חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מקום שיפוט אחריות הובלה ימית





    קישורי טקסט (לפרטים)




כמה זמן טיסה מתל אביב לליסבון?

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיסה לליסבון טיסות לליסבון לטוס לליסבון ליסבון

נושא המאמר: טיסה לליסבון
מאת: מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

העיר ליסבון, היא אולי אחת הערים האטרקטיביות ביותר עבור תיירים מישראל המחפשים גם חיי לילה ברמה גבוהה, גם חופי ים מקסימים, גם אוכל מעולה ולא יקר וגם גיוון מהיעדים הרגילים אליהם הישראלים יוצאים לחופשה בשנים האחרונות, עם זאת הבעייתיות עם העיר ליסבון היא הטיסה, ליסבון ממוקמת באחד המיקומים המרחוקים ביותר באירופה על בסיס האוקיאנוס והיא רחוקה כשעה וקצת טיסה מברצולונה, כלומר תייר ישראלי המעוניין להגיע לליסבון צריך לקחת בחשבון לפחות 4 וחצי שעות טיסה, בחלק מהמקרים לא קיימת כלל טיסה ישירה ליסבון ואז האפשרויות הם טיסה לליסבון דרך ברצלונה, מדריד, פריז או רומא. עם זאת מעת לעת מופעלות גם טיסות ישירות לליסבון, אלה מקלות על התהליך מאד, כדאי לעקוב אחרי פרסומים באינטרנט המציעים מעת לעת טיסה לליסבון ישירה מהארץ, ברוב המקרים טיסות ישירות אלה מופעלות ע"י חברות פורטוגליות אך לעתים גם ע"י חברות תעופה ישראליות. עלות טיסה לליסבון באופן כללי יחסית יקרה מטיסות ליעדים פופולרים קרובים יותר לישראל, אבל לדעתנו בהחלט שווה להשקיע בטיסה לליסבון, פורטוגל היא בהחלט מדינה שהתייר הישראלי יכול למצוא בה כמעט כל מה שהוא מחפש לחופשה מה שנקרא "מנצחת", ראו עוד מידע על ליסבון, כולל אטרקציות, מלונות, טיסות ועוד באתר העיר ליסבון בעברית.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]