חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טאי צ'י צ'ואן - 24 התנועות הפשוטות של סגנון יאנג -





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיול לעכו חומות עכו טיול לשוק בעכו טיולים בארץ

נושא המאמר: מסע מרגש בעכו העתיקה
מאת: מני נחמן   שמור מאמר למועדפים

בעכו העתיקה ניתן להתרשם ממנהרות סודיות של הטמפלרים, שוק אקזוטי וססגוני, מבצר הכלא הבריטי ועוד, מעשיות על נפוליון וכן סיפורי גבורה מהקמת המדינה ועד סיום הפלגה במפרץ עכו. הביקור בעכו הוא מסע מרגש אל עבר מפואר וחוויה מיוחדת במינה. עכו העתיקה היא אחת הערים היחידות לאורך חופי הים התיכון שחומותיה נשתמרו סביב ללא פגע. העיר עכו, הוכרזה על פי האום כאתר מורשת ושימור עולמי. עכו נושאת בכתר של אחת משבעת פלאי ישראל.

חומותיה של העיר עכו

מצודותיה ומבצריה, כנסיותיה ומסגדיה ובניינים אחרים בתחומה, מגוללים את ההיסטוריה של שליטים רבים שמשלו בה ולחמו בעבורה, בנו את העיר ופיארו אותה.

אגדה ישנה מספרת שהים הגדול אשר כיסה את העולם, וכשהגיע לחופה של עכו פסק לזרום, כנאמר באיוב (לח, יא): עד כה תבוא ולא תוסיף. צמד המילים עד כה הופך באגדה לעכו.

העיר עכו שורדת כבר 4000 שנים. ראשיתה בתל עכו (גבעת נפוליאון). האגדה מספרת שנפוליון וצבאו הגיעו במטרה לתקוף את עכו ונזקקו למקוםגבוה כדי לראות מה קורה בעיר מעבר לחומות. הוא הורה על כל חייל בצבאו המפואר לחפור ולהביא דלי עפר אחד בנקודה זאת. על פי האגדה זהו מקור השם תל עכו.

לשיא פריחתה הגיעה עכו בתקופה הצלבנית. והייתה לגדולה ולעשירה בערי הממלכה הצלבנית, עיר הנמל והמסחר הראשית שלה, מרכז חיי החברה הכלכלה והתרבות. חלק ניכר מהמסחר שבין המזרח למערב התבצע בשווקיה ובנמלה של עכו. עכו הייתה גם מרכז של עסקות כספים והלוואות בניהולם של הטמפלרים ומרכז לעיסקות נכסי נדלן באירופה בניהול מסדר ההוספיטלרים.

האתרים הבולטים של עכו כוללים שרידים מהתקופה ההלניסטית-רומית, ומבנים מהתקופה הצלבנית והעותומנית: מסגד אל גאזר, בנייני מסדר סנט-גון, העיר הצלבנית התת קרקעית, חאן אל עומדן, המרחצאות התורכיים (כיום המוזיאון העירוני), המקדש הבהאי ועוד.

בעכו תוכלו להתרשם מטביעות אצבעותיהם של עמים רבים ותנועות דתיות: מהכנענים, היוונים, הרומאים, הביזנטים, הצלבנים, הממלוכים דרך התורכים ועד לבריטים.

השווקים הססגוניים אשר נמצאים במזרח עכו, חומות העיר, המוזיאונים, החופים ואתרי הספורט הימי, נמל הדייגים, המרינה, המסעדות, בתי המלון והפסטיבלים הציוריים המתקיימים בעכו מדי שנה – הם חלק קטן ממה שיש לעיר להציע.

meny.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מני נחמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]