חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הנהר הנעלם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרגולות עץ פרגולות מעץ בניית פרגולה

נושא המאמר: פרגולות עץ – השלבים הראשונים והחשובים ביותר.
מאת: אסתר אורן   שמור מאמר למועדפים

הקמת פרגולות עץ בחצר הבית, או אפילו במרפסת, נותנות ערך מוסך, גם לנוף הכללי של סביבת הבית וגם תוספת עיצובית.

פרגולות עץ הן כבר מזמן לא רק תוספת פונקציונאלית, של פינה המספקת צל בקיץ והגה מפני הגשם בחורף. פרגולות עץ מאפשרות לנו לארגן פינת ישיבה אטרקטיבית ויפה, פינה שהופכת את השהייה בה לפעילות המועדפת על בני המשפחה. בנוסף, בניית פרגולה בעצם מרחיבה את שטח המחייה שלנו, ומעניקה חלל נוסף שניתן לשהות בו ולפעול בו.

שלב ראשון – קבלת היתר
אהבתם ? גם אנחנו ! אבל, לפני שאתם רצים לבדוק הצעות מחיר חשוב לדעת שבניית פרגולה דורשת היתר בניה, ליתר דיוק "היתר בניה לבניה מצומצמת" (כמו במקרה של סגירת מרפסת). אם אתם מתגוררים בבניין רב קומות, קרוב לוודאי שתדרש גם הסכמת הדיירים האחרים בבניין. כאשר אתם ניגשים להגשת הבקשה, בדקו בעיריה מה הן ההוראות והתקנות בדבר בניית פרגולות: האם יש הגבלת גובה, מהו השטח המותר לקירוי, אלו חומרי גלם מותרים לשימוש ועוד. את הבקשה להיתר יש להגיש לוועדה המקומית לתכנון ובניה.
חשוב מאוד ! קבלת ההיתר היא הצעד הראשון לפני פעולת הבניה. במידה ופרגולה נבנית ללא אישור, יכול מאוד להיות שהעיריה תוציא כתב אישום לבעל הפרגולה וצו הריסה לפרגולה.

שלב שני – בחירת סוג העץ
לאחר שסיימנו עם הבירוקרטיה, אפשר לגשת לתכנון הפרגולה. כדי לקבל מענה הולם לצרכים שלכם, יש לתכנן את הפרגולה בקפידה, תוך התחשבות בעיצוב הפרגולה ופרקטיות השימוש בה. כשמדובר בפרגולות עץ, החשופות בדרך כלל לשמש ישירה במהלך היום וללחות בימי החורף – חשוב להתייחס לסוג העץ ולחומרים בהם משתמשים. בחירת סוג העץ תשפיע על עמידות ואורך חיי הפרגולה שלכם. מומלץ לבחור בפרגולה מעץ גושני או רב שכבתי, סוגי העצים הטובים והפופולאריים הם: אורן, אגוז, איפאה או אלון.

שלב שלישי – הכנת התשתית
פרגולה זקוקה לתשתית בעלת מספר עוגנים בקרקע או בקיר, כיוון שאינה יכולה לעמוד בפני עצמה. כדי לבנות פרגולה חזקה ויציבה, יש צורך בהכנת תשתית מתאימה. הכנת התשתית אמורה להיכלל בתוך מחיר הפרגולה.

שלב רביעי – עיצוב הפרגולה.
כאן האפשרויות הן אינסופיות – פרגולות מעץ אפשר באמת לעצב כיד הדמיון הטובה עליכם. פרגולות עץ מעוצבות יכולות לכלול שילוב של גופי תאורה, שילוב של אבן, עיטורים בקורות העץ, פרגולות עם קשתות ועוד ועוד. צאו לסיבוב בשכונת המגורים הקרובה שלכם, התרשמו מהסוגים הקיימים, בדקו עיצובים נוספים באינטרנט וכך גבשו את הרעיון הכללי לגבי מראה הפרגולה וגודלה.
קבעו מראש את התקציב שלכם, שלפיו יקבע סוג העץ, גודל הפרגולה, העיצוב והתוספות.

wood4-all.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסתר אורן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]