חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכיבה על סוסים- הישראלים דוהרים קדימה !





    קישורי טקסט (לפרטים)




פולקסווגן חדשה

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב ביטוח מותאם אישית

נושא המאמר: ביטוח רכב מותאם אישית
מאת: ביטוח רכב מותאם אישית   שמור מאמר למועדפים

ביטוח רכב מותאם אישית
מאז הנהגת הרפורמה בביטוחי הרכב שהסתיימה בשנת 2004 סופית, לחברות לביטוח רכב אין רגע דל. ההצעות לביטוחי רכב משתלמים זורמות במחירי תחרות בשוק, כל מבוטח יכול לבחור איזו חברת ביטוח מתאימה לבטח את כל אחד מסוגי הביטוח השונים (חובה, מגיף וביטוח צד ג'). המחירים משתנים, אולם על פי מה הם נקבעים? ישנם פרמטרים קבועים לכל חברת ביטוח להשוואת מחירי ביטוח רכב. חברות הביטוח משתמשות בפרמטרים הללו אולם כל חברה מתמחרת באופן שונה את הביטוח. בסופו של דבר, המבוטחים פונים לזו שמתמחרת במחיר הזול ביותר, לעתים אף מבלי לבדוק מה באמת הנחתום, ומהי העיסה.

קבוצות ביטוח מיוחדות
הפרמטרים מחלקים את המבוטחים לקבוצות ולתתי קבוצות, כדי להעניק להם שירותים מותאמים (ישנו שירות מיוחד וחד פעמי של הרכבת גלגל ברכב שנוהגת בו אישה במקומות מסוימים...) והמחירים – בהתאם. הקבוצות מחולקות על פי גיל, כאשר הנהג הצעיר ביותר ישלם באופן כמעט פרדוכסלי יותר מכיסו. יותר מאשר מרתיע, העניין אמור לכסות באופן מעשי על הוצאות התביעות שנגרמות לקבוצת הגיל הצעירה. נשים משלמות פחות....בכל גיל, משום שהן פחות מעורבות בתאונות (או שפחות תובעות את הביטוח, אחד מן השניים) הנתון הזה גם הוא פרדוכסלי בהתחשב בקלישאות המיוחסות לנהיגתן של נשים. באשר לנהגים מבוגרים, ישנם תעריפי ביטוח חובה זולים ביותר – במיוחד אם אין בעברם הקרוב תביעות ביטוח.

שירות השוואת מחירים
אם אתם מחפשים הצעה לביטוח חובה, תוכלו למצוא במחשבון תעריפי ביטוח רכב של משרד האוצר תעריפי מחירים על פי נתונים שהמבוטח הזין במחשבון- נתונים הכוללים את פרטי הרכב ואת נתוני הנהגים הקבועים בו. במידה ויש רצון לשוחח מול נציג שירות באשר להצעת הביטוח הזולה ביותר, ניתן להזין פרטים בטופס מקוון להשוואת מחירי ביטוח ומספר נציגי חברות ביטוח יתקשרו בהקדם. ליסינג.


www.israbit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ביטוח רכב מותאם אישית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]