חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניקוי ארובות של קמין – מרי פופינס מגיעה!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכשירי שמיעה מכון שמיעה מכשיר שמיעה בדיקת שמיעה

נושא המאמר: התאמה והתמודדות עם מכשירי שמיעה
מאת: ירדן אזולאי   שמור מאמר למועדפים

ישנם המון חרשים כבדי שמיעה רבים אשר סובלים מהפרעות שמיעות בדרגות ש לונות קשה יותר להתמודד עם אתגרי החיים השגרתיים והבסיסיים ביותר. ישנם מגוון מכשירי שמיעה המציעים פתרונות אשר יכולים לשפר את איכות החיים של כבדי שמיעה באופן כזה שישפיע ב- 180 מעלות. שינוי כזה יכול להקל על שגרת חייהם ולאפשר להתנהל ביתר קלות, כמו אדם רגיל שאינו סובל מליקויי שמיעה. מכשירי השמיעה הם אלקטרוניים ובעצם מגבירים את עוצמת הקול אשר נקלט באוזן.

כיצד להתאים מכשיר שמיעה לכבדי שמיעה?

ישנם סוגים שונים של ליקויי שמיעה ובהם דרגות חומרה שונות והשפעות או תופעות לוואי ייחודיות לכל בעיה. המטרה היא בעצם לאבחן את הליקוי אם קיים ולנתח אותו (רמת הליקוי, תופעות הלוואי, השפעות שונות). לאחר אבחון הרופא, באם צריך, נרכוש מכשירי שמיעה אשר ישפרו את רמת החיים של הנבחן. ישנם מגוון רחב של מכשירי שמיעה כאלו ואחרים והפרמטר העיקרי לבחירתם אצל הציבור הוא הנראות - עד כמה ניתן להבחין בו, ואיך הוא נראה.


מכשירי השמיעה מתחלקים לסוגים הבאים:

- מכשירי שמיעה קטנים ביותר המוצבים בתוך האוזן וקשה מאוד להבחין בהם ומתאימים יותר לבעלי ליקויי שמיעה קלים.
- מכשירי שמיעה קטנים אך בולטים יותר אשר גם הם מוצבים בתוך האוזן. סוגים אלו של מכשירים בולטים מעט יותר. מכשירי שמיעה אלו מתאימים ללוקים בבעיות שמיעה בדרגה בינונית.
- מכשירי שמיעה גדולים וחזקים באופן ניכר מהשאר, מכשירים אלו בולטים יותר לעין אך מספקים עוצמת קול גבוהה יותר ומתאימה לבעלי ליקוי שמיעה רציני יותר.

מלבד לנראות המוצר ולצרכים הלקוח אליו, ישנו קריטריון נוסף אשר יש לקחת בחשבון: אופן הפעולה של מכשירי שמיעה - דיגיטלי או אנלוגי. המכשיר הדיגיטלי הינו יותר חדיש ומציע העברת נתונים והעצמתם תוך שמירה על דיוק וניקיון בהעברת הרחשים ולעומתו מכשיר שמיעה אנלוגי מציע העברת רחשים פחות מדויקת ונקייה מהמכשיר הדיגיטלי. על מנת להחל תהליך של רכישה מומלץ מאוד לגשת קודם למכון שמיעה אשר מוסמך ולהיבדק שם על ידי רופא שיאבחן וימליץ ברמה מקצועית על אופן הטיפול ועל בחירת מכשיר שמיעה, במקרה הצורך.

התמודדות עם מכשיר שמיעה חדש

מכשירי שמיעה עלולים להגיע למחירים גבוהים במיוחד, גם היותר "זולים" שביניהם אינם בדיוק זולים במלוא מובן המילה. שימוש במכשירי שמיעה חדשים מקנה יתרונות למשתמש בו אך גם מצריך אותו להסתגל לחייו החדשים. רובם הגדול של היצרנים מציעים תקופת הסתגלות למכשיר שנמשכת כמספר שבועות. בזמן זה מומלץ מאוד לבצע בדיקות אקראיות של רחשים (צלילי מוזקים שמתנגנים, רחשי דיבור וכו') כדי לבדוק את התמודדותכם ותרומת מכשיר השמיעה לשמיעתכם, כך תוכלו לאמוד את השיפור שלכם בשמיעה. יש להבין כי במקרים מסוימם מכשירי השמיעה אינם יתרמו לשמיעתכם ולכן חשוב מאוד לאמוד את מצבכם לאחר שימוש במכשיר לתקופה מסוימת ובמצבים שונים. במקרים כאלו יש כמובן להחזיר את המכשיר ליצרן או ליבואן ולחפש פיתרון חלופי בהתייעצות עם רופא.


www.alizazvia.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירדן אזולאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]