חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קורס אימון אישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




איטליה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רילוקיישן לחו"ל עם ילדים מעבר לחו"ל עם ילדים רילוקיישן לאיטליה איטליה רילוקיישן

נושא המאמר: רילוקיישן עם ילדים
מאת: אביב גולני   שמור מאמר למועדפים

תהליך רילוקיישן הינו תהליך סבוך הכולל תכנון מראש, הכנת הקרקע והמון סידורים, לפני ואחרי הנסיעה. במקרים רבים דווקא היקרים לכם מכל, בן או בת הזוג והילדים, הם אלה שנשכחים מעט מאחור, על אף העובדה שאין להם אפשרות בחירה בכל הקשור למעבר. הילדים, האוצר החשוב לנו מכל, בדר"כ יודעים על המעבר רק אחרי שההחלטה נעשתה והם מצידם צריכים "לפעול על פי התוכנית", כמו שהאמריקאים נוהגים לומר.
בשל העובדה כי ילדים, בגילאים קטנים בעיקר, מפתחים מרכיבי אישיות בדרך, חשוב מאוד להכין את הקרקע כך שהפגיעה בהם תהיה מעטה ככל האפשר. שהרי הם מתנתקים מהמקום המוכר להם, מהשפה המוכרת להם, מהחברים שלהם, מבני המשפחה שלהם ומהבית שלהם.
הכנת הילדים לקראת הרילוקיישן הינו חלק חשוב תהליך. ישנם ילדים שיסתגלו בקלות בשל מאפייני אישיות, הסביבה אליה עוברים וכו'. ישנם ילדים שתהליך הרילוקיישן יהיה קשה עבורם פי כמה מונים. תהליך הכנת הילדים למעבר יכול לסייע לצמצם ככל האפשר את חוסר הוודאות ואת תחושת חוסר הביטחון שלהם. להלן מספר רעיונות שיסייעו לילדיכם לעבור את התהליך בצורה קלה וחלקה יותר.

הכנת הקרקע
שתפו את ילדיכם בתהליך מראשית דרכו. הסבירו להם מה עתיד לקרות, תנו להם תחושה אמיתית וכנה שהם חלק מתהליך קבלת ההחלטות. דאגו לשתף אותם בתהליך בחירת הנכס בו המשפחה עתידה לגור ולא פחות חשוב תקשיבו להם ותנו משקל לדעה שלהם, בכל הקשור למוסד הלימודים בו הם עתידים ללמוד. זהו תהליך שעתיד להיות קשה, עם לא מעט מאבקי כוח אבל גלו איפוק.

ספרו על המקום החדש
בטרם המעבר אספו מידע לגבי המקום החדש – קנו דיוידי רלוונטי למקום, קראו ספרים והעבירו המידע לילדיכם, גילשו איתם לאתרי אינטרנט הקשורים למדינת היעד. אם הילדים קטנים אפשר להסביר להם על הסכנות הקיימות במקום החדש, אילו מאכלים מעניינים וחדשים ניתן למצוא בו ועוד. כמו כן, הכינו מס' מילים בסיסיות בשפת המקום ולמדו את ילדיכם כיצד לומר אותן וכיצד יש להתשמש בהן.

הכינו את הקרקע לנחיתה רכה
תהליך רילוקיישן עבור ילדים יכול לעיתים להיתפס בעיניהם כפעולה הרת גורל מבחינתם – הם משאירים הכל מאחור ומגיעים אל הלא נודע. סייעו להם לשמר את הקיים בארץ המוצא ע"י פתיחת חשבון סקייפ או כל אמצעי תקשורת אחר על מנת שהם יוכלו להמשיך ולתקשר עם חבריהם, קנו להם מתנה לחדר בבית החדש אותה ניתן יהיה לפתוח רק בעת ההגעה ואף אפשרו להם לקחת מס' משחקים או חפצים אישיים שהם אוהבים על מנת שהם יוכלו לשתף עם חבריהם החדשים.

דברו על היתרונות ואף העצימו אותם
מן המפורסמות הוא שילדים שביצעו רילוקיישן עם הוריהם גדלו להיות בגירים שמתמודדים בצורה טובה עם שינויים, העובדה שהם חוו תרבות השונה ממה שהם הכירו פתחה, במרבית המקרים, את אופקיהם – הם דוברים שפה נוספת, קיים בהם הרצון לצאת מהבועה אותה הם הכירו ולחוות את העולם הגדול ולפיכך מחקרים מוכיחים שהם דחפו עצמם ללימודים אקדמאיים מתוך רצון להתברג במוקדי כוח בשוק העסקי. היה וילדיכם מעט גדולים, יש להסביר להם את היתרונות הללו ולפאר את הדברים הללו. תנו להם תחושה שבידם זכות גדולה מאוד ויש לנצלה עד תום.

הכינו מסיבה לקראת המעבר
חשוב מאוד שהילדים ירגישו כי המעבר הינו מסע חדש ומאתגר. דאגו להכין מסיבת גדולה לפני העזיבה, בו הילדים יצלמו תמונות של אהובים, יקבלו מתנות והכי חשוב ספרו כולכם יחד על המעבר, על החוויה. חשוב שהאווירה תהיה נעימה, מלאה בחיוכים ושתיווצר סביב הילדים תחושה של סקרנות לגבי המקום החדש (דאגו שהמשפחה הקרובה והחברים ישאלו את ילדיכם על מה המקום החדש, על בית הספר החדש וכיוצב').
בסיכומו של יום, תהליך רילוקיישן הינו תהליך שטומן בחובו לא מעט מהמורות בדרך שיש לטפלם בצורה תבניתית, ברורה ונהירה לכל. חשוב שביניכם לבין ילדיכם תהיה פתיחות מלאה לגבי המעבר למדינת היעד, מתוך תחושת רצון אמיתית לשתף את כל התא המשפחתי בתהליכי קבלת ההחלטות טרם הנסיעה. עצם השיתוף ייקל מאוד על ילדיכם בעת המעבר ויסייע רבות בעת תקופת הרילוקיישן.

www.oceanrelocation.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביב גולני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]