חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרקטים מרוב עצים קשה לראות את היער מאת יורם פרקט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ פנסיוני יועץ השקעות עורך דין השקעה נבונה

נושא המאמר: בחירת יועץ השקעות- הדרך להשקעה נבונה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]
ניהול כספי ציבור המשקיעים באופן שקול ומאוזן כרוך בראש ובראשונה בחיפוש ובחירת יועץ השקעות מתאים. בישראל ישנן שלוש אפשרויות לקבלת ייעוץ השקעות: יועץ השקעות בבנק, יועץ השקעות של בית ההשקעות ויועץ השקעות פרטי. בחירת יועץ השקעות מומלץ שתיעשה אחר בדיקת ניסיונו המקצועי, האם קיימים אפיקי השקעה בהם מתמחה היועץ וכן, האם הינו בעל היסטוריה מוכחת של הצלחות והישגים בתחום. יועץ השקעות כשמו כן הוא, מסייע לציבור המשקיעים לבצע השקעות נבונות תוך מזעור סיכונים. על היועץ לראות אך ורק את טובת הלקוח.

הקדמה- רפורמת בכר: שם המשחק-תחרות. הרפורמה מאפשרת לשחקנים בשוק ההון להתחרות ביניהם על השירות ללקוח. הלקוח איננו עוד שבוי של הבנק שבו הוא מנהל את נכסיו, ויש בפניו בחירה אמיתית היכן וכיצד להשקיע את כספו. בעקבות הרפורמה הושם דגש על העובדה, כי היועצים בבנקים מחויבים לתת ללקוחותיהם ייעוץ אובייקטיבי שאיננו מושפע עוד מן העובדה שהבנקים מייצרים את המוצרים הפיננסיים המיועדים ללקוחות. אחד הדגשים העיקריים לאחר רפורמת בכר הינה הבטחת המקצועיות של יועץ ההשקעות: היועץ צריך לראות לפניו רק את טובת הלקוח.

אכן, הרפורמה השיגה הישג חשוב מאוד והוא להפריד בין קרנות הנאמנות לבין הבנקים. הפרדה זו היא צעד ראשון וחשוב בהבטחה כי היועץ יהיה בלתי תלוי, וכי הבנקים לא ישתמשו במערך הייעוץ כדי לקדם את האינטרסים שלהם.

התאמת השירות: על יועץ ההשקעות להתאים את הייעוץ ללקוחותיו לפי אופי העסקאות שהוא מבצע עבורם בהתאם להנחיות הלקוח, וזאת לאחר שבירר עם הלקוח את מטרות ההשקעה, את מצב הכספים לרבות ניירות הערך והנכסים הפיננסיים שלו ואת שאר הנסיבות הרלוונטיות לעניין. זאת ועוד, על ציבור המשקיעים להגדיר באופן שאינו משתמע לשני פנים את רמת הסיכון אליה הם מוכנים להיחשף. ככל שפוטנציאל התשואה גבוה יותר- כך עולה גם רמת הסיכון. בנוסף, על ציבור המשקיעים לדאוג להתאמה בין בקשותיהם וצורכיהם לבין אפיק ההשקעה שנבחר עבורם על ידי יועץ ההשקעות.

גילוי נאות: אחת הדרישות החשובות ביותר העומדות לחובת היועצים לצורך ביצוע תפקידם- עיקרון הגילוי הנאות. על יועץ ההשקעות לגלות ללקוחו בגילוי נאות, את כל העניינים המהותיים לייעוץ או לשיווק הניתן על ידו לעסקה המוצעת.
בכלכלה חופשית, תפקידה המרכזי של הרשות לניירות ערך איננו להורות לציבור כיצד ובמי להשקיע, אלא להבטיח את הגילוי המלא לגבי העובדות הקשורות בניירות ערך ובמוצרים הפיננסיים המוצעים לו. תפקיד היועץ- לקבל החלטות השקעה מושכלות יותר עבור ציבור המשקיעים בהתאם לרמת הסיכון שנקבע על ידי הלקוחות מראש. כמו גם, להעניק ללקוחות ייעוץ מקצועי, אמין ונטול אינטרסים.

יש לשים דגש על העובדה כי יועץ השקעות, בעת מתן יעוץ ללקוח בנושא השקעה בניירות ערך, לא יסתפק כשגרה רק בדירוג הסיכון שקיבל נייר הערך על ידי חברות הדרוג, אלא שעליו ללמוד את התשקיף הרלוונטי ולהזהיר את הלקוח אזהרה אמיתית, מקום בו נדרש לכך. יועץ ההשקעות נדרש להודיע ללקוחו אודות עסקה הכרוכה בסיכונים מיוחדים.


בחירת יועץ השקעות טוב ומתאים לצורכי המשקיע הינה צעד חשוב בעל השלכות כלכליות מרובות. בחירה מושכלת ביועץ השקעות שיתאים את מדיניות ההשקעה לצורכי הלקוח, הינה צעד הכרחי לשביעות רצון המשקיע!


האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי ואינו בא במקום ייעוץ משפטי.


רמת גן: רח' בן גוריון 2, (מגדל ב.ס.ר 1)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
רומניה: רח' פרנקלין 7, סקטור 1, בוקרסט
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר לעורך דין אלי דורון
משרד עורכי דין - דורון, טיקוצקי, צדרבוים, עמיר, מזרחי

www.taxlawyers.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]