חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה אין לך הרבה פניות באתר הכרויות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב ISRABIT

נושא המאמר: ביטוח רכב לגילאים שונים
מאת: דוד דגן   שמור מאמר למועדפים

כל בעל רכב במדינת ישראל חייב לבטח את רכבו בביטוח חובה לרכב. ללא ביטוח חובה יהיה זה בניגוד לחוק לעלות עם הרכב על הכביש, ויותר מכך, ביטוח חובה יש לעשות לכל רכב, גם לרכבים שאינם נמצאים בשימוש. במקרה של תאונה כתוצאה מהשימוש ברכב, או אפילו תוך כדי ישיבה בתוך רכב לא מונע, ביטוח החובה הוא זה שאמור לכסות על כלל ההוצאות הרפואיות במקרה של פציעה או פגיעה גופנית ונפשית.

ביטוחים משלימים אחרים
מלבד ביטוח החובה ישנם עוד מספר סוגים של ביטוח רכב אשר מעניקים כיסויים שונים במקרים אחרים. למשל ביטוח מקיף אשר מעניק למבוטח כיסוי ופיצוי כספי במקרים של נזק לרכב המבוטח כתוצאה מתאונה, גניבה או אסון טבע. ביטוח רכב נוסף הוא ביטוח צד ג' אשר מכסה הוצאות תביעה כנגד הנהג המבוטח במקרה ורכבו גרם נזק לצד שלישי.

כיצד מחשבים את מחירו של ביטוח הרכב
מחירה של פוליסת ביטוח רכב מייצג למעשה את הסיכון אותו חברת הביטוח לוקחת במידה והנהג המבוטח יהיה מעורב בתאונה או יבוא בתביעה כלשהי לפיצוי כלפי חברת הביטוח. בשל כך, חברות הביטוח מתמחרות את הפוליסות שלהן לפי קריטריונים שונים. אחד הקריטריונים הללו הוא גילו של הנהג. חברות הביטוח יוצאות מתוך הנחה כי נהגים צעירים עם מעט מאוד ניסיון על הכביש מועדים לתאונות דרכים הרבה יותר מאשר נהגים מבוגרים עם וותק על הכביש

הבדלי המחיר בין הפוליסות
הבדלי המחיר בין פוליסות הביטוח מתבססות על ההנחה הזאת. כלומר, נהגים צעירים ישלמו יותר על פוליסת הביטוח לעומת נהגים מבוגרים הנחשבים לנהגים שקולים יותר שאינם נוטים לקחת סיכונים מיותרים על הכביש. בפועל זה היה על קצה המזלג מפני שישנם עוד גורמים רבים הנלקחים בחשבון כאשר מתמחרים פוליסת ביטוח.

www.israbit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד דגן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]