חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Network Marketing: The Evil That Men Do





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודות בחו"ל עבודה בחו"ל

נושא המאמר: עבודה בחו"ל - אירופה או ארה"ב?
מאת: עבודות בחול   שמור מאמר למועדפים

עבודה בחו"ל ויתרונותיה הרבים כבר נידונו בהרחבה אבל עדיין נשארת השאלה היכן לעבוד - האם עדיף מקום קרוב כמו אירופה או אולי ארה"ב? ואולי לבחור יעד אקזוטי שלא דומה בכלל לישראל?
אין תשובה חד משמעית כיוון שיש כמה שיקולים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים יעד לעבודה בחו"ל. בנוסף, יש כמה סיבות למה אדם מסויים מתלבט לגבי היעד – זאת יכולה להיות התלבטות רציונלית לחלוטין שמטרתה להגיע למיקום בחו"ל שבו עושים הכי הרבה כסף או בו הכי קל להתאקלם. זו יכולה גם להיות הססנות שקשורה לחשש מפני תחילת עבודה בחו"ל ואז מדובר במעצור רגשי כלשהו שמונע מאותו אדם להחליט. ולעתים פשוט מדובר בחוסר מידע – מצב שבו אין מספיק אינפורמציה כדי לבחור. אז איך בוחרים יעד עבודה בחו"ל?

עבודה בחו"ל ומחסור במידע
עם ריבוי האינפורמציה ברשת, הבעיה של מחסור במידע היא לא שאין את מי לשאול אלא שקשה לדעת למי להאמין. כשמחפשים מידע על עבודה בחו"ל ועל היעדים השונים מגיעים הרבה פעמים לסיפורים סותרים – אחד אומר שבארה"ב עושים הכי הרבה כסף, האחר אומר שבאירופה ומישהו שלישי מדבר על הפוטנציאל העצום שטומנת עבודה בחו"ל ביעדים בתוליים דווקא. ובכן, כדאי לבדוק קודם כל את רלוונטיות המידע – לא תמיד התנסות של מישהו מלפני חמש שנים תהיה רלוונטית גם היום. בנוסף, כדאי לבדוק באיזה מיקום בדיוק מדובר – ההגדרות הגיאוגרפיות אירופה וארה"ב הן רחבות מאוד, במיוחד כשמדברים על עבודה בחו"ל שבה יש הבדל בין מדינה למדינה ואפילו בין עיר לעיר. לכן עדיף להתלבט בקשר למיקומים ספציפיים עד כמה שניתן ובהתאם ליעד לחפש סיפורים, חוויות ונתונים.

התלבטות לגבי עבודה בחו"ל
לגיטימי להתלבט לגבי מיקום העבודה אבל כמו כל דבר, כאשר ההתלבטות היא בלי סוף כנראה שהמיקום הוא לא הבעיה. אנשים חוששים מפני התחלת עבודה בחו"ל כי מדובר בצעד עצמאי שמצד אחד מראה על בגרות ועצמאות ומצד שני מעורר חששות. הרבה פעמים אנשים נוטים לדחות החלטות קשות או משמעותיות בהתלבטויות שנגררות ונמשכות בלי סוף. זה נכון גם לגבי עבודה בחו"ל והרבה פעמים ההתלבטות היא פשוט כיסוי לחוסר הרצון או היכולת להחליט על הצעד הזה. במקרים כאלה לא משנה האם אירופה טובה יותר מארה"ב כיעד עבודה בחו"ל או להיפך – מה שמשנה זה קודם כל להגיע באופן פנימי להחלטה שלמה, מתוך ידיעה שאין דבר כזה יעד עבודה מושלם – בכל מקום יש יתרונות וחסרונות.

עבודה בחו"ל – אז איפה לעבוד?
עבודה בחו"ל יכולה להיות רווחית, מהנה, חווייתית ושאלת המיקום דווקא פחות רלוונטית. מה שיקבע האם העבודה תהיה שווה וכזאת שכיף ומשתלם לעשות אותה היא בעיקר מה שנקרא יחסי אנוש – מצד המעסיק ומצד העובד. האם המעסיקים הם אנשים הוגנים שאפשר לסמוך עליהם? מעסיק הוגן לא יגרום לעובדים לטוס בשביל עבודה לא רווחית. מעסיק שאין לו במה להתבייש ומה להסתיר יספר גם את הקשיים של העבודה ולא יהסס לתת שמות ומספרים של אנשים בארץ או בחו"ל שעבדו או עובדים אצלו, בין אם בארה"ב או אירופה. עבודה בחו"ל מצריכה גם יחסי אנוש טובים מצד העובדים, ובעיקר גמישות וסתגלנות. מי שמגיע כשהוא פתוח ומוכן לתת אמון, להתנסות וללמוד – יסתגל מהר יותר לתפקיד, למיקום ולמשרה החדשה ולכן גם ירוויח ויהנה יותר במהלך עבודה בחו"ל.

www.workabroad.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עבודות בחול שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]