חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור ליזם המתחיל





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרקטים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקט עץ פרקט למינציה פרקטים לבית פרקטים לעסק

נושא המאמר: פרקט מעץ
מאת: אוז'לבו יצחק   שמור מאמר למועדפים

פרקט מעץ- על יופי ואיכות לא מתפשרים
ישנם מוצרים בעולם שנחשבים לחלקת העשירים כמו קוויאר, פרארי, תיק של גוצ'י ופרקט מעץ. מבחינת מרבית האנשים דברים אלו הם בגדר מותרות ואכן, לא ניתן לראות בכל בית פרקט מעץ טבעי. האפקט של פרקט מעץ על כל הבית כמעט לא מציאותי. פרקט טבעי יכול לבדו להפוך את כל מראה הבית ליוקרתי ומרשים. הפרקט, קצת כמו שטיחים ווילונות, נותן אופי ויוצר אווירה בבית גם אם לא השקיעו בריהוט או לא עיצבו את הקירות בטפטים וכדומה. האם כל פרקט מעץ יביא למראה מוצלח ויצור אווירה נעימה ומלאת חום? ללא ספק כן אך כמובן שישנם סוגים שונים של פרקטים הנבדלים בסוג העץ ממנו הם עשויים כאשר סוג העץ משפיע על גוון הפרקט. מעבר לכך, פרקטים טבעיים נבדלים במידת העיבוד שהם עברו וברמת השחיקה שלהם.
הבא נכיר מעט את הפרקט הטבעי. עבור פרקט מעץ ניתן להצביע על שלושה סוגים עיקריים. הראשון הינו פרקט מעץ מלא, השני הינו פרקט תלת שכבתי והשלישי הינו פרקט שעם. פרקט מעץ מלא הינו הפרקט היוקרתי, האיכותי וכן גם היקר ביותר. פרקט כזה עשוי מעץ גושני ומראהו הטבעי נשמר עד כמה שניתן. פרקט שכזה רגיש להרבה מאוד דברים כמו מים, שריטות וכתמים ויש צורך לתחזק אותו לעתים תכופות מאוד. פרקט כזה ניתן לחידוש על ידי החלפת השכבה העליונה. הפרקט התלת שכבתי מורכב משלושה שכבות כאשר שתי השכבות התחתונות שאין אנו רואים, עשויות מעץ אורן ועל השכבה העליונה ביותר שכן ניתן לראות מדביקים את סוג העץ שהנכם בוחרים. כמובן שפרקט כזה יהיה זול יותר מפרקט עץ מלא למרות שמראה שלהם לא יהיה ניתן לראות שום הבדל. ולבסוף, פרקט שעם שנחשב גם כן לפרקט מאוד איכותי ויוקרתי בשוק הפרקטים. היתרון הבולט של פרקט זה הינו עובדת היותו ידידותי לסביבה. מעבר לכך, פרקט מעץ שעם הינו מבודד תרמי מצוין וההתקנה שלו פשוטה מאוד.
פרקט מעץ הינו ריצוף ייחודי ויחיד במינו. רבים מתפתים אחר המראה האלגנטי והחמים שלו ולמרות שמדובר בהשקעה כספית נכבדת, התוצאה שווה כל שקל. חברות בעלות וותק בענף הפרקטים המייבאות פרקטים מאירופה יספקו לכם . בנוסף לכך, כל הפרקטים המוצעים בחברות אלו עומדות בתקנים. אם כבר החלטת לחסוך עבור פרקט מעץ, מוטב שתפנו רק לחברות מסוג זה. בנוסף, אלו יעניקו לכם שירות הכולל איש מקצוע שיגיע עד אליכם הביתה בכדי לקחת מידות מדויקות עבור ההתקנה. לרוב תוכלו גם להתייעץ עם מעצבי פרקטים העובדים בחברה שיכוונו אתכם טוב יותר. ולבסוף, בעת צרה מוטב שיהיה לכם למי לפנות. פרקט מעץ נשמר לעשרות שנים ולכן השירות לא פחות חשוב מהמחיר, בעיקר כשמדובר בפרקט מעץ הדורש טיפול ותחזוק רציני.

www.teva-parketim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוז'לבו יצחק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]