חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תחזוקת משאית – דברים שכדאי לדעת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סדנאות תופים סדנת תופים

נושא המאמר: הכל על סדנאות תופים
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים

הכל על סדנאות תופים


ישנם אנשים אשר מחפשים למלא את שעות הפנאי שלהם בתחביב אשר משלב הנאה ולימוד של מוזיקה, אך שואלים עצמם באיזה סדנא או קורס כדאי להם לבחור. והרי לאילו שמתחברים לתופים קיימות סדנאות תופים המעניקות פרט למיומנות ופיתוח חוש הקצב, רקע ולימוד אודות מגוון השיטות והסגנונות של התיפוף.

תיפוף מהו?

תיפוף היא אמנות הנגינה בתוף. יש מגוון שיטות לנגן על תופים, כמו תיפוף עם מקלות או עם הידיים, כל תוף וסוגו. התופים המוכרים והנפוצים ביותר בתקופה המודרנית נקראים מערכת תופים וצורתם הנוכחית מיוחסת בעיקר למתופף הג'אז. המערכת משלבת תופים ומצילות. כאשר למערכת יש מבנה בסיסי ומוכר, אך ניתן לשנות את מבנה המערכת לטעמו של הכל נגן. המבנה הבסיסי הוא שרגל ימין על פדל של תוף הבס ורגל שמאל על פדל המצילות המכונה "הייהט". כמו כן, על התופים והמצילות עצמם לרב מתופפים עם מקלות שעוצבו במיוחד בשביל המערכת.

קצת רקע על סדנאות תופים

סדנאות תופים למעשה מתאימות למגוון גילאים מילדים צעירים ועד למבוגרים. כאשר בסדנא למבוגרים ניתן יהיה למצוא סדנאות המתבצעות באופן פרטי או בקבוצות כשהן משלבות לימוד על טכניקות בתיפוף עם מגוון ריקודים בהתאם לסגנון התיפוף. כמו כן, בסדנאות אלה מסופקים כלי הקשה לכל המשתתפים. כך שלמעשה סדנאות תופים הן מקום בו אפשר ליהנות במידה רבה מחברה איכותית וכל זאת תוך כדי לימוד שיטות התיפוף השונות ופיתוח חוש הקצב. בנוסף בסדנאות אלה ניתן יהיה ללמוד על מגוון רחב של סגנונות תיפוף הן על הרקע שלהם והן על הטכניקה בהם הם מתבצעות כאשר בין הסגנונות שניתן ללמוד קיימים סגנונות כגון: תיפוף ברזילאי, תיפוף גוף, תיפוף אפריקאי, תיפוף קובני, תיפוף ים תיכוני ועוד...

מה מעניקות סדנאות תופים?

בסדנאות אלה ניתן יהיה לרכוש ידע רחב אודות מגוון כלי ההקשה המשוייכים לקטגורית התוף. כשלימוד זה מעניק למעשה ידע אודות מקורו של הסגנון והיכן התפתח, עם לימוד על טכניקות וכלים שונים באותו סגנון, כאשר בנוסף ילמדו המשתתפים ב-סדנאות תופים כיצד לתחזק את התופים השונים.



www.tamtam.co.il/default.aspx?s=2&id=35


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]