חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צמצום בצריכת קלוריות – מסודות אריכות הימים





    קישורי טקסט (לפרטים)




ביטוח השכרת רכב
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח חובה ביטוח מקיף ביטוח צד ג ביטוח רכב

נושא המאמר: הדרכים לבחור ביטוח עבור הרכב
מאת: אריאל   שמור מאמר למועדפים

ביטוח לרכב הוא הכרח חוקי ומעשי לכל בעל רכב בכל מצב. ישנם סוגים שונים של ביטוח רכב, ובאחריות כל אזרח בעל רכב להחזיק ברשותו ביטוח תקף. לאורך המאמר נבדוק ונעמוד על ההבדלים בין סוגי הביטוח השונים, בכדי לסייע לבעלי הרכב להכיר את חובותיהם וזכויותיהם. אנו משוכנעים שהתוכן יסייע לכל מי שמחפש ביטוח - ומאחלים קריאה מהנה ומועילה!

מה חשוב לדעת על ביטוח חובה?

ביטוח חובה מוכר בתור ביטוח אשר מכסה עבור נזקי גוף ונפש נטו. אם אתם מעוניינים בכיסוי עבור נזקי רכוש, עליכם לרכוש ביטוח מקיף לאוטו. בנוסף לכך, אם אתם מעוניינים בכיסוי עבור נזקים לצד שלישי כלשהו עליכם לרכוש ביטוח צד שלישי.
ביטוח החובה מספק כיסוי עבור הנהג, מי שישב עמו באותו הרכב ועוברי אורח שנפגעו כתוצאה מהתאונה. הכיסוי הוא למען טיפולים, ניתוחים, אשפוז, החלמה, השתלות, טיפולים נפשיים ארוכי טווח, תרופות ולמעשה כל עניין רפואי שיש לו קשר ישיר עם הפגיעה בתאונה.

מה הכרחי לדעת על ביטוח מקיף טרם שרוכשים אותו?

ביטוח מקיף יכול להיות לא זהה מחברת ביטוח אחת לשנייה, כל חברת ביטוח מחשבת את הפרמיה על פי שיקוליה האישיים ולכן המחיר גם שונה בכל חברת ביטוח. חלק מחברות הביטוח לא מעוניינות לבטח אנשים להם עבר תאונתי גדול מידי או שהן גובות פרמיה גבוהה במיוחד עליהם, חלק מחברות הביטוח לא מעוניינות לבטח נהגים מתחת לגיל מסוים וכדומה.
דבר חשוב נוסף שיש לדעת הוא שבמידה ויש לכם ביטוח חובה בחברת ביטוח מסויימת – אין זה אומר כי אתם נדרשים לעשות בה את הביטוח המקיף, תוכלו לעשותו בכל חברה ובאופן זה תוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר.

מהו ביטוח צד ג ומה נדרש לדעת עליו?

ביטוח צד ג הינו ביטוח אשר מספק כיסוי עבור נזקים לצד שלישי כלשהו. מדובר על נזקי רכוש בלבד שכן נזקי גוף ונפש מכוסים על ידי ביטוח החובה.
ביטוח צד ג הוא ביטוח שניתן לרכוש בפני עצמו אך הוא מחושב במסגרת הביטוח המקיף. כאשר אנשים רוכשים ביטוח צד ג בלבד הם למעשה מעוניינים לבטח אך ורק את הצד השלישי שמעורב בתאונת דרכים וזאת כדי שלא יצטרכו לעמוד בהוצאות אלו.
מדובר על ביטוח רשות והמחיר שלו משתנה מחברת ביטוח אחת לשנייה ולכן כדאי לבצע השוואת מחירים ולבחור את הפוליסה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית.

autoguide.co.il/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97_%d7%a8%d7%9b%d7%91_ %d7%97%d7%95%d7%91%d7%94/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]