חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משפטי מוטיבציה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגשמה עצמית התפתחות אישית התבגרות רגשית בחירה חופשית

נושא המאמר: כמה חופש באמת יש לך כאשר אתה בוחר את החיים שלך?
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

אם הייתי עושה סקר ושואלת האם קיים לאדם באמת חופש של בחירה בחיים שלו? רוב האנשים היו טוענים שיש להם בחירה מלאה לגבי החיים שלהם. (אלא אם כן, הם חיים בחוויה של קורבנות והאשמה מתמדת – אך לא אליהם כוונתי)
אך האם זה אכן כך? האם באמת יש לנו חופש לבחור בחיים שלנו בצורה מלאה?
בחירה, זאת היכולת שלנו ליצור העדפה ממספר דברים שהם שווים לי באותה המידה.
כאשר אנחנו ניגשים להתבונן על החיים, אנחנו שמים לב שבעצם מי שמכוון את הבחירות שלנו בחיים הוא תת המודע שלנו. לכאורה פעולת הבחירה נעשית באופן מודע. אך במידה וישנם כוחות נסתרים שקיימים בתוך תת המודע שלי – הם אלה שבסופו של דבר מנווטים את הבחירות שלי על סמך ניסיונות וחוויות העבר.
תת המודע שלנו, מנסה לגונן עלינו. ועל כן מנהל אותנו לפי השיקולים שלנו. כאשר אנחנו נתקלים בסיטואציה – דבר ראשון תת המודע שלנו, יבחן בהתאם לחוויות העבר, האם יש לנו את המסוגלות להתמודד עם מה שאנחנו עומדים מולו. אם אין לנו יכולת, כיוון שאנחנו עמוסים רגשית, או כיוון שניסיון העבר שלנו הוכיח שבמקרה דומה לא הצלחנו להתמודד היטב – תת המודע שלנו יתחיל לסנן את האינפורמציה שמגיעה אלינו.
אנחנו נשכח דברים, נדחיק דברים, זה יראה כאילו איננו שמים לב לסימנים או לדברים שגלויים על פני השטח – אך זהו בעצם תפקידו של תת המודע. יוצא שמה שבעצם מנהל אותנו, אלו פחדים מהעבר שנמצאים בתוך תת המודע שלנו – ככל שבילדות, הדחקתי יותר דברים. ככל שקיימים בי יותר סודות ופחדים – תת המודע שלי יסנן מחיי יותר אינפורמציה – ויותר מכך, הוא יגיש לי אותה בצורה מעוותת.
ככל שתת המודע שלי יותר מלא, חוסר המודעות שלי גדול יותר. ככל שחוסר המודעות שלי גדול יותר היכולת שלי באמת לבחור בחיים באופן מלא – היא אשליה שאינה קיימת.
ככל שקיימים בתוכי רגשות שאני לא משתף בהם. ככל שקיימים בתוכי דברים שאני לא רוצה או לא מסוגל לדבר עליהם – אני שולל מעצמי במו ידי את היכולת החופשית שלי לבחור בחיים שאני רוצה. ואז, אני משחזר בחירות מהעבר. זה כמו שאישה נופלת כל הזמן לאותו דפוס של זוגיות עם גבר שלא רוצה אותה. או שגבר, נופל כל הזמן לדפוס של זוגיות עם אישה נוקשה ושתלטנית.
זה לא שהם בוחרים בכך, תת המודע גורר אותם לכך על סמך ניסיונות העבר. ומסנן מהם את האינפורמציה שיכלה למנוע מהם להישאב לדפוס הזה. התהליך הזה בדיוק מה שגורם אח"כ לאנשים לומר – "איך לא שמתי לב", "איך לא ראיתי", "הכול היה כל כך ברור, איך לא קלטתי". וכו'.
על מנת להגדיל את יכולת הבחירה בחיים שלנו, אנחנו חייבים ללמוד לרוקן תכנים מתוך תת המודע שלנו. זה כמו להגיע לחוויות חדשות עם דף חלק ונקי ולא עם דף מקושקש, מלא חריצים. על מנת שמה שינהל אותנו בחיים זה הרצונות שלנו האמיתיים, ולא התשוקה שלנו למלא חסרים מהעבר – שעוברת המרה לדג' חסר בחום ואהבה מהילדות יעבור המרה – להישגיות יתר, רצון ברכוש ובהישגים חומריים נוספים.
הדרך לריקון תכנים מתת המודע מתבצעת באמצעות דיבור. דיבור מתוך החסרים שלנו. דיבור מתוך הרגשות שלנו. דיבור מתוך החולשות והפחדים שלנו. כאשר, אנחנו מסוגלים לחשוף את החלקים המוסתרים והמוצנעים שלנו – התכנים מתת המודע הופכים למודעים ומפנים מקום לחופש, וליכולת בחירה אמיתית שאינה נובעת מתוך החסר.
לחיי ההגשמה העצמית וההתפתחות האישית המלאה שלכם,
חני

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]