חיפוש מאמרים

11715 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עזרה בבחירת חנות קרמיקה ואריחים מתאים לבית שלכם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיילות דיילות מכירה דיילות אירועים הפקת אירועים

נושא המאמר: דיילות
מאת: הולמרקום   שמור מאמר למועדפים

דיילות בנקודות מכירה מהווה "כלי" כחלק מאסטרטגיה שיווקית. חברות ומותגים נעזרים בפעילויות אלו אל מול לקוחות הקצה. פעילות קידום מכירות על ידי דיילות נועדו לייצור עוד נקודת מפגש עם הלקוח הסופי ומיועדים להגברת מכירות באופן נקודתי או להגברת כוחו של המותג והמודעות אליו, ובכך להגביר המכירות באופן עקיף ולאו דווקא מיידי.
פעילויות אלו בדרך כלל מהוות את "סגירת" המעגל בקמפיין השיווקי של החברה או המותג והן למעשה פעילות משלימה בתמהיל השיווקי של המותג. פעילויות קד"מ בנקודות המכירה או בקרבתן הפך לחלק משמעותי בקידום המותג או המוצר מכיוון שבאמצעותו מהווה לבעלי החברות או המותג מפגש ישיר עם הצרכן ובכך לקבל את תגובתו ודעתו על המוצר. פרסום בסוגי המדיה השונים כגון: טלוויזיה,עיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט וכו'..., אינן מאפשרות בדר"כ יכולת "מדידה" אמיתית של הלקוח הסופי ואף לא את התרשמותו וחווייתו מהמוצר. לרב "מפגשים" של הלקוח עם המוצר במדיה השונה הוא אקראי ופסיבי בעוד שמפגש בנקודת המכירה עצמה הוא יזום, דינמי ומדיד.
המחשבה על הפעילות כעוד נקודת מפגש ישירה עם הלקוח מדגישה עד כמה קריטי וחשוב תכנון וביצוע נכונים וטובים של הפרויקט.
פעילות קד"מ טובה חייבת להיות גמישה אבל בו בזמן גם קשוחה. גמישה - להתאמות מקומיות, אולם קשוחה - בתוך סטנדרטים ברורים ובדיוק באותה "הופעה ("Look & Feel") בכל המקומות ובכל סוגי המדיה. אחידות זו תורמת משמעותית גם ליצירת מיתוג (Branding) תוך חסכון באמצעים תדמיתיים.
למעשה פעילות נכונה ומדויקת אמורה לענות על הדברים הבאים :
1- בנייה וחיזוק התדמית.
2- פעילות חווית עם ערך צרכני.
3- איסוף נתונים ובקרה.
4- הנעה לפעולה-הגברת המכירות.
לרוב פעילות הקד"מ מתבצעת על ידי חברות מקצועיות בתחום ולעתים חברות האלו משתמשות באלמנטים חוויתיים שונים כגון מתקני חוויה שונים, הפעלות על ידי שחקנים ואמנים שונים כדי להעביר את הלקוחות חוויה הקשורה למותג .
אמצעים למדידת קד"מ:
קד"מ הינו חלק מקמפיין שיווקי הוליסטי ולכן נמדד, כמו שאר אמצעי הפרסום, בדו"חות הנוגעים לשינוי בדפוסי המכר של המותג (באמצעות דו"חות "נילסן" ו"סטור-נקסט": דירוג הספקים מבוסס על נתוני המכירות שמגיעים ישירות מהקופות על בסיס יום יומי מלמעלה מכ- 2,000 נקודות מכירה בשוק המאורגן והפרטי וכוללים את נקודות המכירה הגדולות, נקודות המכירה השכונתיות, מינימרקטים, מכולות וחנויות נוחות. הדירוג מייצג את שוק מוצרי הצריכה המבורקדים בישראל).
בנוסף, ניתן למדוד בצורות הבאות:
* מספר הנגיעות: מספר האנשים שנחשפו לפעילות הקד"מ.
* אחוזי מימוש: כמה צרכנים מימשו קופונים שחולקו בפעילות הקד"מ.
* סקרי תדמית: לפני ואחרי פעילות הקד"מ.

www.hallmarcom.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הולמרקום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."