חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם הפרעת קשב וריכוז היא מחלה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חנות וירטואלית בפייסבוק בחינם פלטפורמת שיווק חנות מקוונת חנות וירטואלית

נושא המאמר: מסחר אלקטרוני בפייסבוק (F-Commerce)
מאת: יניב פלדמן   שמור מאמר למועדפים

חנות וירטואלית בעברית בפייסבוק


נכון לעכשיו יש כ- 3,472,360 משתמשים בפייסבוק בישראל. יותר ויותר עסקים בישראל מבינים שלכל בית עסק מומלץ, מעבר לאתר אינטרנט להשתמש בפייסבוק כמקור נוסף למציאת לקוחות חדשים והגדלת רווחים. עמוד עסקי נהייה פופולארי (יותר ויותר עסקים מבינים את חשיבות הרשתות החברתיות – אם אתה לא שם אתה לא קיים) ולכן בניית חנות וירטואלית בפייסבוק הינה פיתרון קל ונוח לכל עסק שרוצה למכור מוצרים ולהניב הכנסה נאה בעקבות מסת הלקוחות הפוטנציאליים הנחשפים לעסק.

כמה נתונים לגבי חנויות בפייסבוק:
1. פרוקטר וגמבל מכרו 1,000 חיתולים בשעה! דרך חנות וירטואלית בפייסבוק.

2. לכל שלושת המותגים המובילים בפייסבוק יש חנות בפייסבוק: קוקה קולה, סטארבקס ודיסני.

3. 6 שעות לקח לחנות התכשיטים ריצ'ל רוי למכור את כל הסחורה שלהם דרך הפייסבוק.

4. 1,300 מוצרים מוספים כל שבוע לחנות אסוס בפייסבוק.

5. 75% מהמשתמשים בפייסבוק עשו לייק על מותג.

6. 51% שמשתמש שעשה לייק על עמוד העסק יבצע רכישה בעתיד.

פלטפורמת CashCow מאפשרת מסחר אלקטרוני בפייסבוק (F-commerce) בשפה העברית ובחינם.
משמעות המושג (Facebook Commerce) F-commerce הוא מכירת מוצרים או שרותים באמצעות פלטפורמת פייסבוק. המטרה השיווקית היא בראש ובראשונה להניב הכנסות ולייצר מכירות באמצעות הרשת החברתית של פייסבוק והיעד הוא כמובן השגת ROI.

הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לבצע רכישות בצורה ישירה בפייסבוק ללא יציאה לאתר חיצוני. הפיצ'רים הם למעשה החוזק של ה F-commerce: לייק, תגובה, שיתוף, "אני אוהב את זה", מבצעים, קנייה קבוצתית ועוד. כלים אלה בצירוף דוחות וסטטיסטיקות מאפשרים ניהול מקצועי, ניתוח דוחות והסקת מסקנות לשיפור החנות.

חנויות מקוונת בפייסבוק הם כלי מכירתי אדיר לעסקים קטנים במיוחד, בעיקר בשל היכולת להשתמש בפלטפורמה של פייסבוק מבלי לבנות אתר מסחרי בעלות גבוהה. היתרון העצום הוא הנוחות והקלות שהמשתמשים לא צריכים לצאת מהפייסבוק לרכוש את המוצרים. ערוץ השיווק והמכירה הזה יעיל ורווחי לעומת ערוצי מכירה אחרים. אחת מהסיבות הן מהעובדה הפשוטה שיקר יותר להניע תנועת קונים לאתר הבית של העסק, מאשר לחנות וירטואלית בתוך הפייסבוק.

40% מהעסקים הקטנים שמוכרים מוצרים ושירותים בפייסבוק, מעידים שזהו ערוץ המכירה הבלעדי שלהם. על אף התחרות הרבה מצד המותגים הגדולים, עסקים פרטיים מעדיפים את פייסבוק כערוץ מכירה.

חנות בפייסבוק מאפשרת שיטות שיווק שונות כמו תחרויות, פרסום ממומן ישירות לחנות, ייבוא מאסיבי של מוצרים, עיצובים וגרפיקה והכי חשוב אבטחת מידע בטכנולוגיות הכי חדישות וכמובן פרטיות.

לסיכום, מסחר בפייסבוק הוא הדרך היעילה ביותר להוכיח ROI גם דרך פרסום ושיווק חברתי. חנות וירטואלית בפייסבוק מאפשרת להגיע לקהל לקוחות רב, לפתוח ערוץ שיווק חדש בעלות אפסית ותועלת מקסימאלית. הרכישה מתבצעת בתוך הפייסבוק ובכך יוצרת אינטגרציה מושלמת בין האוהדים, המשתמשים והחברים שלהם לבין המותג.

www.cashcow.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב פלדמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]