חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעלי עסקים, כך תפתחו צוות שירות לקוחות מצטיין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדק בית ליקויי בניה בדיקת דירה

נושא המאמר: בדק בית
מאת: ran ogen   שמור מאמר למועדפים

בדק בית מקצועי חייב להתבצע ע"י חברה מומחית ובעלת ניסיון רב בעריכת בדיקות למגוון רחב של ליקויי בניה, על-מנת לוודא כי ההשקעה בנכס הינה כדאית ומחושבת.
בדק בית מקצועי נועד לסקור לעומק את המבנה, לאתר ליקויים הנדסיים הנראים לעין וליקויים פוטנציאלים אשר יראו איתותם בעתיד.
כמו-כן, הבדיקה ההנדסית בודקת את המבנה ורכיביו אל מול המפרט והתוכניות ההנדסיות של הקבלן והתאמתם לתקנות הבניה שבחוק.
פניה לקבלת שירותי בדק בית מקצועי מאת חברה מובילה כחברת טרמינל – תעניק לרוכשי הדירה שקט נפשי, פטור מדאגות וחסכון עצום בעלויות עצומות נוספות.
בדק בית מקצועי מיועד לבדיקת נכסים בשלבי בניה שונים, נכסים חדשים לפני/אחרי רכישה ולנכסים קיימים:
•איתור ליקויים בשלבי הבניה השונים מאפשר תיקונם המיידי, לפני המשך הבניה לשלב הבא.
•איתור ליקויי בניה לפני/אחרי רכישה משמש כקלף מיקוח למחיר הדירה, או מחייב את הקבלן לתקנם/לפצות את הרוכש בגינם.
•בדק בית מקצועי עשוי להעיד על כדאיות העסקה כולה, במקרים של ליקויי בניה חמורים ובטיחותיים.
•בדק בית מקצועי לדירה יד-שניה יחשוף בפני הרוכש את המידע שהמוכרים אינם ממהרים לחשוף, או שאינם מודעים לו, בגין בלאי המבנה שנצבר לאורך השנים.
כיום קיימות בשוק חברות שונות המציעות בדק בית הנדסי למבנים ברמה זו או אחרת, אולם מעט מאוד חברות, כדוגמת חברת טרמינל, מציעות ללקוח בדק בית מקצועי אשר הינה מבצעת במומחיות, ללא דופי, עד הפרט הקטן ביותר.
חברת "טרמינל" מציעה בדק בית מקצועי למבנים בשלבי בניה, חדשים וותיקים, במהלכו הינה מאתרת כ-300 בדיקות יסודיות לתחומי בניה מגוונים בהם עשויים להתגלות ליקויי בניה, כגון: שלד המבנה, עבודות גמר, עבודות תשתית, מערכות איטום וניקוז, גג המבנה, חצר, בטיחות הנכס, ליקויים אסטטיים ועוד.
מגוון הבדיקות מבוצעות אל מול תקנות חוק הבניה וחוקים נוספים וע"פ המפרט וכתב הכמויות שהובטח.
חברת בדק בית מקצועי תפעל במקצועיות לסריקת איכות המבנה ועליה להיות מצוידת בצי טכנולוגי החדיש ביותר בתחום, באמצעותו תאתר כל מפגע קיים, נסתר ועתידי, לרבות ליקויים מיוחדים כגון, ליקויי אקוסטיקה וליקויים במבני מסחר וציבור.
תהליך הבדיקה יבוצע ע"י מהנדסי בנין ושמאים, חברים בלשכת המהנדסים, מומחים ומורשים מטעם בית המשפט למסירת עדות ובעלי מוניטין של הצלחה, אשר מגובת בהמלצות כנות מלקוחות שנהנו משירותם האיכותי.
בסיום ביצוע בדק בית מקצועי מוגש ללקוח דו"ח המפרט באופן ברור ושקוף, את כל תוצאות הבדיקה ההנדסית: דו"ח חוות דעת מקצועית מטעם מומחה בדק בית.
חברה מיומנת כחברת טרמינל, מצרפת לחוות הדעת תיעוד מצולם לליקויים השונים שאותרו ולכל ליקוי מותאמת התקנה שבחוק ועלות תיקונו.
חוות דעת המבוצעת ע"י מהנדס בניין מורשה מטעם בית המשפט - קבילה לצורך ראיה, בשעת חילוקי דעות ובוררות בבית משפט, אל מול הקבלן/המוכר של הנכס.

www.at-terminal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ran ogen שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]