חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קלפי טארוט- קלף השוטה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קפה אספרסו מכונות קפה

נושא המאמר: טיפים והסברים להכנת משקה קפה בסוגים שונים
מאת: שלום   שמור מאמר למועדפים

טיפים להכנת קפה משובח
משקה הקפה תמיד היה מצרך חשוב מצרך שתופש מקום חשוב בכל בית רוב האנשים שותים קפה (או משקה המכיל קופאין ) כדי להתרענן בבוקר או בהמשך היום כשמרגישם עייפות וישנם אנשים שקפה בשבילם זה סוג של חוויה והם מוכנים לשלם טובין עבור כוס קפה טוב ואיכותי .

במאמר זה נקנה לכם קצת ידע על הכנת כוס קפה בכמה סוגים וצורות שונות על מנת שגם לכם תהיה חווית הקפה איכותית ומרשימה, זה טוב גם לשימוש הפרטי והפינוק שלנו או של האישה או של הבוס שלנו וגם בכדי להרשים אנשים אחרים או אורחים שחשובים לנו.

לפני ההסבר על הכנת סוגי קפה שונים נאמר שבשביל להכין קפה טוב על הקפה להיות כמה שיותר קרוב לקלייה שלו ולטחינה שלו ,כולנו עדים לניחוח של פתיחת שקית קפה משובח הריח של הקפה פשוט מענג ומרענן אותנו . דבר שני להכנת קפה איכותי, מלבד הכישרון, הוא מכונת קפה איכותית.

ישנם כמה סוגי משקאות קפה המפורסמים שבהם הם,אספרסו קצר, וארוך, קפה הפוך, קפוצינו , ומקיאטו ,רוב האנשים לא מודעים להפשרויות הרבות שבהכנת קפה וכך גם לשמות שלהם ואני לא מדבק על סוגי הקפה וסוגי הקליה של הקפה אלה על המשקה .

וזה מזכיר לי סיפור קצר בתחילת נשואי אשתי היקרה יצאה לקניות בקניון ולאחר הרבה סיבובים היא הרגישה תשישות מסוימת והיה בא לה כוס קפה פשוט כמו שהיא רגילה בבית היא נגשה לאחת מבתי הקפה וביקשה כוס קפה, המוכר שאל אותה איזה קפה את רוצה אספרסו וכו'.. אשתי שלא הבינה בסוגים האלה וגם לא במחיר החליטה לקחת את הזול וביקשה אספרסו קצר בחושבה שמדובר על כוס קטנה או גדולה,
המוכר הכין והגיש לאשתי אשתי מסתכלת על הכוס ורואה פחות מרבע כוס של קפה היא לא ידעה אם לצחוק או לבכות או שהמוכר צוחק איתה אז היא שאלה את המוכר למה כזה קצת המוכר ענה לה ככה זה הקצר את רוצה את האספרסו הארוך אז היא בתמימותה ענתה כן המוכר לקח את הכוס והוסיף לה את הכמות הכפולה אבל זה עדיין לא הגיע לחצי הכוס אבל לאשתי כבר לא היה נעים והיא לא רצתה לעשות לעצמה פדיחה אז היא נאלצה לשתות ולשתוק כך שהיא גם שילמה כפול וגם שתתה את מה שהיא לא רצתה ומאז היא כבר נעשתה מומחית לקפה .

אספרסו : באספרסו כמו שאמרנו יש אספרסו קטן ואספרסו גדול ההבדל בניהם הוא פשוט אספרסו ארוך זה כמות כפולה כלומר באספרסו קצר נשים במכונת הקפה כפית אחת של קפה(כדאי לדחוס את הקפה קצת) נפעיל את המכונה לאחר רתיחת המים עד שהמים המים שיצאו מהקפה יהיו שחורים ומתומצתים ברגע שהמים יהפכו לבהירים יותר נוציא את הכוס הכמות שיוצאת זה פחות מרבע כוס באספרסו ארוך כנ"ל רק במקום כפית קפה אחת נשים שתיים וגם כמות התמצית של הקפה בכוס יהיה בערך פי שניים , סוכר אפשר לפי הטעם . (באמריקה שמים פלח לימון ליד האספרסו כדיי לעדן את הקפה וקוראים לזה רומנו)

קפה הפוך וקפוצינו : כאן יש בלבול גדול בן השמות כך שברוב בתי הקפה תקבלו את אותו קפה . נביא כאן 3 דרכים להכנת המשקה . לקחת מנת אחת של אספרסו ובאותה כמות לחמם חלב (בסטימר=המאדה שבמכונה )ובאותה כמות גם כן להקציף חלב כלומר שלושה חלקים שווים כך שהכמות הכללית מתאימה לכוס קטנה בקפוצינו נהוג להשים מעט קינמון(מומלץ לשאול לפני ששמים את מי שמכינים לו)או מעט גרגירי שוקולד. בקפה הפוך נהוג להשים בכוס קודם את החלב החם אחר כך את הקצף ואחר כך את מנת האספרסו מלמעלה את הסוכר יש שמערבבים לפני ששמים את הקפה ויש אחרי והכל לפי הטעם . (בשביל לקבל יופי ושלושה צבעים בכוס מומלץ להשים סוכר בכל אחד בנפרד אבל זה רק למשקיעים או כשמכינים לאנשים מכובדים)

מקיאטו : אופן ההכנה מנת אספרסו ומעל מעט חלב מוקצף.
אמריקנו : זה כמו נס קפה כלומר מכינים מנת אספרסו מוסיפים מים חמים כרוב הכוס ומעט חלב מוקצף .
פרנצ'ונילה: אפשר להכין עם קפה נמס או עם אספרסו פשוט מוסיפים סוכר וניל ולמי שאין מכונת קפה שיקנה או אפשר להרתיח חלב על הגז להוסיף סוכר וניל וקפה .

טיפים לסיכום תתחילו להכין קפה בסבלנות קפה טוב זה קפה עם ארומה טובה שהוא קלוי טוב ולא שרוף, וטחון הכי קרוב להכנה, טחינה דקה תניב תוצאות טובות יותר על מנת לשמור על טריות הקפה לאחר טחינה רצוי לאטום ולהקפיא ,ולהפשיר לפני השימוש ,ניתן ורצוי לשחק במכונת הקפה ולגלות מתכונים חדשים.היום במכונות הקפה הביתיות יש הרבה חידושים ופטנטים, המגבירים את האיכות והנוחות וכמובן התוצאות .

www.wesell.co.il/click/tgvdgzkdajn3zfh/nd7fmcatwubx0yj/tstgvdgzkdajn3zfhts


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]