חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נשים נשים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער בלייזר ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: הסרת שיער בלייזר – הטכנולוגיה
מאת: הסרת שיער בלייזר – הטכנולוגיה   שמור מאמר למועדפים

הסרת שיער בלייזר – הטכנולוגיה
בכל תקופה מופיע חדשות לבקרים מכשיר חדש המטפל באמצעות גלי אור בצורך להסיר שיער בכמה טיפולים וכשההשפעה היא לאורך שנות חיים שלמות. תחומים אלו הולכים ומתפתחים תודות לידע המצטבר, לניסויים ולתגליות ואף לייצור מכונות שמאפשרות את המהלך הזה. הידע הזה נחקר במכוני התקנים שמשתפים אותנו בתוצאות – האם זה בריא ואינו פוגע במשתמש? התקן, כפי שארגון ה- FDA האמריקאי הציב, אומר כי המכשיר עבר בדיקות מדוקדקות והוא עונה על הדרישות. עם זאת, עדיין בארץ ישנם מכשירים רבים שלא אושרו על פי ה- FDA, ומשמשים תירוץ להפחתת מחירי טיפולים.
טכנולוגיית הלייזר להסרת שיער
בכל תקופה יוצא אל השוק מכשיר שונה להסרת שיער, כשבתקופה הראשונה לרוב המחיר יקר יותר, ולאחר מכן – עם כניסתו של הדור הבא בטיפולי לייזר, המחירים ירדו באופן דרסטי. העיקרון הוא מיקוד קרן הלייזר בשערה, כשהקרן מאתרת ומבודדת את השערה משאר הרכיבים בסביבתה על פי אורך הגל המתאים – קביעתו היא על פי גוון השערה – והיחס בינו לצבע העור..
איך השיער נושר?
נשירת שיער לאחר הסרתו באמצעות לייזר קורה באופן טבעי, כששורש השערה נפגע באופן בלתי הפיך ואינו יכול להיות מוזן מהחומרים שבשורשי השערה. מחזור הצמיחה הופך לארוך יותר ואפילו השערה הולכת ומתדללת. המכונים לאסתטיקה רפואית מציעים פגישה ראשונה בחינם, לייעוץ ולהסבר על השיטה.
לבחור איש מקצוע מיומן
כבכל טיפול רפואי, יש לבחור את איש המקצוע המנוסה בעניין, ככל שיהיה מנוסה כך יהיה יכול להתאים את הטיפול הנכון עבור אותו אדם. עדיין, העבודה נעשית לא על ידי הטכנולוגיה בלבד, אלא על האחות, הקוסמטיקאית, הרופא או על הטכנאי הקוסמטי. להן אמורה להיות תעודה מוצגת לעיני כל בקליניקה, שמראה כי הוסמך למכשיר הספציפי הזה.. קורס ארומתרפיה, קורס איפור קבוע.

www.beautic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הסרת שיער בלייזר – הטכנולוגיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]