חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים לשנה טובה יותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זרע לבטלה סוף מעשה במחשבה תחילה

נושא המאמר: כוסות רוח המת (מעשה חסר תועלת)
מאת: מוריס דגיין   שמור מאמר למועדפים

בני האדם והכללים שביסודות התבועים בחברה יש בהם מי זה קשר אדוק מחובר ביניהם לאדמה לירח לכוכבים ולכל דימיון פרוע ומציאותי העולה בקנה מידה עם אורח חייו ומנהגיו התמוהים בו .כלומר. אנשים בעלי לבוש מחויט מרגישים טוב יותר ומתנהגים בהתאם ללבושם. וזו היא דוגמה המציינת את הקשר של האדם למה שהוא מייצג בעולם הנוכחי שלו וכלפי חוץ (באדמה בירח בכוכבין וכו'). במאמר זה אנסה לציין עבורכם את "מיטת הסדום" שאנו גורמים לעצמנו בעודנו עושים מעשים שליליים למיניהם. אחת ההבנות שארצה להציג במאמר זה הוא מושג "מים גנובים ימתקו" שפירושו הנאה מדבר אסור גדולה יותר מאשר כשהוא מותר.

בדרכיי המגונות בחיי היום יום הנני רואה בעולם יותר ויותר מצבי "מוקצה מחמת מיאוס" כלומר כאשר אני עושה דברים מגונים כך ראיית העולם שלי שמוצבת בהתאם בעולם היא מגונה. לכן "המשוך אליי את המוץ" והתנהל בחיי היום יום שלי דרך הפסולת ולא דרך התבואה עצמה. חלק עיקרי למה שאני מתאר כאן הוא מצב בוא אדם לא שומר על גופו ומחלל אותו בעבודות שווא שעושה אם גופו בפגיעת איברים פנימיים וגופניים בזה שעושה פעולה אחת קטנה שנקראת "אוננות עצמית" או במילים אחרות "זרע לבטלה". בחלק זה ניתן לשים לב שאדם הפועל בדבר אסור נהנה יותר ממותר וזה מאוד אירוני כי בסופו של דבר הפעולה הספציפית הזו גרמה לעולם לשנות את דפוס הטוב וגרמה לנו להפוך לשבויים בממלכת האסור ולפגוע בסובבים אותם על-ידי היתנהגויות לא רצויות ופגיעות נפשיות ופיזיות בעולם האנושי וזאת רק מסיבה אחת ותו לא .הנאה. אם רק ההינו מבינים את משמעות הדברים לא ההינו עושים זאת ולכן התאר לכם מצב .

"אמא לשתי בנים ששניהם גדולים בהריון לאחר שנולד לה בנה השלישי חינכה אותו כיאות וגדל באופן טוב וישר .נחשב הוא לפינטרופ בכל מובני המילה . בזמן שירותו הצבאי החל הילד לעסוק בדברי שטח וגם במצבים מסוכנים שעליהם נקלעים רק הלוחמים המובחרים בסיירות החזקות ביותר. זו היתה "מטה לחמו" של החייל הצעיר ותקופה של כ- חמש שנים לא ראתה אותו האם. בקץ זמן זה בא לבקר כ- שבוע בביתו כדי ליישב דעתו וכשהגיע .אימו ראתה אותו כאילו חזר ממלחמה. אם מיזע מלוכלך במקצת קצת קרוע ובלוי משפשופים ומכביסות לא נכונות אשר רצתה היא לנקות אותו להגיד לו "שב הירגע" הבן השיב לה בגיחוך קטן "שלום לך אימי היקרה" . לאחר שבוע של עונג . הנער יצא לדרכו למקום בוא היה צריך להיות(בבסיס) במהלך היום לפנות ערב האם קיבלה שיחת טלפון מבסיסו של בנה ואמרו לה "בנך לא הגיע לבסיס האם הוא בבית?" שאלו.ענתה "הוא יצא לכיוונכם בעלות השחר וכך נתמלתה דאגה והחלה לשאול עצמה "היכן בני יכול להיות" ניסתה לחשוב היא מה לעשות איך לברר והבינה לה בסופו של דבר כי אין היא יכולה לעשות דבר אלה לחכות למתן תשובה ממנו או מהבסיס . כעבור שבוע של מצב לא מחוור ותסכולים מייגעים בלילות החשוכים ובבקרים המעיבים עליה חששה היא כי הגרוע ביותר קרא וכי "נוסף אל עמיו" או נחטף על-ידי גורמים חיצוניים מאיימים . כך עבר לה החודש עם המחשבה הזו. עד שקיבלה טלפון מאדון שנשמע מאוד רציני שסיפר לה שהוא חבר של בנה ושלפני חודש עשו מבצע מאוד מייגע ובו צברו אויבים רבים ועויינות גדולה היתרחשה שם במובן אישי וניראה כי "הסיכויים שנחטף על -ידי החמס היא גדולה" האם קפצה פיה ומבלי לעשות דבר התנהגה דואגת לבנה עד כדי שנפשה לא יכלה לעמוד בזה מתוך המחשבה שבנה חבוש במקום בודד ואין יודע מה קורה לו וכך במהלך חייה היא חיה אם עובדה זו.

המוני אנשים ישתאלו "מה הקשר נושא השמיטה להר סיני" ואין קשר לדברים אך הדבר קל מלפתור ולהבין שהבן משול הוא לזרע לבטלה שאין יודע האדם מה קורה אם בנו כאשר מחלל עצמו והעובדה שהבן שלה חבוש היא עובדה המציגה פגיעה במדינה שלמה וכך ניתן להבין שאנו עושים מעשים שפוגעים בעולם ומלואו ובמדינות שלמות ובמדינה שלנו ומעשה זה הוא אחד העיקריים שיש לחשוב ולשמור עליו . כי "מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים" בין אם לטובה או בין אם לרעה במקרא זה היא לרעה והדבר היחידי שאפשר לעשות כדי למנוע זאת ליישם את האימרה ש"סוף מעשה במחשבה תחילה.

www.mj.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוריס דגיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]