חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום גיבוש לעסקים - אירועים לעסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: היכרויות פייסבוק אהבה רווק

נושא המאמר: רוצה למצוא אהבה ? פייסבוק עכשיו !
מאת: David Avshalom   שמור מאמר למועדפים

רוצה למצוא אהבה ? פייסבוק עכשיו !
ואני באמת שואל למה? אז בואו נעבור ישר לפואנטה של הדבר. כולם בסופו של דבר היו רוצים שתהיה להם אהבת אמת. אחת כזאת כמו בסרטים שיוצאים מהוליווד או אחת כזאת שיצאה מבית היוצר של קזאנובה , אבל זה לא קל כמו בסרטים, כי בסרטים לא אוכלים כל כך הרבה סרטים, וגם משפטי הפתיחה המיושנים עובדים להם כמעט תמיד, ובתכלס זה הכל מבוסס על אותה השבלונה; הם חברי ילדות, הוא מתאהב בה, היא לא מבינה שהיא מאוהבת בו, הוא מוצא מישהי אחרת שעושה לו את המוות ומתאהב בה, זאת שלא הבינה שהיא מאוהבת בו מחליטה להתאהב במישהו חדש, רבע שעה לפני סוף הסרט הוא רץ לנמל תעופה (למה הן תמיד בורחות לחו”ל?), עובר את האבטחה כאילו אין מחר בזמן שצועק משהו כמו:”אני אוהב אותה! היא מחכה לי!” ואז סצינה שמראה את עם מבט על הפנים שאומר:”אווווו, הם מאוהבים”. וכמובן סוף טוב הכל טוב, אבל לא כאלה הם העניינים בחיים האמיתיים. אם בחיים האמיתיים הייתי מנסה לעבור ככה בנמל תעופה, לא רק שלא הייתי פוגש את הבחורה, ואם פוגש אז מאחורי זכוכית בכלא, גם הייתי מקבל מספר יריות של רובי תייזר (אלה שיורים כבלים שמחשמלים אותך) ואיזה בלון וחצי של גז מדמיע, אבל למי אכפת, אנחנו לא מתכוונים לרוץ פה לשום נמל תעופה.
אז איך מוצאים אהבה בעידן הדיגיטאלי? ואיך מוודאים שהיא תראה לפחות כמו התמונה שהיא פרסמה.
כשהייתי ילד את רוב הדייטים שלי הייתי מביא מצ’אטים (שלא שווים הרבה בימינו), אייסיקיו, מסנג'ר ושאר ירקות ותוכנה נוספת שרצה בזמנו בשם אודיגו הייתה גאונית, היא היתה ראדאר שהראה לך איפה באיזור שלך יש מישהי שרוצה לשכב איתך (לא עד כדי כך, אבל היה לי משם המון תנועה נאמר את זה ככה). אבל עכשיו זה לא עידן של תוכנות מסרים ו- mircעכשיו זה עידן הפייסבוק, ואתרי ההכרויות שעדיין מגששים שם באפלה ועובדים עלינו בעיניים.
אתרי הכרויות
אני אוהב אתרי הכרויות, הם עובדים מעולה לאנשים נואשים וזקנים, ולעוד איזה טריליון ילדים בגילאי הטיפש-עשרה שמחפשים משהו לזיין וכל היום שולחים הודעות מטומטמות לכל עובר ושב. מה הבעיות באתרי הכרויות? הם עולים כסף, אפילו שההרשמה חינם. זאת הרי שבלונה ידועה, שאתה נרשם מקבל חלק מהאפשרויות ואז אם אתה רוצה לקרוא את ההודעה שסנונית שלחה לך (חחח סנונית, זה שם שלא פוגשים כל יום), אתה צריך להרשם ולשלם להם איזה סכום “סמלי” כל חודש, רוב האנשים לא יודעים שסנונית הסקסית 86, היא בעצם פרופיל מזוייף שכל המטרה שלו זה לגרום לך לרצות להרשם ולשלם כסף, זה בנאלי אבל זה עובד (יש לי חבר דביל שנרשם), למה זה עובד? כי אנחנו גברים טמבלים, להודות אגב זה השלב הראשון בתהליך. וגבר שמקבל פתאום הודעה ממישהי מרגיש שהיא ממש רוצה אותו, כי אחרי הכל היא התחילה איתו, אז הוא כרגע במינימום בראד פיט (בתוך הראש של עצמו). כמובן שאחרי שאתה נרשם וקורא את ההודעה שהיתה מוסתרת ממך, שלרוב מורכבת מ:”היי מה נשמע?”, אתה יותר לא שומע מסנונית, למה? כי נרשמת אז לא אכפת להם ממך יותר. עכשיו האתרים המשקיענים ישלחו הודעות מכמה פרופילים של בחורות, כל אחת עם מראה קצת שונה, יהיה לך את המלאה (רוב הקהל הפעיל של אתרי ההכרויות בישראל), הרזה, הכוסית (זאת שכולם היו רוצים להביא הביתה), הברונטית והבלונדינית, כי אחרי הכל משהו מזה אתה צריך לאהוב, ובטח אחת מהן תגרום לך לרצות לעשות מנוי.
מתי אתרי הכרויות כן עובדים? כשאתה אחרי גיל 30, למה? כי תחשבו שכל אלה שעדיין רווקים בגיל 30+ וכל הרווקות מורעלות החתונה שיושבות באתרים שאני לא אומר את שמם שלא יתבעו לי את הצורה, הן מחפשות בעל, והוא מחפש אותך! הפגיעה, החלשה, זאת שתעשה הכל בשביל הטבעת, כי היא סובלת מסינדרום גולומב (היצור הזה משר הטבעות שרדף כל הזמן אחרי הטבעת). וכמה שאתה מתבגר ככה אתרי הכרויות הופכים להיות הסצינה הקבועה שלך.
קטע משעשע, תפתחו פרופיל של בחורה באתר הכרויות, בשביל לראות מה גברים אחרים כמוכם כותבים לבחורות כמשפטי פתיחה. שעות של הומור מובטחות.
פייסבוק, דרכו של הצייד:
בעקרון פייסבוק אף פעם לא התכוונו להפוך לפלטפורה הטובה ביותר ל-Stalker ממוצע, או בכלל להיות בסיס למציאת מערכות יחסים חדשות ואהבה. אם תסתכלו טוב, בפייסבוק אין ממש חיפוש לפי גיל, מין, איזור וכו’, כי הם רוצים שחברים שלך יהיו באמת חברים שלך ולא סתם בחורות אקראיות שאתה מוסיף כי בתמונת הפרופיל שלה היא בביקיני, אבל כל האלבומים שלה פתוחים רק לחברים, ואתה ממש רוצה לראות את האלבום שלה מתאילנד. אפרופו אלבום מתאילנד, אם יש למישהי אלבום כזה, אבל אין בו שום תמונה שלה בבגד ים = היא שמנה.
פייסבוק מציע כמה וכמה דרכים למצוא אהבה. הדרך הראשונה היא להוסיף את החברות של החברות של הידידות שלנו, או סתם לשלוח לכל כוסית שאתה רואה הודעה בסגנון:”מה גיטרה יפה כמוך עושה בלי נגן צמוד?” חחח ?
אחוזי חדירה נמוכים (חחח אחוזי חדירה), אבל לפעמים עובד. לא השיטה הטובה ביותר, אבל איתה בהחלט אפשר להביא למאורה שלך כמה בחורות ברמה ממוצעת ומטה. אגב בנות, אם אתן רוצות גבר, אתן יכולות להביא כמעט כל גבר למאורה שלכן, כי אנחנו עד כדי כך קלים, אז לכן אין כאן מה לשבור את הראש יותר מידי. חבל רק שאתן מתקשרות איתנו כמו כנופיית חסאמבה, הכל במסרים סודיים שאנחנו לא מבינים מהם כלום ואז דופקים את הראש בקיר עם השאלה התמידית:”איך נהיינו פתאום ידידים? מה עשיתי לא נכון?”, אני ממליץ לכן להעביר לנו את הרצונות שלכן בקוד מורס, הוא לא קשה, וככה לפחות נוכל לפענח את מה שאתן רוצות.
אבל פייסבוק לא פראייר, ובטח שלא החברות שמפרסמות בו, ויש כמה כלים מאוד שימושיים לצייד מוצלח וממוקד יותר.
Here We Net
הישראלים לא יצאו פה פראיירים בכלל והוציאו אפליקציה לרשת החברתית, שעובדת בצורה פשוטה וקלה והיא חינמית לחלוטין, אפשר דרכה להגיע לפרופיל האישי של המשתמש בצורה ישירה בלי סיבוכים. יש לי חברים שהוציאו משם דייטים, אז אני יכול לומר ב-100% שזה עובד. אפשר אפילו לצ'וטט שם עם בחורות ולראות היסטוריה של הודעות ובחירות. מאד קליל ופונקציונאלי.

אז זאת הדרך פחות או יותר למשתמש שחיי את רוב החיים שלו בתוך רשתות חברתיות למצוא לעצמו אהבה. האם אני מצאתי אהבה אונליין? בשנים האחרונות לא, אבל זה סתם כי אני עצלן, פחדן ושאר ירקות, כשזה מגיע לנשים, אז אני יושב מהצד ומתבונן איך ילדים טובים אוכלים גלידה.
מחר מתחיל הסופ”ש, וזה הזמן לשלוח למישהי הודעה ולהזמין אותה לדרינק.
אז שיהיה לכולנו סוף שבוע רגוע, ומי ייתן וכולנו יום אחד נמצא אהבה.
בהצלחה !!!

www.herewenet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י David Avshalom שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]