חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע בעל עסק עם אתר צריך קידום בגוגל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיקור סיני רפואה סינית

נושא המאמר: תורת הקינסיולוגיה ברפואה הסינית
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים

תורת הקינסיולוגיה ברפואה הסינית

מה היא קינסיולוגיה?

תורת הקינסיולוגיה זכתה לאחרונה לתשומת לב מדעית בזכות היעילות הבלתי רגילה שלה באבחון וטיפול האדם, אודות לעבודתו של ד”ר ג’ורג’ גודהארט, כירופרקט אמריקאי, שהיה חלוץ השיטה שאותה כינה קינסיולוגיה יישומית. ד”ר גודהארט גילה שאם מוצאים שריר חלש ולאחר מכן מנסים לברר למה השריר אינו מתפקד כראוי, יכולים לעלות על הסיבה המקורית של הבעיה, אז המטפל יהיה מסוגל להעריך וליישם את הטיפול בצורה הטובה ביותר, לחסל את חולשת השרירים ולעזור למטופל.

סוג הטיפולים ב-רפואה סינית יכולים לכלול מניפולציה גיוס ספציפי או, מסז’ מיופסציאלי, מסז’ בנקודות מסוימות, טכניקות בגולגולת, טיפול מרידיאני-דיקור, תזונה קלינית וניהול תזונתיים. במקרים מסוימים, הבוחן יכול לבדוק רגישויות סביבתיות או באמצעות שרירים חזקים בעבר כדי למצוא מה מחליש אותה. קינסיולוגיה יישומית משמשת – במשולש של בריאות – כימיה,נפש, גורמים מבניים – ואנרגיה קינסיולוגיה יישומית מתארת בצורה הטובה ביותר את בריאות האדם באמצעות בדיקת שריר ככלי אבחון.

ממצאים אלה לאחר מכן מאפשרים גישה משולבת של טיפולים שונים המתאימים למטופל. דר גודהארט גילה שגירויים גופניים מועילים – למשל, תוספי תזונה מועילים, מילים שקר או אמת – עשויים להגביר את כוחם של השרירים, מכיוונים (indicator muscles) מסוימים, בעוד שגירויים עוינים יגרמו לאותם שרירים להיות חלשים. פירוש הדבר הוא, שברמה בסיסית – הנמוכה בהרבה מרמת התודעה המושגית – הגוף “יודע”, ואף מצליח לאותת מה טוב עבורו ומה לא, דרך שרירי המכוון. הבדיקה עצמה פשוטה, לא פולשנית, מהירה ואמינה למדי הקינסיולוגיה היא כיום מדע מבוסס, המסתמך על בדיקת התגובה השרירית לגירויים. גירוי חיובי מניב תגובת שריר חזק, גירוי שלילי גורם להיחלשות ברורה של השריר הנבדק.

הבדיקה הקינסילוגית הקלינית של השרירים כשיטת אבחון, קיבלה תימוכין למכביר בעשרים וחמש השנים האחרונות מהן הסיבות האפשריות לשריר חלש ? לעתים קרובות אינדיקציה של חוסר תפקוד הוא כישלון של השריר לביצוע כראוי במהלך שימוש במבחן השריר. זה יכול להיות בגלל עצב תפוס או שריר פגוע. הסיבות יכולות להיות כדלקמן: פגיעה ביכולת העצבי חוסר ארגון נוירולוגי יחסים בן איבר פנימי ושריר מסוים תזונה לקויה רעלים כימים, מצטברים בגוף תפקוד לקוי של נוזלים במוח ועמוד השדרה אי איזון מנרידיאניים, מחסומים בזרימת אנרגיה פגיעה בכלי הדם ולימפה קינסיולוגיה יישומית בספורט

לרופאים עם ידע בקינסיולוגיה יישומית יש יתרון מובהק על פני מתרגלים אחרים מפי שיש להם כלי אבחון ספציפי כדי לקבוע את הטיפול הטוב ביותר עבור הספורטאי.

כלים אלו נעים בין טיפולים בשריר ספציפי שנועד לשקם את פעילות השריר וגם טיפולים ברקמות אחרות כמו, רצועות, הגידים והמפרקים

אחד היתרונות הגדולים בשימוש קינסיולוגיה יישומית ב-רפואה סינית היא היכולת להשפיע על הביצועים. דוגמאות של טווח הגדלת יכולת הנשימה בקרב ספורטאים, סיבולת והעלות רמת הדיוק
ג ‘ורג’ Goodheart, מייסד קינסיולוגיה יישומית, היה הכירופרקט הראשון בצוות האולימפי הרפואי של ארצות הברית בשנת 1980. מאז, רופאים רבים אחרים במדינות ברחבי העולם סייעו לספורטאים באולימפיאדה.

מקרה – כאבי גב

דוגמה טובה ליישום בקינסיולוגיה

אישה, בת 40, שסבלה שנים רבות מכאבי גב תחתון כרוניים עברה בירורים וניסתה הרבה טיפולים כולל כדורים, זריקות, משחות, טיפול פיזיאוטרפי, מסג’,התעמלות אורטופדית, הגיעה לייעוץ ב-רפואה סינית. כאשר חלק מהטיפולים עזרו לה, אך אחרי זמן קצר הכאבים חזרו. בבדיקות רפואיות: צילומים, CT, היו ממצאים רגילים לגילה – ניבונים של רקמות פה ושם, בליטות דיסקים קלים בצוואר ובגב תחתון.

למידע נוסף על רפואה סינית

בבדיקה קינסיולוגיית התברר שהשריר שתפקודו אמור להרים את היד ( (m.Delta מצד ימין היה חלש וכל פעם שהיא הייתה מרימה את היד (עבודות בית, ניקיון, שטיפת חלונות), היא הייתה מכופפת את הגוף באזור המותניים, שרירי המותניים התכווצו וכאבו. לא היא ולא המטפלים הקודמים הבינו כי הבעיה שלה בכתף ולא בגב מפני ששריר חלש אינו כואב. לאחר טיפול ראשון בכתף היא הרגישה הקלה משמעותית בגב ולאחר סידרת טיפולים הבעיה נעלמה לתמיד.

www.dryun.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]