חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתם מרכיבים פרקט לבד? הנחיות הרכבה שחובה לקרוא - רצפת פרקט - הרכבת פרקט - משטח פרקט - פרקט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גינון ביתי הידרו הידרופוניקה גינון עירוני

נושא המאמר: טבעונות והידרופוניקה – גם אמא אדמה זקוקה לרחמים
מאת: NatureTech   שמור מאמר למועדפים

זכינו לחיות בימים בהן אמיתות רבות יוצאות לאור לאחר שנים ארוכות שהוחזקנו בשבי השקר, הטבעונות היא אחת מהן.

השקר הגדול הפריד אותנו מהטבע, שם אותנו כבעליו הבלעדיים, הוא התיר לנו לגדל חיות בסבל נורא, להרוס ולזהם את הסביבה, שבר את החוקים הטבעיים ועירער את יחסה של אמא אדמה אלינו חזרה.

לעומת זאת או בעקבות זאת , הטבעונות היא אמת שמאחדת אותנו עם שאר היצורים החיים, עם האדמה ועם עצמנו, אמת שמלמדת אותנו מחדש את יסודות התזונה האנושית לאחר שנים רבות של שטיפת מח שהאיצה בעידן התיעוש והצמיחה הכלכלית ומחברת לזה את מטרת הבראת כדור הארץ, וכל טבעוני באשר הוא מבין שהשינוי תלוי בו.





אלו הם הטבעוניים , מהפכנים שהבינו שדרך יישום ודוגמא אישית, קשים ומנוגדים לזרם המרכזי ככל שיהיו, ניתן לשנות את העולם.

אך האם רק אכילת מה שהגיע מהצומח מספיקה בכדי לשנות דרכו של עולם?

ההבדל בין הסבל שהחיה עברה כדי להגיע לצלחת לבין הסבל והעוולות שנגרמים לאדמה, לאויר ולמים הוא דק ביותר ומתמוגג לטווח הארוך, כאשר הבצורת , הזיהום וההרס האקולוגי יפגעו בכל מיני החיים.

בימינו הקרקעות החקלאיות אנוסות – לאחר מחזורי גידול רבים ללא הפסקה, ריסוסי כימיקאלים שהרגו את כל האורגניזמים שחיו בהן, שיטות גידול שאינן כדרך הטבע ופוגעות בהתחדשותן – כל אלה הפרו את האיזון והקרקעות אינן ראויות יותר לגידול ללא עזרים כימיים וזרעים מהונדסים שיכולו להתפתח בתנאים לא טבעיים.

היום, יותר ויותר טבעונים מהפכנים שהבינו שגם בצריכת הירקות שלהם הם תורמים להרס כדור הארץ, מחליטים לעשות צעד קדימה בלקיחת האחריות על אורח חייהם, ומגדלים לעצמם את המזון, גם כשאין ברשותם שטח אדמה.

מערכות גידול ביתיות המתבססות על שיטות גידול מתקדמות ,מנתקות את המגדל מהצורך לגדל את הצמחים דווקא באדמה, הן חוסכות 85% ממי ההשקיה, חוסכות במקום משום היכולת לגדל לגובה, מאפשרות לגדל גם זרעים אורגניים , ברובן אוטומטיות והפשטות המהפכנית של הגידול הביתי הפכה את הטבעוניים לחקלאים פרטיים בביתם.



הם יודעים בדיוק איך גודל מה שנכנס להם לגוף, הטריות של ירק שרק נקטף משפרת את הטעם וההזנה שלו , המזון לא נסע במשאית זוללת דלק משדה מרוסס או במטוס מארץ אחרת, הוא לא נארז בעטיפות פלסטיק מזהמות ולא הפריש 40% דמי תיווך לטייקונים שכסף הוא תורתם היחידה, הוא עשה זאת בעצמו, הטבעוני הזה כעת הוא יחידה מקיימת ,אינו תלוי כמעט במגדלים חיצוניים ומצמצם משמעותית את התרומה להרס הכדור שנגרם בדרך לצלחת שלו.





ככל שירבו החקלאים האורבנים בינינו , כך השינוי יאיץ צעדיו, כאשר ניקח את העצמאות הקיומית לידיים שלנו , נפסיק לקחת חלק בהרס הקרקעות בחקלאות הקונבנציונאלית, לא ניתן יד להשקיה כה לא יעילה ומזבזת בשעת מחסור, נפגע במכירות של מזון במחירים חסרי שחר , נאכל בריא, טרי, ללא ריסוסים – רק כשנעשה זאת כולנו יחד, אז גם הכלל יבחין בתוצאות שינוי אורח חייו של הפרט. ואז.. לא רק החיות יודו לכם, אלא גם אמא אדמה.

אם כן ההבנה הערכית שמתלווה אל הטבעונות יקרה לעין ערוך לתיקון העולם ,ומתפרשת אל דרך חיים שלמה שמתווה יחס חדש כלפי הכדור עליו אנו חיים והחיות החיות בו.

היחס הזה אין בו רק מן ההקפדה על מה שאנו ניזונים ממנו, אלא גם על כלל ההשלכות של קיומנו, ועלינו פשוט לעשות את המקסימום האפשרי בגבולות יכולתנו. אם כולם יעשו זאת.. עתיד חדש ואופטימי הרבה יותר יתחיל.

naturetech.co.il/vegan_hydroponic/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י NatureTech שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]