חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהפכה בתחום הקניות בחו"ל: אתר חדש, דרכו ניתן לרכוש ישירות דרך איביי ואליאקספרס – והכל בעברית!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פלת"ד פיצויים לנפגעי תאונות דרכים תאונת דרכים עורך דין תאונת דרכים

נושא המאמר: דע את זכויותיך?- תאונות דרכים בראיית החוק.
מאת: רועי אסור עורך דין   שמור מאמר למועדפים

דע את זכויותיך?- תאונות דרכים בראיית החוק.

על פי מחקרים סטטיסטיים שנערכו בשנים האחרונות עלה, כי במדינה ישראל אחוזי המעורבים בתאונות הדרכים ביחס לתושבים הינו בין הגבוהים בעולם. מספר ההורגים בתאונות דרכים חוצה מדי שנה את ה- 360 (!) - הרוג מדי יום.

בעבר, במידה והיית נפגע בתאונת דרכים, הרי שהדבר לא היה מוסדר בחקיקה מתאימה וככל והיית מעונין בפיצוי, היה עליך לתבוע את המזיק ע"פ דיני הנזיקין, ככל וקיים היה מזיק. כמובן שפקודה זו כפופה להוכחת אחריות וכן כפופה להגנות הקבועות בה, ובכלל זה "אשם תורם" חובת "הקטנת הנזק" וגו'.

במידה ולא היה מזיק, על הנפגע היה לדאוג מכיסוי לטיפול הרפואי המתאים, ובהתאמה הדבר היה נופל על כלל ציבור משלמי המיסים - קרי, עלי ועליך.

בשנת 1975 חוקק חוק הפלת"ד, ובשמו המלא חוק הפיצויים לנפגע תאונות דרכים.

חוק זה מטרתו להסדיר את "הואקום" שנוצר בקרב הנפגעים בתאונות הדרכים בקובעו כי מעתה ולהבא, נטל הפיצויים ייפול על שכמם של חברות הביטוח שביטחו את הנהג בביטוח חובה, הכל ללא הוכחת שאלת האחריות, אלא גובה הנזק בלבד. כמו כן, על מנת למנוע מקרה בו לאדם שנפגע בתאונת דרכים כדוגמת תאונת "פגע וברח" לא יזכה לפיצוי, הוקמה "קרנית" - גוף סטטוטורי המעניק פיצוי לנפגע אשר איננו מבוטח.

אז האם החיים נעשו עלינו קלים מעתה ולהבא?- ממש לא.

עם השנים עבר חוק זה הרבה שינויים והתפתחויות בפסיקת ביהמ"ש. סעיפים רבים הורחבו בו ואף מקרים מסוימים אף הוחרגו ממנו. כך שבאמת הרבה מקרים שהינם בגדר תאונת דרכים כלל לא ידועים בקרב ציבור הנוהגים ולהפך.

אם בכך לא די, משהבינו חברות הביטוח כי עליהם לשלם מיליוני שקלים מדי חודש, הועלו בהתאמה סכומי ביטוח החובה, כמו כן, מבוטחים שנפגעים בתאונת דרכים צריכים להוכיח באופן ממשי את הפגיעה שנגרמה להם, ובמידה ולא יעשו כן יזכו לפיצוי שולי של מאות שקלים בודדים הכל במישור כאב וסבל בלבד.

אז מעתה ניתן לסכם ולומר, כי אומנם החוק עשה סדר במישור האחריות, אולם הדרך רחוקה היא ממתן פיצוי!!! על כן, ממולץ לקוראי המאמר להתייעץ עם עורכי דין בעלי ניסיון בתחום, דבר אשר יקצר עד למאוד את הזמן לפיצוי שמגיע להם מחברות הביטוח או קרנית וכן יעניק להם הפיצוי המלא שמגיע להם בהתאם לפגיעתם.

רועי אסור עורך דין.

הכותב הינו עו"ד במקצועו. האמור לעיל, איננו מתיימר להיות בבחינת ייעוץ משפטי כלל ועיקר.

www.roy-law.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רועי אסור עורך דין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]