חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית תדמית אישית באמצעות שחקנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליקויי בניה ביקורת מבנים בדק בית

נושא המאמר: בקרה לפני רכישה
מאת: פרילנסרים   שמור מאמר למועדפים

רכישת בית, דירה, משרד או כל מבנה אחר מחייבת ביצוע בדיקת ביקורת מבנים טרם סגירת העיסקה. לשם ביצוע הבדיקה מומלץ לשכור חברה חיצונית אשר תספק חוות דעת נייטראלית לצד המוכר ולצד הקונה. במהלך הביקורת ייבדקו טיב המבנה מבחינת חוזק הבנייה, רטיבות, עובש, מערכת החשמל, מערכת המיזוג,ליקויים בטיחותיים ועוד. לאחר סיום הביקורת יוגש דו"ח אשר מפרט את טיב הנכס. חשוב לקחת בחשבון כי שווי הנכס עשוי להשתנות בהתאם לליקויים אשר מתגלים בביקורת.
בדיקת ביקורת מבנים משרתת ברוב הפעמים את טובת הקונה. ישנם מקרים בהן בעל הנכס מציג נתונים שקריים אודות המבנה ומבקש עבורו מחיר גבוה משוויו האמיתי. בדיקה יסודית על ידי מהנדס עשויה לחסוך מהקונה עלויות גבוהות של שיפוץ עתידי. הבדיקה מסייעת באיתור ליקויים בטיחותיים ומניעת תאונות. חשוב לבצע בדיקה מקיפה על ידי מהנדס מוסמך לפני כניסה לבית חדש או מעבר למבנה ציבורי חדש או בית עסק.
חוות דעת מהנדסים
בדיקת ליקויי בניהמקיפה וייסודית מתבצעת על ידי מהנדס בלבד. קבלן, אינסטלטור או איש שיפוצים לא יוכלו לזהות בעיות מהותיות במבנה. בעת בחירת מהנדס לביקורת כדאי לבחור במהנדס בעל התמחות מתאימה וניסיון בבדיקת מבנים. על המהנדס לבדוק את רמת העומס על התיקרה ויסודות המבנה. בדיקה זו עשויה להיות שימושית להכנת המבנה לעמידות בפני רעידות אדמה. איתור מוקדם של ליקויי בנייה או בטיחות במבנה עשוי להציל חיים ולמנוע הוצאות כספיות כבדות בעתיד.
עמידות בפני רעידת אדמה
מיקומה הגיאוגרפי של ישראל מעמיד אותה בסכנה לאירוע רעידת אדמה. מדענים טוענים כי בכל אזור שבו התרחשה רעידת אדמה בעבר תתרחש רעידה נוספת בעתיד. בהתאם לכך פועלות הממשלה והרשויות המקומיות לחיזוק מבנים ויצירת עמידות בפני רעידת אדמה. לשם בחינת עמידות מבנה יש לבצע בדיקת ביקורת מבניםתקופתית ולבחון את יסודות הבנייה. בסוף הביקורת יוכל המהנדס להמליץ על הצעדים שיש לנקוט בהם בכדי לשפר את יכולת עמידות המבנה.
פרט לרעידות אדמה ישנם גורמי טבע נוספים היוצרים בלאי במבנים ופוגעים בעמידותם. גשם ורטיבות מייצרים רטיבות במבנים בעלי כושר אטימות לקוי. קרני השמש עשויות גם כן לפגוע בעמידות המבנה. כל מבנה דורש אחזקה ובחינת מהנדס אחת לכמה שנים בכדי לבחון האם המבנה עדיין כשיר לשמש למגורים או לצרכים ציבוריים. פעמים רבות אנו שומעים על אסונות מצערים כתוצאה מקריסת מבנים. ביקורת בדק בית תקופתית עשויה הייתה למנוע את האסון.

www.buyhome.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרילנסרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]