חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הריון העובר והמינרל אבץ - פרק 2 – יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימודים למידה מקצוע עסקים למכירה

נושא המאמר: חשיבות הלמידה בעולם העסקים המודרני
מאת: שגיא כליף   שמור מאמר למועדפים

אנו חיים ועובדים בעולם שמשתנה במהירות. נחקקים חוקים חדשים, המובילים למדיניות חדשה. צצים רעיונות חדשים וגישות חדשות. בעיות חדשות מופיעות ומוצעים פתרונות חדשים. עולם העסקים משתנה ומתפתח באופן עקבי. זה אומר שאם אנחנו לא לומדים באופן עקבי בחיי היום יום שלנו, אז בכל יום שעובר אנחנו מתרחקים מהדרישות של עולם העסקים המודרני. זה מסוכן להיות במצב שבו אנו ממשיכים לבצע את תפקידנו באותה הדרך כפי שעשינו בעבר. הציפיות משתנות עם הזמן ואם לא נסתגל לנסיבות החדשות, אז לא נוכל להתאים את עצמנו למה שנדרש מאתנו. לכן חשוב שניכנס לתהליך המכונה "התפתחות מקצועית מתמשכת". בהתפתחות מקצועית מתמשכת, אין הכוונה פשוט לעשות קורסים באופן עקבי. הכוונה היא הרבה יותר רחבה מזה. זה כרוך בהבנה ברורה של מה שנדרש מאתנו בעבודה, על מנת להבטיח ביצוע ברמה גבוהה. זה כרוך גם בלהבטיח שיש לנו, עד כמה שניתן, את הידע והכישורים הדרושים כדי לבצע את תפקידינו כראוי, ולמלא כל מחסור בידע ובכישורים שלנו. בנוסף לידע ולכישורים, קיימת גם שאלת הערכים. אנו צריכים לוודא שעבודתנו עומדת בקנה אחד עם הערכים שעליהם היא מתבססת. לדוגמה, אנשים העובדים בסביבה מסחרית צריכים להיות מעודכנים בערכים של שירות לקוחות, ואני טוען שכל מי שעובד עם אנשים צריך להתעדכן בערכים של כבוד הזולת. התפתחות מקצועית מתמשכת היא תרופה יעילה להיתקעות ברוטינות ביקורתיות. היא מבוססת על מה שמכונה לעיתים קרובות "פרקטיקה רפלקטיבית". פרקטיקה רפלקטיבית מבוססת על הרעיון שהניסיון איננו המורה הטוב ביותר, אלא מה שאנו עושים על הניסיון מהווה את הבסיס הטוב ביותר ללמידה. למידה איננה חשובה רק כדי להבטיח שאנו נשארים מעודכנים בהתפתחויות בתחום שלנו, אלא היא חשובה גם כדי להבטיח מוטיבציה, גירוי וסיפוק בעבודה. לדוגמה, מישהו שעובד במקום עבודה מסוים למשך שלוש שנים ובמהלך הזמן הזה הוא ממשיך ללמוד, לגדול ולהתפתח, סביר להניח שירגיש סיפוק גדול יותר בעבודה ממישהו אחר שנשאר באותו מצב שלוש שנים, ופשוט חוזר על אותן משימות בסיסיות באותה צורה בלי שום גדילה או התפתחות במשך הזמן. לכן יש לראות בלמידה דבר חיובי ומשתלם בזכות עצמו, ולא רק משהו שאנחנו צריכים לעשות כדי לעמוד בציפיות של אנשים אחרים. הלמידה היא חשובה משום שהיא עוזרת לנו להיות מעודכנים בטרנדים ובהתפתחויות בתחום הספציפי שלנו. היא מספקת גירוי וסיפוק מהעבודה וגם עוזרת לנו להיות דרוכים, כדי שלא נהייה שאננים ובעקבות כך נעשה טעויות. לכן, אין הלמידה צריכה להיראות כנטל נוסף על העומס שכבר יש בעבודה, אלא כמשהו שצריך לקבל בברכה כאמצעי להתמודדות יעיל ביותר בעומס העבודה. באתר מקצוע ניתן לקבל את ההצעות הכי טובות ללימודי מקצוע מעניינים ורווחיים

profession.free-compare.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שגיא כליף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]