבד בתמונה אם כן או לא), "חלומה של כל אשה" (תזכיר לי למה נרשמת לפה??), "כשתכירי אותי לא תרצי לעזוב אותי" (אז למה האקסית שלך עזבה אותך ועשית מנוי לאתר?).

זה שאין לו דרישות. הוא מחפש בחורות בגילאי 18-40, בכל מצב משפחתי, לא משנה אם היא מעשנת או לא, בשדה של רמת השכלה רצויה יהיה כתוב: "יסודי, תיכון, דוקטורט" באותו משפט. בטקסט החופשי הוא כמובן לא יכתוב בכלל. מזכיר מאוד את אלה שלא כותבים כלום - אם כל מערכת הסינון הזאת לא רלוונטית עבורך, למה להתאמץ? צא לרחוב ופשוט הצבע על האשה הראשונה שעוברת (אלמנה/גרושה/רווקה/פרודה, מה שיבוא).

התמונה שאתם שמים באתר:

תמונות עם אקסיות. תפנימו - אף אחד לא רוצה מתחרים, ובטח שלא מהמין השני! אם יצא שהתמונה הכי טובה שלכם היא דווקא עם האקסית, אל תשחירו אותה אלא תחתכו בפוטושופ ותשאירו רק את עצמכם. לחתוך זה אומר לחתוך! לא להראות שאתם מחובקים עם מישהי ולהסתיר רק את הפנים. אם אתם מצולמים עם עוד חבר או שניים, חשוב שתציינו מי אתם (לדוגמא - "אני האמצעי", או "אני השני מימין, זה עם החולצה הכחולה עם הפסים").

תמונות עם משקפי שמש. תרגיל ידוע של בנים שנראים סביר רק כשהם מסתירים חלק מהפנים. בנות - אם בחור נראה חתיך עולמי כשהוא עם משקפי שמש, זה לא אומר כלום. יכול מאוד להיות שבמציאות את תזדעזעי. תדרשי ממנו תמונה נוספת בלי משקפי שמש! העיניים אומרות המון.

תמונות עירום. אני מאוד מבקשת. לא מעניין אותי לראות אתכם בלי חולצה (כלומר אולי כן, אבל לא לפני שהכרנו...) ובטח שלא בתחתונים! ואל תנצלו את ההזדמנות כדי להראות את הריבועים שלכם ממכון הכושר או לעשות שרירים - בשביל להראות את השרירים שלכם יהיו לכם מספיק הזדמנויות (אם לא תהרסו אותן, כמובן :)).








אודות הכותב:
הכותבת היא רונית בר, מנהלת תוכן בפורטל הטיפים tips4u

באדיבות פורטל הטיפים tips4u


www.tips4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]