חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תאונות דרכים רגילות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדידות שיפוטיות שיפוט עצמי

נושא המאמר: איך להפסיק לשפוט את עצמנו ואחרים?
מאת: חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית   שמור מאמר למועדפים

מוצאים את עצמכם שופטים אחרים?
מוצאים את עצמכם שופטים את עצמכם ללא הרף?
כיצד ניתן להפסיק לשפוט אנשים בהתאם למראה או להתנהגות שלהם?
טים היה איש מבוגר שישב ברכבת ליד בנו מייק בן ה25. מייק ישב ליד החלון והיה נראה מאושר מאד. הוא הוציא את ידיו מבעד לחלון, הרגיש את משב הרוח ואמר לאביו "אבא, תראה אנחנו עוברים ליד עצים מאד יפים". מול טים ובנו ישבו זוג והקשיבו למייק בהפתעה. לפתע צעק מייק "אבא, תראה את האגם הוא מדהים" הזוג היה מופתע מהתנהגותו של מייק. בכל זאת הוא בן 25 ולא ילד.
בסופו של דבר הם לא יכלו להתאפק ושאלו את האב "מדוע אינך לוקח את הבן שלך לטיפול אצל רופא"?
ענה להם טים, "אנחנו רק חוזרים עכשיו מבית החולים. מייק רק התחיל עכשיו לראות לראשונה בחייו".
אנחנו נוטים לשפוט אנשים אחרים בהתאם להתנהגות שלהם, בהתאם למראה שלהם ובהתאם למערכת השיפוט הפנימית שלנו. האם לא הגיע הזמן להפסיק לשפוט אנשים בהתבסס על ההנחות הפרטיות שלך?
הבעיה היא שהשיפוטיות שלנו לא נגמרת רק בשיפוט כלפי אחרים. אנחנו שופטים את עצמנו ללא הרף. שופטים את העשייה שלנו. את המראה שלנו. את ההתנהגות שלנו. את הדיבור שלנו. ואת מה לא???
שיפוטיות כלפי אחרים מזיקה בעיקר לעצמנו. בשביל להפסיק לשפוט אנחנו צריכים להגיע למקום של קבלת השונים מאיתנו, לקבל את האחר בדיוק כמו שהוא. השוני בין אחד לשני זה מה שמרכיב את היופי בעולם שלנו.
שיפוט כלפי אחרים, תמיד נובע מהשיפוט העצמי שלנו. ללא קבלה עצמית אמיתית, אנחנו מעבירים את חיינו בשיפוט עצמי ובשיפוט של הזולת. וכתוצאה מכך בסבל ובדידות.
תארו לעצמכם שכולנו היינו אותו הדבר. העולם היה משעמעם וחד גוני. השוני בינינו הוא זה שבסופו של דבר גורם לכל אחד ואחד מאיתנו להיות כה מיוחד. ולעולם שלנו להיות כה מגוון ומעניין.
על מנת להפסיק לשפוט אחרים אנחנו דבר ראשון צריכים לקבל את העובדה שהשיפוטיות שלנו מתבססות על ניסיון החיים הפרטיים שלנו ובהתבסס על האמונות האישיות שלנו. זה שאנחנו חווים את האחרים בצורה מסוימת, ממש לא אומר שהם באמת איך שאנחנו מצפים מהם להיות. ויותר מכן. השיפוטיות שלנו לרוב נובעת מקבלה אוטומטית של אמונות פנימיות שאספנו לעצמנו במהלך החיים.
מגיל קטן אנחנו רגילים שרק שופטים אותנו ומבקרים אותנו, זה גם הדפוס שאימצנו לעצמנו וזה גם הדפוס שאיתו אנחנו נגשים לחברה.
בנוסף, אנחנו צריכים גם להעלות המודעות שלנו לתהליך השיפוט שלנו. מתי אנחנו נוטים לשפוט אחרים? על מה בעיקר אנחנו נוטים לשפוט את האחרים? בשביל להגביר את המודעות שלנו אנחנו צריכים להבין את עצמנו ואת המחשבות שלנו.
לעיתים קרובות אנחנו נוטים לחשוב באופן שלילי ולכן אין זה מפתיע שבדרך כלל כך גם אנחנו שופטים אנשים אחרים. הרגילו את עצמכם להסתכל על אחרים בצורה חיובית. לחפש את החיובי אצל זולתכם. בכל סיטואציה תמיד תוכלו למצוא משהו חיובי לחשוב עליו. בתחילה זה יכול להיות קשה אך תרגול מתמיד יהפוך את זה להרגל חיובי בחייכם.
ובאותה המידה, ואולי חשוב יותר – הרגילו את עצמכם לומר "אז מה..." כאשר השיפוט הפנימי שלכם מתעורר. פשוט הפסיקו להזדהות עם הצנזור הפנימי שלכם ולומר "אז מה..." לקבל את עצם היותכם לא מושלמים. לקבל את עצמם היותכם אנושיים. הקבלה העצמית שלכם תפחית את השיפוט שלכם. הן כלפי עצמכם והן כלפי הזולת.
התהליך להפסקת השיפוטיות כרוך בהבנה גדולה יותר של עצמכם, בקבלה גדולה יותר של עצמכם וכתוצאה מכך גם קבלה גדולה יותר של הסביבה.
זכרו את דבריו של קרל יונג – "מה שמפריע לכם אצל זולתכם, יכול להוביל אתכם להבנה גדולה יותר של עצמכם".
לחיי ההתפתחות האישית שלכם,
חני בורנשטיין.


www.chany.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]