חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כבר לא צריך השתלת שיער!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משבר בזוגיות גישור לזוגיות אימון לזוגות תקשורת בין זוגית

נושא המאמר: איך לנקות את הזוגיות לפני החג?
מאת: בית גישורית   שמור מאמר למועדפים



איך "לנקות" את הזוגיות לפני החג?


עכשיו כשאנו מתחילים את הניקיונות לחג כדאי לא לשכוח לנקות את החלודה ביחסים האישיים שלנו. מערכת היחסים בין בני הזוג תלויה בתקשורת פתוחה, אמון בין בני הזוג, ביטחון, וכנות. לפניכם טיפים מועילים להוצאת החלודה מהזוגיות שיכולים לעזור לכם.

1. רק אנחנו אחראים על הזוגיות שלנו - לעיתים קרובות מערכות יחסים נהרסות כי אחד מבני הזוג מרגיש שאינו מאושר ומאשים בכך את השני. אם אתם לא מרגישים מאושרים, תבדקו עם עצמכם למה. במערכת יחסים מקבלים את הטוב יחד עם הרע ורק אתם אחראים לאושרכם.

2. תגיעו להסכם ותקיימו אותו - אל תצפו מבן הזוג שלכם להסכים אתכם בכל דבר, תכבדו את ההבדלים בדעות. ברגע שתקיימו הסכם זה, תיווצר הרגשה שיש ביניכם כבוד הדדי. אל תשכחו את העיקר – להגיע להסכמה.

3. תקשורת בין בני הזוג- רק בעזרת תקשורת טובה במערכת יחסים, ניתן להגיע לקרקע בטוחה של הסכמה משותפת ביניכם. התקשורת היא הבסיס לזוגיות טובה, הוא כלי העיקרי לבניית תקשורת איכותית. חשוב שכל אחד מבני הזוג יתרום לכך.

4. כנות בזוגיות – חשוב במערכת יחסים בריאה היא להיות כנים עם עצמכם ועם בן זוגכם. שקרים יוצרים נתק, אפילו אם בן הזוג אף פעם לא יידע ששיקרתם. כנות ואמון בין בני הזוג מהווים בסיס חשוב לכל מערכת יחסים.

5. אמרו סליחה אחד לשני – להרבה אנשים קשה לומר את המילה סליחה. כדאי לשבור את המחסום האישי שלנו. חשוב להבין שהמילה סליחה משחררת את העבר ומקדמת את ההווה. בקשו "פסק זמן" ל-10 דקות לחשוב על מה שקרה. לאחר מכן שוחחו עם בן זוגכם, הסבירו מה קרה, מה מכעיס אתכם, מה לדעתכם עשה לא נכון ומה כדאי לשנות. זה יעזור לכם לבנות מערכת יחסים טובה עם תקשורת חזקה ובריאה.

6. העריכו אחת את השני – חשוב לא לשכוח את התכונות הטובות שיש בנו. לפעמים, במהלך ריב נשכחות התכונות אותן אנו מעריכים אצל בני הזוג שלנו. לכן, בזמן של ריב, חשוב לומר משפט מרגיע כמו לדוגמא: "אני כועסת אבל זה לא אומר שאני לא אוהבת אותך" לאחר מכן נסו לפתור את הבעיה.

7. בילוי זמן איכות יחד- לא משנה כמה אתם עסוקים, תמיד נחמד לבלות ביחד. אפשר לעשות ספורט , לצאת למסעדה, לראות סרט וכו', יש מגוון דברים שניתן לעשות. אתם תרגישו את קסם האהבה רק כשאתם ביחד.

8. צחוק בריא לבריאות - היום כבר יודעים שהצחוק הוא תרופה הטובה ביותר לכל מחלה, אבל לא כולם יודעים שהצחוק הופך מערכת יחסים רגילה למערכת יחסים נפלאה. צחוק מקרב בין הלבבות ומרגיע רגשות שליליים שנוצרו בעקבות ויכוח או חוסר הסכמה.

אז... אל תשכחו לנקות מלבד את הבית אלא גם את הזוגיות, עבודה נעימה. בית גישורית


www.gishurit10.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בית גישורית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]