חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוספות שיער לסובלים מנשירת שיער





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פייסבוק רשתות חברתיות שיווק באינטרנט ניו מדיה

נושא המאמר: איך בונים קהל איכותי בפייסבוק?
מאת: יפתח שני   שמור מאמר למועדפים

פייסבוק, הרשת החברתית שבהחלט שינתה את הרגלי הגלישה של כולנו, היא ללא ספק אחד מאפיקי המדיה והתקשורת החשובים והמשפיעים ביותר בעידן המודרני. בשנים האחרונות, אנו עדים למגוון נרחב של תופעות צרכניות, חברתיות, פוליטיות ולאומיות, שהחלו את דרכן בעמודי הפייסבוק, ומשם התפשטו לליבם של ההמונים. במאמר הבא נעסוק בסוגיה המעסיקה קהל מפרסמים גדול, והיא: כיצד ניתן לבנות קהל איכותי, מסור ורלוונטי לעמודים העסקיים שלנו ברשת הפייסבוק.
עמוד עסקי בפייסבוק- סביבת המעריצים של העסק שלך!
פייסבוק מיום היווסדה, השכילה לחבר בין קהל הגולשים הפרטי לבין קהל בעלי העסקים המעוניינים לחשוף את שירותיהם ומוצריהם בפני קהל המשתמשים בפייסבוק. עמודי העסקיים בפייסבוק, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות פרסומיות ושיווקיות לקהל המשתמשים הרחב. חשוב לזכור- בכל פעם שאתם מבצעים עדכונים בתוך העמוד העסקי שלכם, כל יתר החברים שלכם, נחשפים לעדכון, ויכולים להגיב אונליין לעדכונים השוטפים שלכם, והכול בחינם ובשימוש חופשי.
עיצוב עמוד עסקי ממותג בפייסבוק
אחת הדרכים לייצר עבורכם עמוד פייסבוק פעיל ואינטראקטיבי, היא באמצעות העמדת עמוד פייסבוק מעוצב. עמודי הפייסבוק המעוצבים, מאפשרים לכם ליהנות ממראה המותאם אישית לצרכי העסק שלכם. באפשרות העמוד המעוצב להגדיל את כמות החברים המצטרפים אל העמוד, ואף לגרום לתכנים השונים הקיימים בעמוד הפייסבוק שלכם להיראות יותר עשירים, יותר מעניינים, יותר רלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים, ואף יותר משכנעים לצרכי ביצוע עסקאות בסופו של דבר.
גיוס לקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם באמצעות כלים סטטיסטים
כלי הסטטיסטיקה של הפייסבוק מכונים FACEBOOK INSIGHTS, והם מאפשרים לכל אחד ואחת ניתוח מעמיק של חשבון הפייסבוק שלרשותכם. בין יתר השימושים אותם תוכלו לבצע באמצעות כלי סטטיסטיקה אלו תמצאו:
נתונים אודות צפיות בכרטיס, נתונים אודות צפייה בלשוניות השונות בעמוד, נתונים אודות אופן הגעת הגולש לעמוד, נתונים אודות סוג הדפדפן דרכו הגיע הגולש, נתונים אודות גיל ומין הגולש, נתונים אודות תחומי העניין של הגולש ועוד מגוון נרחב של נתונים.
כמו כן, ניתן לפלח נתונים מצטברים אודות המידע האישי של הגולשים, לפלח את כמות התגובות, לפלח את כמות הלייק שהוענקו לעמוד, לפלח את כמות ההודעות ועוד. נתונים אלו ואפשרויות הפילוח הרבות והמגוונות, מאפשרים לכם למעשה ליצור דוחות מפורטים אודות הרגלי הגלישה בעמוד שלכם בפייסבוק, וכתוצאה מכך, לבצע התאמה בין תכני העמוד וההצעות השיווקיות המוענקות בעמוד לצרכי קהל היעד שלו.
הדוחות המפורטים ניתנות להדפסה ישירות מכלי הסטטיסטיקה של פייסבוק, וניתן להפיק אותם באמצעות דוחות אקסל ובאמצעות דוחות גרפיים על פי דרישות ספציפיות שלכם. כלי הסטטיסטיקה העדכניים של הפייסבוק, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם לבחון את יעילות השיווק והפרסום דרך הפייסבוק, ולבחון את האינטראקציה ביניכם ובין קהל הגולשים שלכם לאורך זמן, וכתוצאה מכך, לפעול באופן מיידי במגוון תחומים.
אופציה נוספת של הכלים הסטטיסטיים של פייסבוק מאפשרת לכם לחבר את אתרי האינטרנט העמודים לרשותכם ישירות לכלי הסטטיסטיקה המוצעים לכם על ידה. החיבור מתבצע באמצעות הכנסת קוד META המאפשר לכם ליהנות מכל הכלים הסטטיסטיים השונים גם באתר האינטרנט שלכם או בעמודי האינטרנט אליו תבצעו את הקישור הישיר.
טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי וגיוס לקוחות איכותיים
1. הקפידו על טפסי יצירת קשר- לא כל הגולשים בעמוד הפייסבוק שלכם ינהלו איתכם התקשרות מעל דפי הקיר (WALL) שלכם, ולכן חשוב ומומלץ להפקיד על הטמעת טופס ליצירת קשר בתוך הפייסבוק.
2. הקפידו להגדיר כמה שיותר פרטים אודות בית העסק שלכם והשירות אותו אתם מעניקים. כמו כן, צרפו כמה שיותר אפשרויות ליצירת קשר עימכם ומקמו את פרטי יצירת הקשר עימכם בכל מקום אפשרי בצורה בולטת וראויה.
3. הפקידו לבחון את הנתונים הסטטיסטיים העומדים לרשותכם- שימוש נכון בנתונים השונים יאפשר לכם ליצור מסגרות קמפיינים המניעים לפעולה, ועונים בצורה מדויקת יותר לצרכי הגולשים שלכם. במילים אחרות, למדו להכיר לעומק את קהל הגולשים והחברים שלכם בפייסבוק, וגם אתם תוכלו ליהנות מעלייה מתמדת בהיקף המכירות.
הכלל הכי חשוב הוא: הדבר שהכי הרבה מושך קהל איכותי הוא קהל איכותי. ככל שתקפידו לגייס לעמוד העסקי שלכם קהל איכותי הקשור באופן כזה או אחר למוצר או השירות אותו אתם משווקים, כך תוכלו להגדיל את כמות קהל היעד האיכותי שלכם.


www.sumo-school.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפתח שני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]