חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול פדיקור ברגל סוכרתית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הצלחת אתר אינטרנט רכישות באתר הצלחת אתר אינטרנט אלמנט ההמלצות באתר

נושא המאמר: יש לך המלצות?
מאת: רמי בן עמי   שמור מאמר למועדפים

היום אני מעונין לדבר איתכם על נושא שכולם ראו באתרים אחרים, יודעים, שמעו מאיפשהו אבל לא ממש היתייחסו אליו - אלמנט זה נקרא "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק ואם מיישמים אותו כמו שצריך, ברגע הנכון ובמקום הנכון, יש ביכולתו לעשות הבדל ענק בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר. אני ממליץ לך לקרוא פוסט זה בעיון. ייתכן שאת האלמנט הזה חיפשת בכדי להשיג תוצאות תאכלס. פניות איכותיות ולקוחות חדשים באופן שוטף מהאתר שלך. העניין הוא... כיום כשהשוק מוצף בהצעות, מתחרים, אתרי אינטרנט שמציעים כל מה שאפשר להעלות על הדעת יש בעיה של אמון בקרב קהל הצרכנים ההגולשים באינטרנט. חוץ מזה, חלק מה התנסו והתאכזבו מאתרים ועסקים שהציעו, הבטיחו ולא קיימו לצערנו יש כאלה. אז המוצר שלנו ייחודי ואיכותי ועשינו עבודת שיווק נהדרת. האתר שלנו עומד בכל הקריטריונים הנדרשים להצלחה שיווקית. הצלחנו לייצר כניסות איכותיות לאתר שלנוולמרות זאת קיים מחסום של אמון בין האתר שלנו לבין הגולש. מחקרים איכותיים הוכיחו שלוקח לגולש ממוצע להיכנס לאתר מספר פעמים עד שהוא מחליט לבצע רכישה. לפעמים אפילו עשרות פעמים. מדובר בגולש שרוצה לבצע את הפעולה אך חושש בעיקר בגלל חוסר אמון. תופעה של חוסר אמון שכזה גורמת לכמות אדירה של לקוחות פוטנציאלים מפוספסים שברוב המקרים לא יגלשו שוב לאתר ולכן לא תהיה לנו הזדמנות נוספת ללדבר איתם ולשכנע אותם באמיתות ובאיכות המוצר או השרות שלנו. אלמנט ה"המלצות" כאלמנט יוצר אמינות ומשכנע המלצות של צד שלישי וולפעמים גם יצירת פורום באתר של שאלות נפוצות, במידה ועשוי בצורה נכונה , יהיו כלי משמעותי מאוד לפתרון בעיית האמון והשכנוע הסופי. אנשים שנמצאים במצב של היסוס אוהבים לקבל עצה והמלצה מגורם אחר. בנוסף, אנשים אוהבים להפיק תועלת מנסיונם של אחרים (להתגלח על הזקן) ברור שיש חשיבות משמעותיתי לאמינות ההמלצות. ישנם מקרים באתרים אותם קדמנו, שהוספת אלמנט זה שילשה את כמות הפניות האיכותיות והלקוחות החדשים לבית העסק. אפקטיביות אלמנט ההמלצות תלויה ב: 1. מיקום – חשוב לתת את הדעת למיקום המודול בדף. ההמלצות צריכות להיות מורכבות ממודול המציג|המראה תקציר של מספר המלצות מרשימות בלבד כאשר לכל תקציר יש קישור להמלצה המלאה. חשוב למקם את המודול במקום הנכון בעמוד, מקום בו נמצא הגולש אשר מתעניין במוצר שלנו אך עדיין בשלב בו עשוי הגולש להסס לרכוש את המוצר. בנקודת זמן זו ההמלצות יכולות לעשות את העבודה ולשכנע את הגולש לרכוש את המוצר. 2. אמינות – המלצה שאינה אמינה תבצע פעולה הפוכה. ישנם מקרים רבים בהם אנו נתקלים באתרי אינטרנט המלצות שדי ברור שהם פרי דמיונו של בעל האתר. המלצות שכאלו מתאפיינות בדרך כלל בהגזמת יתר. הצורה ההטובה ביותר ליצור המלצות אמינות היא להשיג המלצות אמיתיות מלקוחות אמיתיים. אם ניתן לצרף תמונת הממליץ, מומלץ (בתנאי שמקבלים רשות). במקרים רבים כשאני מבקש מלקוחותי לארגן המלצות לשילוב באתר שלהם, אני נתקל בתגובה שזוהי עבודה קשה ובעייתית. ולמרות זאת וודא תתפלאו, לקוחות אוהבים שמבקשים מהם טובות כאלו וברוב המקרים הם ישמחו לעזור. גם הרווחתם המלצה אמינה וגם יצרתם דרך נוספת ליצור קשר עם הלקוחות ולשאול לשלומם. 3. שאלות נפוצות – זהו אלמנט אשר פועל כמו להמלצות ויכול לשמש כגיבוי ועיבוי. גולש שנמצא באתר והמוצר סיקרן אותו אבל הוא בספק, יקבל חיזוק מההמלצות ואז יעבור לשאלות הנפוצות שכבר נשאלו על ידי אחרים ויקבל תשובות. בנוסף לכך, משאלות אלו הוא יוכל לקבל את הרושם הרצוי לגבי טיב המוצר ואיכות השרות. מאוד חשובה אמינות השאלות והתשובות והצורה הנכונה להשיג שאלות אמינות היא להשתמש בשאלות אמיתיות שנשאלו על ידי לקוחות העסק שלך. זכור, אתר אינטרנט מסוגל להיות כלי שיווקי עוצמתי ולספק לכם לך לקוחות חדשים ובאופן שוטף. מה שאתה אמור לעשות הוא לתת את תשומת הלב הראויה לאתר והתוצאות לא יאחרו להגיע...

bombasite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]