חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אופנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: סליקת כרטיסי אשראי בזמן אמת באינטרנט
מאת: שלומי צרפתי    שמור מאמר למועדפים



עם התנפצותה של בועת הדוט.קום, חברות רבות הפנימו שעל מנת ולהתקיים הן חייבות ליצור הכנסות, ואף החלו לחפש מודלים של רווחיות. במשך השנתיים האחרונות, גולשי הרשת עדים לעלייה ניכרת באתרי אינטרנט חדשים המקדמים רכישה מקוונת כלשהי. מגמת עלייה זו התחזקה באופן ניכר לאחר אירועי ה- 11 לספטמבר בארה"ב. העיתון גלובס דיווח לאחרונה על עלייה של 35% בהיקף עסקאות האון ליין בישראל, וזאת בעיקר עקב המצב הביטחוני והחשש של לקוחות להסתובב באתרי קניות. נתונים אילו מסבירים את פריחתם של פתרונות הסליקה בזמן אמת. במאמר זה אפרט סיבות נוספות המדגישות את כדאיות הטמעת מערכת לסליקה ואימות כרטיסי האשראי בזמן אמת.

פוטנציאל השוק
הסיבה העיקרית לפתיחת אתר קניות וירטואלי היא ההבנה לפוטנציאל הקונים העצום שמסתובב בזירת המסחר באינטרנט. הגולשים ברשת מגוונים ודורשים את כל סוגי המוצרים והשירותים, החל מקניית מוצרי ביגוד וטקסטיל וכלה במוצרי פנאי ובידור, חינוך ונסיעות או חומרה ותוכנה. ברשת ניתן לבצע היום רכישה של כמעט כל מוצר בכל שעה ובמכל מקום.

תחרות ומיצוב
כניסתם של עסקים רבים לזירת המסחר האלקטרוני, מחייבת מתחרים לבדוק את השתלבותם המיידית במתן שירות און ליין, הכולל את האפשרות להזמנת ואישור מוצריהם בזמן אמת, על מנת להישאר תחרותיים או להסתכן בלהישאר מאחור. לקוחות שקיבלו שירות בזמן אמת לא יסכימו להתפשר ולחזור לשירות נחות ואיטי, אוף-ליין.

שירות 24X7
אתרים רבים מספקים שירות באמצעות רשת האינטרנט וזקוקים למתן מענה מיידי לבקשת הגולש כגון אתרי תוכן, הכרויות ואף אתרי הורדות תוכנה למחשבי כף יד ולמחשבים אישיים. ברוב המקרים לא יכולים אותם אתרים להחזיק מוקד שרות לקוחות מסביב לשעון אשר יספק מענה מיידי לאחר בדיקת כרטיסי החיוב. במקרים אלו הטמעת מערכת סליקת כרטיסי אשראי בזמן אמת הנה הכרחית.

מכירה חמה ומתוקה
?הכה על הברזל בעודו חם?, כלל מכירות ידוע זה גורס שמכירה בטוחה הינה מכירה מיידית. אישור העסקה, סגירתה וחתימתה מהווים את ההבדל בין לקוח ללקוח פוטנציאלי. כל זמן שחשבונית העסקה או מספר אישור עסקה אינם מסופקים, כך גדל הסיכוי שלקוח מהסס יבטל את הרכישה או יעבור לאתר מתחרה.

שליטה ובקרה
מערכות הסליקה היותר מתקדמות משלבות מערכת Back office לסוחרים הסולקים, המרכזת את כל עסקאות האון ליין, מאפשרת שליטה ובקרה בזמן אמת וכן פירוט היסטורי של כל העסקאות, אפשרויות חיפוש וחיתוך ואפילו ניתוח סטטיסטי וגרפיים של פעילות. מערכות אילו מייעלות בחברה הסולקת את השליטה והבקרה העסקית ומאפשרות פלטפורמה אינטגרטיבית בין חלקי הארגון השונים. לדוגמא: מנהל המכירות יוכל ליהנות מדו"ח מכירות יומי, אנשי החשבונות ישתמשו בכלי לצורך הוצאת דוחו"ת והתאמות בעוד אנשי הרכש יעדכנו את המלאים.

בחנויות אלקטרוניות, מערכת הסליקה תייעל את מערך השירות, על ידי מניעת רכישה של מוצר שאינו קיים עוד על המדפים ואזל מהמלאי. המערכת תאפשר לחברות לפקח על מספר ההזמנות ולהתריע בפני הגולש במידע והמוצר אינו קיים עוד במלאי.

סינון עסקאות
אתרי אינטרנט גדולים זוכים לחשיפה מירבית של גולשים, אשר בחלקם הלא קטן מתנסים במערכת הרכישה ומכניסים פרטים שגויים למערכות. הדבר מתבצע לעיתים כפעולה תמימה או לעיתים מתוך כוונת זדון ורצון "להתעלל" באנשי שרות הלקוחות וההזמנות של החברה. הכנסת פרטים שגויים של אמצעי החיוב ופרטי המזמין גורמים לנטל ולמעמסה על מאגר הנתונים ודורשת סינון של אותם מציקים בכדי למנוע הפרעה בתפקודם הרציף של עסקים. סליקת כרטיסי אשראי בזמן אמת מסננת את ההזמנות הפיקטיביות ומכניסה לרשימת ההזמנות רק את הרכישות התקפות והאמיתיות.

כיצד מתבצעת הסליקה ?
הקמת מערכת סליקה כרוכה בעלויות רבות הכוללות אמצעי אבטחת מידע מתקדמים, שרתים זמינים ומהירים בקווי רוחב פס גבוהים ואישורים מיוחדים מחברות האשראי. השקעה בתשתית למערכת סליקה ייעודית זו אינה כדאית לאתרי מסחר אשר מחזורם הכספי אינו עולה על מאות אלפי שקלים. לכן פותחו לאחרונה מספר אפליקציות סליקה באון-ליין המאפשרות התממשקות ופתרון סליקה במודל של שירות.

החברות הנותנות שרותי סליקה נחלקות לשני סוגים:
הן יכולות להוות כמעין שלב ביניים בתהליך הסליקה, כלומר להיות "הספק"- אותו גוף שעובד מול חברות כרטיסי האשראי, ובכך הם אלו המבצעים את חיוב כרטיס האשראי של הגולש, מזכים את חשבון הבנק שלהם ולאחר מכן מעבירים את הכספים שנגבו לחברה שרכשה את שירותיהם. אחד היתרונות העיקריים בשירותי סליקה מסוג זה, הוא ביטול הצורך בלהיות סוחר מוסמך בחברות האשראי הישראליות. חברות אלו בדרך כלל, מספקות גם את מנוע הקנייה כולו שלכאורה מספק פתרון מקיף יותר, אולם גורע בגמישות ובשליטת הסוחר. חברות הסליקה הנוהגות בשיטה זו לרוב יאפשרו את שלבי הרכישה על השרתים המאובטחים שברשותם דבר אשר יגרום לשינוי בכתובת ה-URL שבדפדפן הגולש, שינוי שעלול לפגוע יגרום באמינות הסוחר מצד הגולש בנוגע לזהות האתר שבו התחיל את גלישתו והרהורים ברצינות אבטחת המידע ובביצוע הרכישה העתידית.

הסוג הנוסף של נותני שירותי הסליקה הוא על בסיס ASP (Application Service Provider) כלומר אפליקציית הסליקה מתבצעת על ידי "מנוע" סליקה מרוחק היושב על שרתים הממוקמים בתחומה של נותנת השירותים. בשיטת עבודה זו התוכן והקוד של אתר האינטרנט נמצאים בשליטה מוחלטת של בעל האתר ועל ידי שתילת מספר שורות קוד נסתרות נשלחים הפרמטרים שמולאו על ידי הצרכן לשרתי החברה הסולקת.

כיום, על אף השם הרע שגורמים אינטרסנטיים מנסים להוציא לאינטרנט, מספר הגולשים בעולם ממשיך לעלות באפן מתמיד. בישראל מוערך מספר הגולשים בכמיליון. יחד עם העלייה המתמדת במספר שעות הגלישה ישנה עלייה במספר העסקאות המקוונות.

האינטרנט נכנס לכל תחום בחיינו היומיים במחשבי כף היד, בטלפונים הסלולרים ובקרוב גם בטלוויזיה. אין ספק שסוחרים בעלי חזון, הבונים את עתידם בתקופה מאתגרת זו, חייבים להשתלב במסחר העתידי וליהנות מפוטנציאל מכירות אדיר וקהל קונים שלא נגמר.

אודות הכותב:
הכותב הינו מנהל המכירות בחברת InterSpace ומנהל המוצר "טרנזילה" מערכת סליקה בזמן אמת.

www.tranzila.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומי צרפתי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]