חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיול בגולן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צילום חתונות צילום אירועים רוני הפקות צילום בר-מצווה

נושא המאמר: איך לבחור צלם חתונות
מאת: ניסן   שמור מאמר למועדפים

איך לבחור צלם חתונות ?

תמונות חתונה הן מזכרת יקרה, והן ההנצחה היחידה של היום החשוב ביותר של החיים שלך. מלבד בחירת בן זוג, הבחירה של צלם החתונה היא החלטה החשובה ביותר הקשורה ליום החתונה שתעשה, ואין בכך כדי להקל ראש. בעקבות צעדים אלה יכולים לעזור לך לבחור את הצלם הטוב ביותר כדי להנציח את היום הגדול שלך.

החלט מה סגנון של צילום החתונה העדיף עליך
האם אתה מחפש גישה מסורתית? או שמא אתה מעדיף גישה מסתורית שאתה אפילו לא יכול לדעת שמצלמים אותך ?האם אתה אוהב את גישת הזוהר של צילום אופנה? האם אתה מעדיף צלם שמשלב את כל הסגנונות האלה ?
החלט מה רמת השירות שאתה רוצה מהצלם לחתונה שלך
תלוי במקום, באווירה ובכמות המוזמנים
יש אירועים קטנים וסולידיים כך שצילום של 1-3 שעות יכול להספיק
ויש אירועים גדולים יותר הדורשים חבילה מלאה שעשויה לכלול פגישות אירוסין מראש חתונה, צילומי סטודיו, צילומי כלה ועוד...
החלט כמה תמונות אתה רוצה ממסיבת החתונה שלך
צלמים מסוימים עשויים לספק לך בערך 100 תמונות טובות ביום החתונה ואילו צלמים אחרים יכולים ללכוד 1000 תמונות ואף יותר . חשוב שהצלם יספק כמה שיותר תמונות כך שהבחירה תהיה קלה יותר.
הקפד לשאול על המדיה
מלבד כל התמונות על מדיה הקפד לשאול את הצלם איך הוא מתכוון להנציח עבורך את התמונות .
צלם טוב המכבד את עצמו יספק לכם אלבום תמונות דיגיטלי מעוצב עם 100 תמונות בערך של הרגעים החשובים ביותר באירוע ,בנוסף עליך לדרוש ולקבל את כל חומר הגלם של האירוע ,כלומר דאג לסכם מראש עם הצלם שכל התמונות שצולמו באותו הערב יהיו אצלך .
קבע את התקציב שלך
קבע את התקציב שלך כך שלא תהיה צריך לחסוך בנושא הצילום .
אל תשכח שיש לך הוצאות נוספות כגון דמי טיפ לכל מיני בעלי מקצוע ,אלבומים נוספים ,תמונות נוספות ועוד...
רק לאחר שתקבע את התקציב אתה תדע במה אתה יכול לחסוך ואיפה אתה יכול להשקיע יותר .
החלט כיצד תוכל להשתמש בתמונות שלך
האם אתה מתכוון לתמונות באלבום מעוצב ואלבום תמונות ,או שיש לך כוונות נוספות על אופן השימוש בהן כגון : הדפסת תמונה על הזמנה ,הדפסת התמונה על חולצות או מוצרים שונים ,הדפסה על מגנטים וכו' . דאג ליידע את הצלם על כוונותיך .
בדקו המלצות
שאלו מכרים וחברים ,חנויות ועסקים או בכלל גלשו באינטרנט וחפשו חומר ומידע על הצלם שאותו אתם רוצים להעסיק .ערכו רשימה של צלמים מומלצים ובחרו לאחר בדיקה ,רצוי ולא מומלץ להעסיק צלם מתחיל לצילום ערב חשוב שכזה . לאחר שבחרתם דרשו מהצלם להראות לכם דוגמאות של צילום ,אלבומים ,עריכת וידאו וכדומה .
אל תתביישו לשאול על רמה ואיכות הציוד של הצלם גם אם אתם לא כל כך מבינים בזה ,צלם טוב יכבד אתכם ויסביר לכם כך שתצאו בהרגשה טובה.
קבע פגישה פנים מול פנים
פגישות פנים מול פנים עם 2 בני הזוג , תראו דוגמאות של עבודות הצילום, תקבלו חוברת עם פרטים על חבילות חתונה ותשתדלו לשאול כמה שיותר שאלות. שימו לב האם הצלם מנומס, שאל את עצמך: "האם זה מישהו שאני רוצה שיהיה בסביבה כשאני לחוץ, תשוש ועייף ?
דברו עם הצלם וראו אם יש בינכם כימיה ושהשיחה זורמת לכיוון נכון .
כמו בכל החלטה חשובה ,תשנו על זה ,אל תחליטו ותסגרו מידית .

והעיקר שיהיה בהצלחה !





www.froni.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניסן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]