חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטוי אינטרנט ועיצוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: עשרה כללים לקנייה נכונה ב- איביי (ebay) ובאתרי מסחר אלקטרוני בכלל
מאת: אלי שמעוני    שמור מאמר למועדפים

לא תמיד הסטנדרטים שלנו לאיכות תואמים את הסטנדרטים של מוכר באסיה או בדרום אמריקה, לכן יש להקפיד על כמה כללים על מנת לבצע קנייה נכונה ב- איביי (eBay).
לכל כלל, כמובן, יש יוצא מן הכלל. אם תקפידו על הכללים הבאים תוכלו להיות בטוחים כי תהיו מרוצים מהקנייה שלכם.

לפני הכול, פתחו חשבונות ב- איביי (eBay) וב- פייפל (PayPal).

חפשו את המוצר בקטגוריה בצורה מדויקת.
קטגוריה מתחמת את המוצר שחיפשתם בדיוק ולא מציגה מוצרים נלווים אחרים אשר יופיעו בתוצאות החיפוש הרגיל ואולי יבלבלו אתכם. גם בתוך הקטגוריה עליכם לבחור את מילות המפתח המתאימות ביותר למוצר אותו אתם מחפשים (לדוגמא: שם המותג, דגם וכו'...). השתמשו בכלי הסינון של איביי (eBay) (כמו מגבלת מחיר, משלוח, זמן סיום המכירה וכו'...).

השוו בין המוכרים השונים.
אתר eBay מאפשר לבצע השוואה בין המוצרים השונים על ידי סימון ב- V משמאל למוצרים המיועדים להשוואה, ולחיצה על כפתור Compare. דף ההשוואה שיופיע יציג את המוצרים (עד ארבעה מוצרים בדף) צמודים אחד לשני עם הנתונים החשובים לקונה. נתונים כמו: מי המוכר?, כמות הפידבקים שלו, מחיר המוצר כמובן, שיטת המכירה, זמן סיום המכירה ועוד... כך בצורה קלה ופשוטה תוכלו להשוות בין המוצרים ולהחליט.

בצעו סינון ע"י מכירות שהסתיימו - חשוב.
ניתן לבצע סינון Completed Listing על מנת לראות את כל המוצרים שהמכירה עבורם הסתיימה (בשבועיים האחרונים). כך תוכלו לראות את רמת המחיר של המוצר ב- eBay. בעזרת סינון זה תדעו להציע את המחיר המקסימאלי, לא רק את מה שתהיו מוכנים לשלם – אלא בעיקר מה המחיר המקסימאלי ששולם עבור המוצר ב- איביי (eBay).

בחרתם מוכר ומוצר, בדקו את הפידבקים של המוכר.
חשוב ביותר. להכיר את המוכר. לשים לב מה אחוז הפידבקים החיוביים מסך כל הפידבקים של המוכר. מתחת ל- 98 אחוז פידבקים חיוביים לא מומלץ לרכוש מאותו מוכר. מעבר לכך, קראו את הפידבקים של המוכר, חלק מהמוכרים מכניסים לעצמם בדרכים שונות פידבקים פיקטיביים (זה לא קל לביצוע אבל זה ניתן). כך שחשוב לראות על איזו מכירה/מוצר קיבל המוכר פידבק חיובי.
כמות הפידבקים שהתקבלו גם כן משפיעה על איכות ומקצועיות המוכר. מוכר בעל כמה עשרות פידבקים הוא בדרך כלל פחות מקצועי ממוכר עם כמה אלפי פידבקים.
קראו את הפידבקים השליליים ונסו להבין היכן החסרונות של המוכר (אולי משלוחים איטיים, מוצרים פגומים וכו'...).

בדקו האם המוצר נשלח לישראל ומה זמן ההגעה.
הרבה מוכרים ב- איביי (eBay) לא שולחים את המוצרים שלהם מחוץ לארצות הברית בכלל או לישראל בפרט. יש לבדוק האם מתבצעים משלוחים לישראל ובאיזה מחיר (על מנת שלא נופתע ממחיר המשלוח).
זמן הגעה סביר הוא עד 14 ימי עבודה. זמן משלוח מעבר לכך הוא חריג וגם יכול להביא אתכם למצב בו לא תוכלו לדרוש את כספכם חזרה במידה והמוצר לא הגיע.

הציגו שאלות למוכר.
בכל דף מוצר, בחלקו העליון מימין, קיימים פרטי המוכר. דרך הלינק Ask Seller A Question, תוכלו לשלוח למוכר שאלות והודעות אשר תצפו לקבל עליהן תשובות.
מהירות התגובה של המוכר מעידה על רצינותו ומקצועיותו של המוכר.
בחלק התחתון של דף המוצר, מצוינות התשובות של המוכר על שאלות שנשאלו ע"י קונים פוטנציאליים אחרים. עיינו בהם – תוכלו לקבל מידע נוסף.

הציעו את המחיר אותו הייתם מוכנים לשלם עבור המוצר.
המערכת של איביי (eBay) מאפשרת לכם להגיש את המחיר הגבוה ביותר אותו הייתם מוכנים לשלם עבור המוצר, אך תמיד יוצג מחיר מעט גבוה מההצעה הנוכחית. לדוגמא: על מוצר מסוים מוצע כרגע מחיר של 10 דולר, אתם מוכנים לשלם עליו 100 דולר. אם תגישו הצעה של 100 דולר, ההצעה הנוכחית למוצר תהיה 11 דולר (ולא 100 דולר). לאחר מכן אם מישהו אחר יציע 20 דולר למוצר, ההצעה שלכם עדיין תנצח ותעמוד על 20 דולר, וכך הלאה עד לסכום של 100 דולר. כאשר יגיע מציע עם 105 דולר, לא תופיעו יותר.
בדרך זו eBay מאפשרת לקונים לשמור על רמת מחירים נמוכה לקונים עם בטחון.

השתמשו בתוכנת סנייפר.
אם המוצר חשוב לך מאוד והוא ייחודי, כדאי להשתמש בתוכנת סנייפר. קיימות לא מעט תוכנות כאלו בשוק ואנחנו נסקור כמה מהן בכתבות ההמשך.
תוכנות סנייפר מאפשרות לך לא רק לקבוע את מחיר המקסימום שלך למוצר ולהציע במקומך, אלא אף להבטיח את זכייתך במוצר "בכל מחיר". התוכנה מגישה הצעה בשמך שניות ספורות לפני סיום המכרז כך שתוכלו לזכות במוצר בוודאות.


שלמו אך ורק דרך פייפל (PayPal).
על מנת להבטיח את כספיכם, שלמו אך ורק דרך שירות התשלומים של Paypal. לכם כקונים אין עמלות ולמרות שאנחנו כישראלים לא מוגדרים עם Confirmed Address, אנחנו מאוד מוגנים במידה והמוצר לא יגיע אלינו.
חשוב לשים לב, שאם לאחר 14 ימי עבודה (18-20 יום ברוטו) עדיין לא קיבלתם את המוצר, יש להתחיל הליך של Dispute ב- PayPal. כך תוכלו להבטיח קבלת כספיכם בחזרה במידה ולא קיבלתם את המוצר (לאחר 45 יום (ברוטו) מיום התשלום, לא תוכלו לבצע Dispute ותאבדו את כספיכם).

שלמו למוכר מיד.
בצעו את התשלום עבור המוצר מיד עם קבלת ההודעה על הזכייה. כך המוכר מרוצה, כספו הגיע מייד ללא כל תקלות, תוכלו לקבל פידבק חיובי מהר (ברוב המקרים), ותקדימו את שליחת המוצר אליכם. אף מוכר לא ישלח את המוצר לפני קבלת התשלום באופן מלא.

אודות הכותב:
אלי שמעוני
סוחר ויועץ למסחר ב- איביי (eBay).
מוסמך כמומחה הדרכה מטעם איביי (eBay).
מרצה במכללת מגמות, באוניברסיטת דרבי, במכללת ג'ון ברייס ובמכללות ומוסדות אקדמיים נוספים בתחום המסחר ב- איביי (eBay).
מנהל פורומים בתחום המסחר - באיביי.
מנהל וכותב ראשי באתר המרכז הישראלי למסחר ב- איביי
מנהל המרכז הישראלי למסחר ב- איביי (eBay).
מעביר קורס למסחר ב- איביי (ebay)

www.ebayhelp.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שמעוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]