חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זמר ים תיכוני - מאמר שלישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון בחו"ל ללא עמלות הזמנה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שער הדולר שער היורו

נושא המאמר: דולר ושער הדולר - לכל דורש
מאת: אריאל   שמור מאמר למועדפים

היקום המודרני שלנו פועל היום על האקונומיה הגלובאלית במידה רבה יותר מכל זמן אחר. לא סתם אנחנו נפגשים לפרקים במונח "כפר גלובאלי", וזו מפני שכלל ארצות התבל מקיימות קשרים כלכליים מסוג כזה או אחר, עקב התפתחות טכנולוגית שמקרינה על חלק הארי מאורחות החיים של כולנו כאינדיבידואלים בארצות השונות. לא ניתן לדבר על כלכלה ללא לציין את השערים ואת השווקים שמניעים את האקונומיות השונות. יש מספר שווקים חשובים בעולם כולו וקומץ שערים שעליהם מבוססת האקונומיה בכל מקום. מתוכם, השערים המשמעותיים במיוחד זה הדולר. הדולר האמריקאי מזה שנים מוכר כאחד השערים העיקריים וכל יום עיניים רבות מספור פונות לכתבי העט ולמוספי האקונומיה בעבור לראות מה הוא שער הדולר כרגע.

חשיבותו הרבה של שער הדולר
האקונומיה האמריקאית כבר שנים רבות נחשבת לאקונומיה הגדולה במידה רבה בעולם כולו, והמטבע שלה נהפך להיות כסף בר העברה בקירוב בכל ארץ בעולם כולו, בלי יחס ישיר לפוליטיקה דיפלומטית עם ארצות יריב וכיוצא בזה, משום שהאקונומיה מקושרת לגורמים שונים מאשר לדיפלומטיה ומדיניות חוץ. לאורך השנים אנחנו מורגלים לעסוק במסחר בדולר האמריקאי בקירוב בכל תחום במציאות ולא פעם אנחנו מחשבים את הרכוש שזמין עבורנו גם בדולרים בשביל לחזות מהו הסטטוס של ההשקעה הכספית שלנו, אם היא מתרחשת, אם היה מדובר בנכסי דלא ניידי או בקניית נכסים מגוונים כגון אוטו, מכשירי חשמל ועוד. ארצות רבות מספור נותנות יחס לדולר כשער היסודי, על אף שבשנים האחרונות בנוסף ניכנס שער היורו שהוצג לפני זמן לא רב, וכן שער הין היפני ואף הלירה שטרלינג הבריטית מוכרים כשערים יציבים, אבל במושגים של סחר וביקורת כספית בהתחשבות בדרישות השווקים על גוניהם המגוונים, אנחנו עדיין מתחשבים בגובה הדולר, במידה רבה יותר מאשר בשערים האחרים. האקונומיה האמריקאית הציגה את עצמה כאקונומיה עוצמתית ועמידה, על אף ההלם הפיננסי העמוק שעדיין מנסים לברוח מפניו ארצות רבות מספור שכלכלתן ספגה נזקים בגלל נפילת המוסדות הכלכליים האמריקאים והקריסה בשוק האמריקאי, שבכל זמן עלולה להשליך על יתר האנושות.

www.dollargate.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]