חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זמר ים תיכוני - מאמר שלישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




מאות עסקים למכירה!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דולר מט"ח מטבע חוץ השקעות במט"ח

נושא המאמר: השקעה בראנד דרא"פ
מאת: משרד התעשייה   שמור מאמר למועדפים

תהליך התחזקות הראנד עדיין נמשך (6.20 ב- 8 בדצמבר). הראנד הגיע לשערו הגבוה מול הדולר מזה

46 חודשים (כמעט 4 שנים). לא נראה כרגע כי יש מעצור כלשהו למטבע להמשיך ולהתחזק ואף לשבור את מחסום ה- 6.



הראנד החזק מגביר את הצפי לדפלציה בדרא"פ. באוקטובר ירדה האינפלציה לרמה של 4.4% בלבד, תוך ירידה מתמדת באינפלציה בחודשים האחרונים. האינפלציה הנמוכה והמטבע החזק מגבירים את הלחצים להפחתה נוספת בריבית בשיעור של 1.5%, במסגרת ה- Monetary Policy Committee (MPC) שתתכנס ב- 10,11 בדצמבר.



מחקרים אחרונים בבנק ABSA מלמדים כי הסיבה העיקרית להתחזקותו של הראנד בתקופה האחרונה נובעת בעיקר מהיות המטבע מבוסס בעיקרו על קומודיטיז, בדומה למטבע הקנדי והאוסטרלי. כאשר הדולר נחלש, והחודש הגיע הדולר לשיא שלילי מול היורו, הקומודיטיז מתחזקים (הזהב כבר חצה החודש את גבול ה- 400$ לאונקייה), והראנד מתחזק אקפונציאלית. הריביות הגבוהות יחסית בדרא"פ תורמות את חלקן גם כן. המשך התחזקות הראנד תלויה בגורמים אלו, וכן בהמשך האטרקטיביות בעולם של המטבעות המבוססים על קומודיטיז.



שר האוצר ונגיד הבנק המרכזי ציינו השבוע כי לא יתערבו במסחר של הראנד ולא יספקו אמצעים להפחית את רגישותו ותנודתו הרבה בשווקים או להשפיע על שער החליפין. שער החליפין של הראנד ישאר נייד לחלוטין, ויקבע אך ורק ע"י הביקוש וההיצע בשווקים הבינ"ל (כ- 30% מהפעולות בראנד מתבצעות מחוץ לדרא"פ).



התנודתיות בראנד יצרה בחודשים האחרונים כאוס ובילבול גדול בכלכלה הדרא"פ ובקרב העסקים הגדולים. יכולת קבלת ההחלטות באירגונים נפגעה קשות. רווחיותן של חברות בינ"ל רבות ירדה, והחל תהליך מואץ של פיטורין והתייעלות.

התחזקות הראנד, בנוסף לביקושים נמוכים בשווקים הבינ"ל, גורמים גם לירידה בצמיחה הכלכלית. הצמיחה השנה תעמוד על 2.2% בלבד לעומת 3% בשנה שעברה (עפ"י הצהרת שר האוצר החצי שנתית על התקציב). שר האוצר אופטימי לגבי שנה הבאה וצופה צמיחה של 3.3% עד ל- 4.5% ב- 2006.

השפעה נוספת של הראנד החזק היא החלטת חברת הדירוג Moody’s להקפיא כל שינוי בדירוג דרא"פ ליותר משנה בשל אי יציבות המטבע (כיום Baa2).



חדשות מקומיות:

· בנק ABSA נמצא בשלבים האחרונים של ביצוע עיסקת empowerment, ע"י מכירת 10% ממניות הבנק לקונסורציום של איש העסקים השחור טוקיו סקסואלה (יו"ר חברת Mvelaphanda ). ABSA הוא הראשון מבין 4 הבנקים הגדולים לבצע עסקה מסוג זה.

· ה- IDC (רשות ההשקעות הדרא"פ) החליטה "להחרים" את זימבבואה ולא לבצע במדינה זו השקעות נוספות כל עוד לא משתנה המצב השילטוני במדינה.

· הממשלה הדרא"פ עומדת לבצע סקר מקיף בנוגע לעלויות התקשורת במדינה, כחלק ממאמצים לעודד משקיעים מקומיים וזרים ולספק לצרכנים שירותי תקשורת זולים יותר. מחיריהם הגבוהים של שירותי התקשורת בדרא"פ צויינו זה מכבר כגורם מרסן להשקעות כלליות במשק, ולצמיחה בסקטור טכנולוגיות המידע.

· חברת Daimler Chrysler שוקלת להרחיב את השקעותיה בדרא"פ. החלטה חיובית תוביל לזרימת השקעה לדרא"פ של יותר ממיליארד ראנד ע"י הרחבת פסי יצור המכוניות (מרצדס) וחלפים לרכב.

מטבע חוץ מט"ח השקעות ראנד ראנדים דרום אפריקה מטבעות מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il

www.tamas.gov.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משרד התעשייה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]