חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נגינה בפסנתר - מעבר למוסיקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שער הדולר שער הין

נושא המאמר: חשיבות שער הדולר בכלכלה
מאת: אריאל ברגר   שמור מאמר למועדפים

חלק גדול מתחום התעשייה במדינות העולם המערבי, הענף הכלכלי, מקורות טבעיים דוגמת סולר, גז, פחם וכד' ומכירתם של סחורות מתבססות על סחר חליפין, פעולות אלה ,פעולות של סחר וממכר יוצאות לפועל בד''כ על ידי הדולר האמריקני והיורו האירופאי.
הדולר הוא למעשה מטבע אמריקאי שהינו נחשב כאחד המטבעות היותר השימושיים בתבל, מדינות רבות מאוד ברחבי העולם מחזיקות את רזרבות עודפות של המט''ח שיש להם במטבע האמריקאי על מנת לבטא תמיכה בעוצמתה של האקונומיה האמריקנית הנחשבת כמעצמה אדירה בקרב מרבית הארצות בעולם
מה הן ההשפעות של שער הדולר ?
בגלל שהדולר האמריקני הינו נחשב כאחד מהמטבעות המשפיעים ברחבי העולם, מכיון שכך הרבה חברות שאינן בבעלות ציבורית דהיינו פרטיות מבצעות שימוש במטבע הדולר ואף מתבססות על שערו היציג של הדולר, קיימים שינויים קיצוניים בערך הדולר האמריאני אשר גורמות להשפעות די קריטיות בהרבה מדינות בעולם המערבי כגון: מיתון, האטה ביבוא ויצוא סחורות, פיטורי עובדים, עליית מחירים, וכדומה אחד מהאינטרסים הרבים של ממשלות רבות בעולם הוא למעשה לשמור על יציבות שער הדולר שיהיה עם כמה שפחות תנודות כמה שאפשר כי במידה והוא אינו יהיה יציב הוא מסוגל להוות מכה קריטית בשטחים רבים בשוק הכלכלי.
מהי החשיבות הרבה של שער הדולר ?
כלכלת המשק האמריקאית, הינה נחשבת לאורך הרבה שנים למעצמה כלכלית אדירה אשר יש לה השפעה עצומה על כל מדינות בעולם ועל כן נהוג להוציא לפועל מכירות בהתאם לשערו של הדולר, אנחנו מבצעים קניית מקומות מגורים, קונים מכונית, מקבלים משכורת, משלמים כסף עבור שכירות בהתאם לשערו של הדולר וכדו' ואת כל זה עושים לפי חישוב שערו היציג של המטבע האמריקאי, אומנם, בעת האחרונה יש גם מטבעות נוספים שאנו נהיים מודעים לאותם מטבעות כמו למשל הליש''ט או שער הין היפני אולם בד''כ רגילים להשתמש בשער הדולר הרבה יותר מיתר השערים הנוספים.
הנאמנות לשער הדולר
לפני תקופה לא ארוכה, נוצר במדינות העולם המערבי שפל כלכלי חמור

הכלכלה באמריקה ספגה מכה חריפה בעוצמתה אבל לאחרונה האקונומיה האמריקאית החלה אחרי מאמצים רבים להשתקם, אך למרות זאת נתינת האמון במטבע הדולר המשיך להישאר למרות האסון הכלכלי הקריטי שנעשה ברחבי העולם.
כיצד תוכלו לבדוק מהו שערו היציג של הדולר ?
את שערו של הדולר אפשר לדעת ע''י מספר אפשרויות:
1. ישנם ברשת האינטרנט אתרים באינטרנט שפועלים זה מכבר בתחום מטבע חוץ
2. דרך נוספת על ידי קריאה בעיתון היומי
3. אפשר לשמוע זאת בערוצים במדיה.

www.mydollargate.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל ברגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]