חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מלונות או לא להיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הורדות הורדות משחקים הורדות חינם הורדות משחקים חינם

נושא המאמר: הורדות משחקים בחינם - מדריך למשתמש
מאת: שגיא כליף   שמור מאמר למועדפים

משחקי מחשב הפכו לתחביב פופולרי, במיוחד בקרב סטודנטים ומקצוענים צעירים. עם כל כך הרבה סוגי משחקים, כמו אסטרטגיה, משחקי פעולה ומשחקי הרפתקאות, משחקי מחשב (לבד או עם אחרים) מספקים שעות של בידור.
להלן המדריך עבור הורדות משחקים בחינם:

1. נאתר את המשחק אותו נרצה לשחק
קיימים הרבה אתרי חדשות-משחקים וגם בלוגים, המדברים על משחקים שיצאו לאחרונה ומציעים קישורים לאתרים הרשמיים שלהם, שבהם ניתן להוריד משחקים. אפשר לחפש לפי סוג המשחק שבו אנחנו מעוניינים. למשל, כדי לחפש משחקים מרובי משתתפים אפשר להשתמש במילה MMO ( massively multi-player online games ). בשביל לחפש משחקי אסטרטגיה בזמן אמת אפשר להשתמש במילה RTS ( real-time strategy games ).

2. נלחץ על כפתור "הורד כעת" על מנת להתחיל להוריד את המשחק למחשב
אם נתבקש להריץ או לשמור את הקובץ, נעדיף לשמור אותו אצלנו במחשב בשולחן העבודה. זה יאפשר לנו לוודא שהמשחק אינו מכיל וירוסים או תכנות זדוניות אחרות. אם הדפדפן שומר באופן אוטומאטי את כל הקבצים בתיקייה מסוימת, יש לאתר שם את הקובץ אחרי שההורדה הושלמה.

3. נלחץ לחיצה כפולה עם העכבר על קובץ ההרצה ונפעל בהתאם להנחיות
יש לאפשר לתכנית ההתקנה ליצור אייקון על שולחן העבודה. זה יעזור לנו לאתר בקלות את המשחק. אם נקבל הודעת שגיאה שהגדרות המערכת שלנו זקוקות לאישור אדמיניסטרטור (מנהל) על מנת להתקין תכנה, ננסה ללחוץ כפתור ימני עם העכבר על האייקון ולבחור באפשרות "הפעל כמנהל".

4. נפתח חשבון משתמש עבור המשחק
בנוסף להתקנת המשחק, רוב המשחקים החינמיים דורשים חשבון משתמש. חשבון משתמש ניתן ליצור באתר הרשמי של המשחק, או באתר של היוצרים של המשחק. יש משחקים שמציעים חשבון VIP הדורש דמי הרשמה. יש לשים לב לסוג החשבון כאשר נרשמים. רוב המשחקים החינמיים מציעים גם חנות שבה ניתן לקנות בכסף אמיתי, פריטים וירטואליים וגישה לתוכן מיוחד. בעוד שפריטים נוספים אלה עשויים להסב הנאה, אין הם נדרשים על מנת לחוות את המשחק בצורה מלאה.

5. נריץ את המשחק על ידי לחיצה כפולה עם העכבר על האייקון שבשולחן העבודה
צריך לשים לב שאנו לוחצים על קובץ ההרצה של המשחק, ולא על קובץ ההתקנה.

6. נתחבר עם שם המשתמש והסיסמה שיצרנו כשנרשמנו לחשבון המשתמש למשחק
ישנם משחקים שדורשים הורדה של תוספים למה שמותקן במחשב. אם אכן זה נדרש, נתבקש לעשות זאת, ואולי אף נתבקש לבצע אתחול של המחשב אחרי כל התקנת תוסף כזה.

טיפים נוספים:

בנוסף למשחקים שאפשר להוריד ולהתקין במחשב, קיימים גם משחקי חינם שניתן לשחק בהם ישירות בדפדפן עצמו. משחקים אלה מציעים את רוב התכונות של המשחקים הרגילים, אך הם פשוטים יותר לתפעול. אתר כזה ניתן למצוא בקישור הבא: משעמם

להגברת הבטיחות באינטרנט, תמיד נשאיר תוכנת אנטיוירוס פועלת במחשב. משחקים שלא ירוצו כאשר תוכנת האנטיוירוס פועלת ברקע, הם חשודים כנגועים ויש להימנע מלשחק בהם.

הורדת קבצים מכל סוג עלולה להיות מסוכנת. יש לשים לב שאנו מורידים משחקי חינם, או מהאתר הרשמי של המשחק או מהאתר של יוצרי המשחק.

הורדות משחקים - נכנסים ומורידים חינם משחקי מחשב נוסטלגיים

games.horadot.biz/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שגיא כליף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]