חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיתוף פעולה בין עסקים ואתרי אינטרנט, או "תוכנית שותפים" - איך לעשות כסף אמיתי מהפניית גולשים לאתרי אינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




נדל"ן ביוון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שי אלרואי עסקאות נדל"ן אטרקטיביות עסקאות נדל"ן

נושא המאמר: עסקאות נדל"ן אטרקטיביות – מחפשים במקומות לא מסודרים
מאת: שי אלרואי   שמור מאמר למועדפים

מזה שנים נראה כי עולם הנדל"ן הוא אחד התחומים המושכים והמסקרנים ביותר משקיעים ויזמים שונים, מבין שלל תחומי ההשקעה השונים הקיימים בשוק כיום. הסיבות לכך רבות ומגוונות, החל מהיציבות (לכאורה, או שלא לכאורה..) של נכסי הנדל"ן – היותם נכסים בנויים ובלתי ניידים מעידה על כך שהם צפויים לשרוד כל משבר כלכלי שלא יבוא, וכלה בהתפתחות המואצת של שווקי הנדל"ן במדינות רבות ועליית המחירים הבלתי פוסקת של נכסים במדינות מסוימות (דוגמת ישראל).
בשנים האחרונות נכנסים לזירת המשחק הזו יותר ויותר משקיעים קטנים ובלתי מנוסים המנסים את מזלם ומחפשים ללא הרף אחר הזדמנויות השקעה אטרקטיביות. רבים מהם נוהרים ישירות לשוק הנדל"ן שבארצות הברית, ואילו אחרים מחפשים במדינות אחרות, או אפילו בשוק הישראלי המקומי. נקודה חשובה שרבים מאותם משקיעי נדל"ן "מתחילים" אינם מפנימים, היא כי עסקאות הנדל"ן האטרקטיביות והמעניינות באמת נמצאות דווקא במקומות הלא כל כך מסודרים וברורים. אם מחפשים אחר השקעה אטרקטיבית בעלת פוטנציאל לתשואה גבוהה במיוחד, כדאי לחפש במקומות הפחות מסודרים וטריוויאליים.

משרד בבניין מטופח או בית ישן שעוקל על ידי הבנק?
במיוחד כאשר עוסקים בשוק הנדל"ן בארצות הברית, אך גם בשווקים רבים נוספים ניתן למצוא מספר גדול של סוגים של נכסים, החל ממשרדים מפוארים בבניינים מטופ0חים ושמורים ועד לבתים מעוקלים בשכונות מצוקה או בשלהי הערים. בין לבין ניתן למצוא סוגים רבים ושונים של נכסים, כאשר כל סוג נכס והפוטנציאל החבוי בצדו.
מנקודת המבט של משקיעי נדל"ן מתחילים, המנסים ללמוד את התחום ולעצב כמה חוקים כלליים ביותר, מה ניתן לומר על סוגי הנכסים השונים ופוטנציאל התשואה המגיע עם כל סוג של נכס?
קשה לקבוע כללי אצבע בתחום כמו נדל"ן ולצפות כי הם תמיד ינחו אותנו אל עבר העסקאות האטרקטיביות והמוצלחות יותר, אך כדאי להקשיב לבעלי ניסיון בתחום אשר כבר למדו על בשרם כמה וכמה לקחים חשובים. שי אלרואי, מומחה נדל"ן ישראלי הפועל בשוק הנדל"ן בארצות הברית ובמדינות שונות באירופה, מסביר כי ההזדמנויות המעניינות באמת ובעלות הפוטנציאל הגבוה לרווח, מסתתרות דווקא במקומות אשר אינם כל כך מסודרים ומטופחים. למשל, אותו משרד בבניין משרדים מטופח ומסודר לא ייצג בדרך כלל הזדמנות אטרקטיבית, שכן מחירו יהיה גבוה מדי על מנת שיהווה הזדמנות נדל"נית. לעומת זאת, נכסים קצת פחות שמורים ומטופחים, או לחילופין כאלו הנמצאים באזורים פחות מרכזיים ואטרקטיביים עשויים להוות הזדמנויות השקעה אטרקטיביות במיוחד, שכן הם עשויים להיות זמינים במחירים נמוכים במיוחד. על מנת למצוא את ההזדמנויות המעניינות באמת יש לחפש במקומות הפחות "מקובלים" או מסודרים, ולנסות ולהוציא את המרב מעסקאות אשר במבט ראשון אולי אינן נראות מעניינות.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי אלרואי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]