חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אומנות החריזה בתכשיטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: המצאות ופטנטים- מוצרי צריכה,יוזמות אינטרנט,תוכניות טלויזיה
מאת: אריק שני    שמור מאמר למועדפים

מרבית האנשים חושבים יחסית די סטנדרטי ומקבלים מוצרים חדשים בכל תחומי החיים כדבר מובן מאליו,אולם מצד הממציאים האחראים על תהליכי ההמצאה מתבצעת חשיבה המצאתית מתוכננת ומוקפדת.

ישנם אנשים אשר מדי פעם מבצבץ בראשם רעיון כזה או אחר העשוי ליפול או לנסוק אל הצלחה כלכלית לאחר ביצוע מוצלח.אולם לעומתם ישנם אנשים שעבודתם היומיומית הינה עיסוק קדחתני המבוצע על פי שיטות ברורות למדי וסודיות המסוגלות לייצר רעיונות סידרתיים וטובים מספיק כדי לעבור במישרין אל תחומי הביצוע. לצורך צירוף משקיעים ואנשי פיתוח נוספים אליהם לא תמיד קיים הצורך במעבר על שלבים של הצגת מי אתה ומהו ניסיונך אלא רק בצורך של הצגת מסמכים מסודרים המציגים אותך כבעל ניסיון רעיוני רב וכפעיל בתחום החשיבה ההמצאתית הרעיונית. הדבר מקנה לעיתים עדיפות רבה למדי לפנות לאדם מנוסה שכזה עבור אנשים שהינם מחוץ לעינינים ושאינם מכירים על בוריו את שוק הפיתוח וההמצאות הישראלי.כלומר,בניגוד לביבצבוץ אקראי של רעיון טוב וההתלהבות ממנו שעשוי להתחולל בתוך כל פירות מחשבות אדם ממוצע הרי שישנם אנשים שתפקידם (בהדגשה :תפקידם) הינו לנתח המצאות בכל צורה ובכל שיטה אשר תהיה.(ישנן רבות - אם כי ככל הנראה לא כל כך מוכרות).

ישנן שיטות מסוימות לאגד את הידע הקיים ואת כל תחום המוצרים הרעיוניים הקיימים (כל אתרי האינטרנט הקיימים,מרבית מוצרי הצריכה הקיימים וכן הלאה) ולבצע ניתוח שיטתי - ראייתי של דברים נוספים שחסרים כרגע בשווקי הפיתוח.הדבר יכול להתבצע ע"י חברות הקרויות חברות חדשנות והדבר יכול להתבצע ע"י ממציאים פרטיים .אולם על הממציאים הפרטיים הללו והוגי הרעיונות להיות "משופשפים" מספיק ובעלי ניסיון רב למדי של חשיבה כדי מראש לראות ולדעת האם רעיונותיהם הינם רגילים או חזקים יותר מאשר רעיונות אחרים.

אין די במחקרי שוק בדבר ההצלחה המשוערת מראש של רעיון למוצר אפשרי (מכל סוג) שכן הצלחת מוצר תלויה בהרבה דברים מעבר לשיווק נכון.נכון אומנם שישנם רעיונות מצוינים שאם הם אינם משווקים נכון אזי אין טעם לעשותם כלל ולבצעם.תפקיד מכריע מרכיב שיווק נכון בהצלחה של מוצר אולם אך ורק ביחס לשיווק הנכון של החלק הנכון מתוך האובייקט המוצרי.כלומר,ההמצאה השלמה הינה ההמצאה שהומצאה (החפץ) בתוספת ה"לדעת להמציא" את השיווק הנכון.

מעבר לכך ישנן שיטות ראיה והבטה ברעיונות מראש כדי לדעת אם הם עשויים להצליח או לא. שיטות אלו כוללות ידע ספציפי וייחודי של ממציאים מנוסים היודעים שרעיונות רבים שהם חשבו עליהם כבר בוצעו בהצלחה.אינטואיציה עצמית זו של ממציאים מנוסים אמורה להיחשב ככלל ברזל המנחה התייחסות עינינית לשיקולים של עבודה על פיתוח מוצר חדש מכל סוג שהומצא ושרעיונו הועבר לך ע"י ממציא.

כאשר עולה רעיון מסויים למוצר /אתר אינטרנט/תוכנית טלויזיה - הרי שהוא מתמודד מן הסתם בתחום ההמצאה והפיתוח עם עוד שפע רעיונות רבים ושונים הקייימים בדיוק כמוהו.אם כן מה מבטיח לנו שדווקא הרעיון שלנו יצליח? במקרה זה באות לעזרתנו יכולות הנקראות מטא- ניתוחיות (של מבט "מלמעלה") ורב על מלוא זירת ההמצאה הספציפית.במידה וביכולתנו לנתח טוב מספיק (דבר הקורה אצל ממציאים מנוסים ו"בתי יוצר")את המוצרים באותה זירת הפיתוח אזי נוכל לצפות בטכניקות מסויימות את הצלחת המוצר אינטואיטיבית - שיטתית - המצאתית.רוצה לומר,ממציאים מנוסים הינם בעלי טכניקות פטנטיקו (טכניקות היודעות גם להבין אוטומטית האם הפטנט שלהם הינו פטנט).


בשוק הישראלי קיימים מספר יזמים וממציאים מרכזיים הפועלים בתחומים רחבים של המצאות ושל חדשנות.רוב היזמים והממציאים הללו מכירים האחד את השני ומהווים קבוצת מפתח עיקרית שרוב הנמנים עליה מסוגלים מתוקף ניסיונם לראות הרבה קדימה מעבר למילה "רעיון" ואכן לדעת מראש על סמך האינטואיצה שלהם האם המעבר לפיתוח ולשיווק של הרעיון אכן ייתכן.

בניגוד לדיעה המקובלת שיש לבדוק כל רעיון וכל מוצר/שרות /אתר אינטרנט / תוכנית טלויזיה על קבוצת ניסוי ולבצע בדיקות היתכנויות מסוגים שונים - קיימת ויציבה הראייה המקצועית של ברי סמכא בשוק ההמצאות הישראלי. פנייה למשקיעים העובדים עם הממציאים הללו או פניה לממציאים עצמם כדי לבקש מהם לחשוב על רעיונות חדשים
בדרך כלל תניב הצלחות. חלקם של הממציאים הידועים בארץ פועלים עצמאית וחלקם מאוגדים בגופים שהן ישויות חדשות בשם "בית יוצר".

בתי יוצר אמורים כבר מתוקף ניסיונם לדעת את הדברים שרוצה כל ממציא לדעת:
א. שהרעיון טוב כי הוא אכן עונה על צורך
ב. שהרעיון טוב היות והוא כבר קיים בצורה מסויימת הנראית לעין גם בתחום אחר
ג. שהרעון טוב היות ומובן לנו מדוע אדם ירצה להשתמש בו (גם בזכות ההשפעה הסביבתית גם אם לא נראה על פניו שהמוצר עונה על צורך ספציפי)
ד. שהרעיון טוב כי הוא עונה על כללי חדשנות מוכרים (מה עוד צריך לפתח במוצר קיים)
ה. שהרעיון טוב כי ממציאו באופן אישי כבר חזה דברים שהומצאו בטרם הומצאו על ידי אחרים (קיים אצלו "גיבוי הבנתי קודם")
ו.שהרעיון טוב מבחינת ארכיטקטורה פנימית שלו
ז. שהרעיון טוב היות והוא בקלות עשוי היה להיות מומצא גם על ידי ממציאים ידועים אחרים המוכרים לו
ח. שהרעיון טוב כי הוא מעורר בקרב השומעים לא פליאה פשוטה והתלהבות "ריקה" אלא כי הממציא יודע לשים לב שמתעוררת בקרב השומעים תגובה פסיכולוגית מסויימת (זהו ידע סודי).

אודות הכותב:
אוטודידקט (מלומד עצמי) - 13 שנות לימוד בתחומים: אסטרטגיה וטקטיקה,משא ומתן,מכירות,כישורי שיחה ורטוריקה,תדמית,שפת גוף,ניתוח המצאות,ניתוח כתיבת הומור,כתיבה שיווקית,קופירייטריות,ניתוח המצאות רב תחומי ויצירת חדשנות.
אי מייל [email protected]

www.arikshani.fav.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק שני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]