חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תריסים בחיפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשירת שיער שיער דליל טיפול לשיער דליל חיזוק שיער

נושא המאמר: נשירת שיער מניעה ודרכי טיפול מגוונות
מאת: משה   שמור מאמר למועדפים

בקרקפת של אדם קיימים למעלה מ- 100,000 זקיקי שיער. הקרקפת מאבדת ביום כ -100 שערות שיצמחו בחזרה תוך כ- 6 שבועות. שינויים הורמונליים שמתרחשים החל מגיל 40, גורמים לכך שתוצר לוואי של ההורמון הגברי טסטוסטרון אצל גברים עולה ומאיץ את יצירת הורמון DHT אשר פוגע בזקיקי השיער וגורם לשיער שלנו לגדול בצורה דלילה עד כדי מצב של "נשירת שיער" או במקרה חמור לאי גדילה מוחלטת של צמיחה. ההתקרחות אצל גברים הנפוצה היא אלופסיה אנדרוגנית.

1. הסיבות העיקריות לנשירת שיער הם:

1) הזדקנות: תהליך ביולוגי טבעי, הניתן לניהול ע"י שילוב של תזונה בריאה בתפריט וע"י כך נתרום להפחית את תהליך ההזדקנות . 2) מחסור במינרלים כגון נחושת, סידן , ברזל, כרום, יוד, אבץ, מגנזיום, פוגעים ביכולת להצמיח שיער בריא. 3) חוסר חמצן - בדם מצמצם את זקיקי השיער, ומוביל ליובש בקרקפת ונשירת שיער.4) עישון סיגריות מקטין את זרימת הדם ומגביר את פעילות קרישת הדם של תאים. 5) תופעות לוואי מתרופות ישנן תרופות המכילות רכיבים שעלולים לגרום לנשירת שיער, כגון ליתיום, קומדין.6) אובדן שיער גנטית נשירת שיער כתוצאה מתורשה משפחתית. נשירת שיער גנטית בעל פי רוב מופיעה אצל גברים, אך יכולה להופיע גם לנשים.

2. מזונות שיכולים לגרום לנשירת שיער ולצמצם את צמיחת השיער.

1)שומן רווי /שומן טרנס: מזונות כגון בשר, עוף, ומזונות מטוגנים מכילים שומן רווי גבוה. חמאה מרגרינה, גבינה, מכילים כמויות גדולות של שומן טרנס. מזונות אלה מייצרים כולסטרול המצטבר בעורקים וורידים קטנים בקרקפת וכתוצאה מכך מעט חמצן מועבר לתאים בגוף, כולל תאי הזקיקים.2) מזונות המכילים אספרטיים ו מונוסודיום גלוטמט - מונוסודיום גלוטמט מכיל חומרים כימיים אשר גורמים לעלייה במשקל, תיאבון מוגבר וגם סוגים שונים של בעיות בריאות כגון נשירת שיער. 3)עישון - יכול להקטין את זרימת הדם אל הקרקפת הגורמת להתקשות של העורקים, להגביל את זרימת הדם ולגרום לנשירת שיער 4) צבעי מאכל מלאכותיים - צבע מאכל מלאכותי מכיל תרכובות כימיות אשר משנות איזון הטבעי של הגוף.5) חומרים משמרים - אלה הם רעלים הפוגעים בכבד והכליות אשר עלולים לגרום לנשירת שיער ולמנוע צמיחת שיער 6)אריזות מזון מפלסטיק פוליוניל כלוריד הוא חומר מסרטן ידוע, והוא משמש לעתים קרובות באריזות הפלסטיק של המזון. זה חומר רעיל המביא לגרימת נזק בכליות ובכבד וכתוצאה מכך לנשירת שיער. 7) מלח צריכת יתר מלח גורמת לאגירת נוזלים, לחץ דם מוגבר שגורמים לפחות חמצן המועבר אל התאים שבגוף, כולל התאים של הקרקפת וכתוצאה מכך נשירת שיער

goo.gl/nof3i


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]