חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיטות מעץ מלא





    קישורי טקסט (לפרטים)




השכרת רכב באיטליה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדיקת רכב שמאי רכב

נושא המאמר: הסיוט - בקניית רכב יד שנייה
מאת: שמאי על גלגלים   שמור מאמר למועדפים

סיפור אמיתי של לקוח. בואו ללמוד איך חווית רכישה של רכב יד שנייה יכולה להפוך לחוויה מאוד לא נעימה. הפיקו את הלקחים המתאימים כדי שאתם לא תטעו, ובקניית רכב יש שנייה אתם תפנו רק לשמאי רכב מוסמך לביצוע בדיקה לפני רכישה.
במהלך החורף שעבר אני בהתייעצות עם רעייתי החלטתי שאנחנו מעוניינים לבצע רכישה של רכב משפחתי. רצינו להחליף את הרכב המשפחתי הישן ברכב חדיש יותר.
אני ואשתי נרתמנו למשימת הקנייה של רכב יד שנייה. הצעד הראשון שלנו היה להתחיל לחפש רכב דרך אתרי האינטרנט השונים אשר מציעים רכבים שונים, מכירה, קנייה בעיקר מיד שנייה.
חיפשנו רכב מסוג סובארו, ומאוד שמחנו לראות רכב יד שנייה מתאים שהוצא למכירה באתר יד 2. הרכב שראינו בתמונות היה יפה ומצוחצח ולכן יצרנו קשר עם בעל הרכב.
קבענו פגישה עם בעל הרכב, במהלך שעות הבוקר של היום שלמחרת באחת מערי המרכז. הגענו לפגישה וניגלה לנו בחור חלק לשון שהראה לנו את הרכב. ביקשנו את המסמכים של הרכב אך בעל הרכב אמר לנו כי את המסמכים הוא השאיר אצל רעייתו בתיק והיא בבית.
ראינו אני ואשתי כי חסרים כמה חלקים ברכב. כאשר שאלתי מתי הוא ישלים לי את החלקים אמר לי זה לא תהיה בעיה, והוא יטפל בנושא בהקדם.
אני ואשתי האמנו לו, ולאחר התדיינות על מחיר אמר לנו מוכר הרכב כי הוא מתחייב על: שלדה, מנוע ותיבת הילוכים.
כמו כן, הוסיף בעל הרכב ושאל היכן אנו רוצים לבדוק את האוטו לפני קניה.
המוכר המליץ כי במכון רישוי בעיר, אין תור לבדיקה רכבים ולחץ עלינו לבצע את הבדיקה של הרכב יד שנייה באותו מכון בדיקה. אני ואישתי נלחצנו מהדרישה שלו, אך אנחנו לא הסכמנו לבצע את הבדיקה במכון הבדיקה עליו לחץ בעל הרכב.
קבענו לבדוק את הרכב במכון בדיקה ביום המחרת אך הוא אמר כי הוא לא שומר על הרכב, ולכן כל הקודם זוכה מאוד. התלבטנו מה לעשות, מכיוון שהרכב ענה על הדרישות שלנו.
החלטנו לבסוף להתפשר וקבענו ליום שלמחרת בשעה 10 בבוקר.
כבר במהלך החיפוש במחשב על "בדיקת רכב" ו "בדיקת רכב לפני קניה" עלה אתר של שמאי על גלגים.
ראינו כי השמאי מגיע למקום לבדיקה של הרכב ומבצע את הבדיקה אצלנו בבית.
שמחנו וחשבנו שזה שרות מיוחד ונוח. כמו כן, ראינו גם המלצות של אנשים בפורומים שהמליצו על השרות של שמאי על גלגלים.
התקשרנו אליו וקבענו להיפגש אצלנו בבית למחרת. כצפוי, הגיעה ניידת שרות של שמאי על גלגלים וגם בעל הרכב.שמאי הרכב שהגיע הציג את עצמו כמתתיהו בשארי והחל בבדיקה של הרכב.
במהלך הבדיקה החל השמאי לצלם את הרכב. לאחר מספר דקות ביקש השמאי את מסמכי הרכב כדי לבדוק אם הרכב לא מזויף. במהלך הבדיקות של שמאי הרכב ועיון מעמיק במסמכי הרכב נימצא התאמה למספר השלדה ומספר של מספר המנוע.
השמאי ביקש מבעל הרכב את רישיון הנהיגה שלו, ולהפתעתנו הגדולה לא הייתה התאמה. כאשר שאלנו את לפשר העניין, התעצבן המוכר ואמר כי הרכב שייך לגיסתו והוא מטפל במכירת הרכב.
בעת הבדיקה המצולמת שאל שוב ושוב המוכר למה השמאי מצלם את הרכב, וצחק איתנו כי " אם נעשה לרכב בוק".
הבדיקה של השמאי העלתה מספר נזקים לרכב:
פגיעה מתאונה מאחור, החלפת חלקים המנוע, תיבת ההילוכים נמצאה תקינה,הייתה נזילת שמן בבלמים ונזילת שמן בין המנוע לתיבת ההילוכים.
מוכר הרכב, אמר כי בבעיות אלה הוא יפתור עד סוף בשבוע. השמאי מתתיהו בשארי ציין בפננו בסיכום הבדיקה את אשר בדק, העריך את התיקונים ואת החוסרים ברכב והראה לאשתי ולי את התמונות המראות את עומק התאונה ואת החלקים שהוחלפו וכן את החלקים הלא תקינים.
לאחר שעזב השמאי נתתי לבעל הרכב (כנראה סוחר רכב) את הרשימה של התקלות שהוא אמור לתקן ואת החלקים שהוא אמור להשלים. בעל הרכב התעצבן נורא על הרשימה אבל אמר לי ולאשתי כי המכונית תהייה מוכנה תוך יומיים.
כעבור יומיים בקשנו שוב מהשמאי מתתיהו בשארי כי יבדוק שוב את הרכב וקבענו עמו ליום שישי. מתתיהו התחייב להגיע לבדיקה, יש לציין למרות הפצרותיו של בעל הרכב אמר כי" זה מיותר וכי הרכב חדש".
בבוקר יום שישי הגיע השמאי מתתיהו, בשארי משמאי על גלגלים, ובבדיקה הראתה כי רק הרכב נשתף, לא הוחלפו הבולמים ונזילת בשמן רק נשטפה.
מאוד התפלאנו, והבנו כי הבעלים מנסה לרמות אותנו. כאשר שאלנו את פשר הדברים אמר כי הוא לא יודע כלום ושהוא הכניס את הרכב למוסך ובמוסך עשו את כל התקלות.
הקניה כמובן לא יצאה אל הפועל, כי הוא רצה לרמות אותנו. אשתי אמרה לי איזה מזל יש לנו כי הזמנו את השמאי משמאי על גלגלים הוא הציל אותנו מקניה לקויה וחסך לנו הרבה עגמת נפש.

הטעויות שנעשו בקניית הרכב:
בבדיקת רישיונות פשוטה ברכב חייבים לבדוק את זהות המוכר. יש לבצע זאת בבדיקה פשוטה מול רישיון עם הצגת תעודת זהות ולהתאים את הרשום בה לרישיון.
תאריך הבעלות האחרונה נמצאת ברישיון הרכב משמאל בשורה השלישית (אם אני הייתי בודק הייתי רואה כי השם שונה וכי בעל הרכב הוא סוחר רכב סמוי).


www.car-test.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמאי על גלגלים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]