חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מקומן של אומנויות הלחימה בתרבות המודרנית - בשנים האחרונות יש פריחה בענף אומנויות הלחימה למיניהן בישראל ? החל בענפים מוכרים וידועים לרבים כמו ג'ודו וקאראטה בסגנון שוטו-קאן, המשך באומנויות לחימה רכות כגון תאי צ'י ואייקידו, וסיים בשיטות שונות המגיעות מסין,





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקט פרקטים סקר הרגלי צריכה

נושא המאמר: פרקטים - סקר הרגלי צריכה של נשים וגברים
מאת: יורם פרקט מכירה והתקנה   שמור מאמר למועדפים

פרקטים - סקר הרגלי צריכה של נשים וגברים

מאת: יורם פרקט טל: 050-9911998


הפרקטים חדרו לבתים ולעסקים בישראל בצורה ניכרת בשנים האחרונות ודומה כי אין מי שלא מכיר מה זה פרקט. אפילו מי שאין לו עדיין פרקטים בבית בטח נתקל בפרקטים בעבודה, בקניון, במסעדה או במקומות אחרים.

באופן כללי ידוע כי הרגלי צריכה של הגבר הישראלי שונה מהרגלי הצריכה של האשה. אבל בסקר שנערך לאחרונה מסתבר כי מבחינת הרגלי צריכה של פרקטים לסוגיהם, נשים הן דווקא המין החזק והשולט וכי מי שבוחר וקובע בסופו של דבר את סוג הפרקט תהיה לרוב האשה.

נכון, אם עושים פרקטים הבית פעמים רבות לוקחים חלק בתהליך הבחירה שני בני הזוג ולפעמים גם כל בני המשפחה, אבל על פי הסקר מתברר כי האשה היא זו שמחליטה על פרקטים יותר מאשר הגבר.

באותם מקרים שבהם רק הגבר עומד לפני סגירת העסקה לרוב לא הוא יחליט בלי שאשתו תראה את גם הפרקטים ותביע את דעתה אבל המצב ההפוך מתקיים בהחלט ולאשה אין בעייה לבחור ולהחליט על דגם הפרקט שאהבה.

מעניין. אומרים שנשים הן המין החלש, מסתבר שהן דווקא לקוחות טובות חכמות אשר עורכות בדיקה מקיפה בטרם הקנייה וההחלטה שלהן על הפרקטים נעשית בשיקול דעת.

עוד מסתבר כי נשים גם בדיעבד מרוצות מההחלטה לגבי הפרקטים שבחרו ולגבי העסקה שביצעו.

נתון מעניין נוסף גם בנושא פרקטים הוא שנשים משכילות מבינות יותר את ומעריכות יותר את הערך המוסך של איכות הפרקט גם אם הוא יקר יותר, של עבודה מקצועית בהתקנת פרקט ושל אמינות בעל המקצוע.

מסתבר שגם בעסקים ובמשרדים הגבר שהוא בעל העסק ישתף את אשתו בבחירה של הפרקט ויבחר לשמוע את דעתה.

כמו הפתגם הידוע שמאחורי כל גבר עומדת אשה מצליחה, גם מאחורי הפרקטים מסתבר עומדות הנשים שבוחרות מחליטות וקובעות.

אז מה למדנו בעצם על הרגלי הצריכה של נשים וגברים בתחום הפרקטים:

הנשים הן שמחליטות בסופו של דבר על הפרקט הרצוי.

נשים עושות סקר טוב יותר לפני קניית פרקטים

נשים משכילות מעריכות יותר טוב את איכות הפרקט ואיכות העבודה

נשים מרוצות מבחירה שעשו של הפרקטים

גברים בדר"כ ישתפו את האשה בהחלטה גם אם זה העסק של הגבר

יוצא איפוא שמדובר בפרקטים מסתבר שנשים הן דווקא המין החזק, וככל הנראה גם בכל התחומים האחרים של טיפוח הבית, עיצוב פנים, בנייה ושיפוצים.


יורם פרקט מכירה והתקנה

מראשוני העוסקים בפרקטים בישראל

ביקור ויעוץ חינם עד הבית ללא כל התחייבות

טל: 050-9911998

יורם פרקט








© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט.

www.2all.co.il/web/sites1/yoram-parquet/page1.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יורם פרקט מכירה והתקנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]