חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים מנצחים להפקת בר או בת מצווה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דקים דקים בירושלים פרגולות ודקים מתקין דקים לבריכות

נושא המאמר: דקים
מאת: גיא בכר   שמור מאמר למועדפים

דקים הינם מדרכי עץ אשר משתמשים בהם בעיקר בגינות מרפסות חיפויים,כיום אנו רואים בארצנו כמה סוגי עצים בהם משתמשים לדקים.
אנו הרי יודעים שגינה יפה ומושקעת היא גינה עם דק, אין שום צל של ספק לגבי זה, כיום רוב האוכלוסיה משתמשת בדקים לכל חיפוי אפשרי.
עלינו לזכור שלפני שאנו רוכשים דק חשוב שנדע שישנם המון סוגי עצים אשר איתם בונים רצפות דק העצים נבדלים זה מזה ברמת הרכות שלהם, ובכך גם משתנה האיכות שלהם.
קיימים כמה סוגי עצים אשר איתם בונים את הדקים .
דק האורן, שהוא נחשב לעץ הפופולארי ביותר בישראל ממנו מכינים דק, הוא נחשב לעץ רך ולכן הוא פחות איכותי,למרות שעץ האורן עובר חיטוי מים ירוקים למניעת חדירת חרקים ותולעים הוא נחשב לפחות איכותי מבין הסוגים בגלל שהסיבים שלו אינם צפופים ולכן הוא חדיר יותר לנוזלים, חרקים, מזיקים וריקבון. היתרון העיקרי שלו הוא העובדה שהוא זול יותר מדק עשוי עץ קשה.
עץ אייפה עץ אשר מגיע אלינו מברזיל עץ מאוד צפוף קשיח היתרון העצום הזה נותן לעץ אורך חיים מאוד ארוך עץ בעץ האייפה ישנם גם כמה סוגים ומחירים משתנים .
העץ הכי קשה ממנו מכינים דקים הוא עץ הטיק הבורמזי, הוא נחשב לקשה ולאיכותי ביותר, הסיבה לכך שעץ קשה הוא האיכותי ביותר היא העובדה שהוא בעל סיבים צפופי, הדבר מונע מחרקים וזוחלים למיניהם לחדור אליו ולהרוס אותו, כמו כן הוא עמיד יותר מפני ריקבון ומפני רטיבות, יש לו יכולת ספיגה נמוכה יותר. גם עץ איפאה נחשב לעץ קשה ואיכותי.
הדבר החשוב ביותר הוא תחזוקה נכונה של הדקים והתקנה נכונה הרי אנו יודעים שגל דבר בחיים חייבים לשמר ובמיוחד בעצים אשר מצאים בחוץ ועוברים גם גשם ושצש חזקה
חשוב לזכור התקנה נכונה של קונסטורצית הדק ומדרכי העץ מוסיפה לאורך חיי הדק.
רוצים להרחיב את הבית שלכם? להגדיל חדרים? חברתינו SHADOW הצללות מבצעת גם תוספות בניה מעץ הכוללות כמובן התקנת דקים ופרגולות, תוספות חדרים לבתים פרטיים ובתי קרקע, תוספות חדרי עץ גגות רעפים התקנות בריכות שחיה כולל חיפויי דקים ותוספות בניה רבות אחרות.
עלינו לזכור שגינה יפה היא גינה עם דשא ירוק וצמחייה פורחת, אבל גינה משמשת לעוד תפקידים, המטרה שלה לא רק להיות יפה ומטופחת, התפקיד הנוסף והלא פחות חשוב שלה הוא להיות חיונית, לשמש אותנו בכל זמן שנרצה להנות מהאוויר הצח, פרגולות וחיפויי דקים היא התשובה לגינה כזאת.

www.azlalot.co.il/?v=1


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא בכר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]