חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מלונות וטיפולי ספא במחוז ילדותנו...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה מהירה הרזייה דיאטת הרזייה תפריט דיאטטתי

נושא המאמר: דיאטה מהירה
מאת: רון   שמור מאמר למועדפים

דיאטה מהירה
דיאטות רבות כיום נחשבות לדיאטת כאסח. דיאטה כזו היא בעצם דיאטה מהירה, שמאפשרת הורדת משקל רב בזמן קצר. דיאטת כאסח בנויה על איבוד נוזלים ושרפת שומן מהירה. תפריט דיאטות אלו לרוב אינו עולה על 1000 קלוריות ליום, ונמשך כשבועיים.
כמובן שלהשגת תוצאות של ממש דרושה הרזיה שפויה. כאשר הגוף מאבד משקל, הוא אינו נושל את הרכיבים שאינו חפץ בהם בלבד, ומשאיר רק את הטוב. הרזיה על ידי דיאטה, ובעיקר דיאטה מהירה מתפרשת לגוף שלנו כאבדן רכיבים חיוניים לו.
לכן, מיד לאחר שהקילוגרמים הראשונים מתחילים להיעלם, הגוף שלנו שולח אותות למוח ומדווח לו על הצורך בהשלמת החסר. אפילו אצל אנשים בעלי עודף משקל משמעותי, הרזיה מהירה פרושה שרפת אנרגיה גם ממקורות שהגוף זקוק להם.
תפריט להרזיה שפויה
הרזיה הדרגתית ותפריט דיאטה שמטרתה נשילת משקל אטית אך בטוחה, תאפשר לגוף להתאים את עצמו להפחתת כמות הקלוריות היומיות ולחוסרים שהגוף מרגיש.
הרזיה שפויה מאפשרת לגוף שלנו להתרגל לסגנון חיים חדש, תזונה נכונה, וכך לא לחוות הרגשת רעב. מומלץ מאד לבנות תפריט דיאטה עם דיאטנית קלינית כך ששלבי הדיאטה יהיו הפוכים מכפי שהם מקובלים ברוב הדיאטות. במקום ירידה משמעותית ראשונית ולאחר מכן הרזיה הדרגתית, נכון יותר בשביל הגוף שלנו להתחיל דווקא בירידה מתונה במשקל

נערות רבות מעוניינות לרדת במשקל, ומחפשות לשם כך דיאטות מהירות שיביאו לתוצאות בזק. אמנם אפשר היה לחשוב שמדובר בחוסר סבלנות המאפיין נוער, אך אין זה מדויק.
מחקרים מעידים שדיאטה מהירה בתקופת נעורים גורמת להשמנה יותר מאשר היא גורמת להרזיה. ללא קשר לתפריט, כל דיאטה לנערות מתנגשת עם אירוע אחר של תקופת הנעורים: צמיחה.
דיאטה בתקופת הנעורים
בתקופת הנעורים יש צורך בתזונה מאוזנת ובכל אבות המזון. דיאטות הנותנות העדפה לסוג אוכל מסוים, כגון דיאטת אטקינס, תגרום לעיכוב בגדילה.
במידה ומתחילים בדיאטה מהירה בתקופה זו, בה הגוף זקוק ומשתוקק לאוכל, נוצרת צריכת אוכל מוגזמת בפרקי זמן קצרים, סוג אכילה המאפיין נוער בזמן דיאטה.
המחקרים גילו שתאי שומן נוצרים בגוף בקלות רבה בזמן התפרצויות של צריכת יתר. לכן נערות שבחרו לעשות דיאטה מהירה העלו במשקל יותר מנערות שכלל לא היו בדיאטה.
דיאטה לנערות – מה מומלץ
תפריט דיאטה לנערות צריך להבנות על ידי דיאטנית קלינית מומחית. זוהי תקופה של צמיחה ושינויים הורמונליים, ואי אפשר לקחת סיכון ולמנוע מהנערות אבות תזונה חיוניים.
חשוב להבין שדיאטה מהירה לשבוע בלבד, במטרה להרזות כמה קילוגרמים ולהמשיך בתזונה רגילה לא יועיל. אותם קילוגרמים ישובו באותה מהירות, ויכניסו את הנערה לסבב נוסב של דיאטת כאסח.
דיאטה לנערות בהשגחת דיאטנית משמעותה הרזיה שפויה, שמאפשרת הורדה במשקל מחד וצמיחה והתפתחות מאידך.




olsen.netau.net/?page_id=210


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]