חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תזונה לספורטאים בכלל ולמפתחי גוף בפרט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות משבר בזוגיות ייעוץ זוגי זוגיות במשבר

נושא המאמר: זוגיות
מאת: דינה ימניק-גישורית   שמור מאמר למועדפים

זוגיות טובה יותר - דרך ייעוץ זוגי הפכתם לזוג, המטרות והאידיאלים ששמתם לעצמכם רחוקים מהמציאות, אין יותר שיחות אל תוך הלילה, השיחות הופכות לשעמום ולעיתים הדיאלוג הופך למונולוג, החיים ביחד מתנהלים כמו עסק, ללא כל רגשות חמימים וחיוביים, זה סימן שאתם צריכים לגשת לייעוץ זוגי.
זה לא פשוט לשמור על האהבה לאורך זמן, ההתלהבות כבר שככה מזמן, האהבה שפרחה כבר לא מה שהייתה פעם, אתם מרגישים שכבר אין למה לצפות זה עדין לא מאוחר ואת הנעשה, ברוב המקרים ניתן להשיב ומוטב מאוחר מאשר לעולם לא.
זוהי אחת ממשימות החיים החשובות והמשמעותיות שמעולם לא הוכשרנו וגם אין לנו הוראות הפעלה..
יעוץ זוגי הפך לנפוץ בשנים האחרונות. בדור הקודם נהגו לחיות עם הקשיים או לטאטא את הדברים מתחת לשולחן, היום, יותר ויותר זוגות מבינים שאפשר וצריך לתקן. הניסיון מלמד כי הייעוץ עוזר לרבים לשקם את היחסים כשהם על סף התמוטטות או בתהליך הקריסה. זו הזדמנות לגעת במקומות הכואבים של בני הזוג ומשם לעשות את התיקון.
כאשר מגיעים יחד יש לכם הזדמנות גם לטפל בקשיים האישיים ביחד עם בני הזוג ולכך יש חשיבות גדולה מאוד. זו הזדמנות נפלאה ללמוד וליצור קירבה בדרך אחרת ולהסתכל באופן פחות שיפוטי, יותר אמפאטי ורגיש וללמוד כישורים חדשים של יחסים שהם הבסיס לתקשורת פתוחה, אינטימית והתמודדות עם דפוסים בעייתיות ביחסים. במקום לנסות לנהל, לשלוט או לשנות את בני הזוג, כל אחד מתבקש לשים על עצמו את הפוקוס זה ישפיע על הבן הזוג להתאים את עצמו אליו.
זוגיות נובעת מהרצון להיות ביחד וזאת הסיבה שרוצים לחיות יחד, להיות שותפים ברגשות ובחוויות שעוברות עלינו ביחד ולחוד ולהיות לנחמה האחד לשני. ניתן להגיע לכך על ידי רכישת כלים, לימוד ומיומנויות שיאפשרו לכם להתמודד עם הגלים שיגיעו בעתיד.
המלצות לפתיחת דף חדש בזוגיות עצמה- העצמת בני הזוג איננו מקדישים מספיק מקום לכך בשגרה.
פרגון- תשתדלו למצוא כל יום משהו יפה לשתף את בני זוגכם בדבר אחד שאתם מעריכים בו/בה
תקשורת- שתפו את בני הזוג שלכם במחשבות, רגשות ודעות שלכם.
תרגום תלונה לבקשה – למדו לבקש בקשות בחיוב ולא בשלילה
ממה כדאי להימנע?
ביקורת - גם אם נאמרת ללא מטרה לפגוע היא גורמת לריחוק.
שיפוטיות- ככל שעושים זאת יותר כך מתרחקים יותר.
טינה - רצוי להימנע אם אנו רוצים לשפר ולהדק את מערכת היחסים הזוגית.
לסיום - האימון הזוגי נותן לנו הזדמנות חדשה לעשות שינוי ללמוד מה לעשות אחרת לבדוק מה לא עובד, מה מרחיק, מה מכאיב ואיך אפשר ללמוד מילים, שיחות אחרות ושפה אחרת שתקרב אותנו האחד לשני ותלמד אותנו להכיר את בני זוגנו וגם את עצמנו.

www.gishurit10.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דינה ימניק-גישורית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]