חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אי עמידת חברות ציבוריות בהתחייבויותיהם כלפי אוחזי האג"חים ומינוף נכסיהם ברומניה לטובת פתרון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ציוד הגברה הגברה סאונד רמקולים

נושא המאמר: השכרת ציוד הגברה - פתרון גאוני
מאת: יקיר זילבר   שמור מאמר למועדפים

השכרת ציוד הגברה היא פתרון מעולה בין היתר מההיבט הכלכלי. אם היינו נדרשים לרכוש את הציוד, היה עלינו להוציא אלפי שקלים. השכרת מערכת הגברה מאפשרת לנו לחסוך את ההוצאה הגדולה הזו ופשוט להשתמש בציוד השייך לחברה מקצועית. מכיוון שרוב האנשים לא עורכים אירועים פעמיים בשבוע אלא יותר בכיוון של פעם פעמיים בחיים - השכרת ציוד הגברה היא הבחירה ההגיונית, במיוחד כשהאלטרנטיבה היא רכישתו באלפי שקלים.

מבחינת עוצמת ההגברה, בד"כ יש צורך לפחות ברמקול בודד של 200W. רמקול כזה מתאים לאירוע של עד 30 איש. לאירועים קטנים יותר ניתן למצוא רמקולים פחות עצמתיים. ככל שכמות אנשים גדלה כל יש צורך בעוצמת הגברה גדולה יותר ואפשר להגיע בקלות לזוג רמקולים של 800W (עד 60 איש) או לרביעיית רמקולים של 1600W (עד 200 איש).

השכרת הגברה היא שירות מבוקש מאוד ע"י אנשים רבים שמעוניינים להפיק בעצמם אירוע כלשהו. איך תוכלו לבחור את הציוד המתאים לכם? מומלץ להתייעץ עם חברת ההגברה. אנשי הגברה מקצועיים ישמחו לתת לכם את המידע הדרוש וטיפים להצלחת האירוע. אחרי הכל זה גם אינטרס שלהם שהאירוע שלכם יעבור בצורה החלקה והטובה ביותר.

אין תחליף לייעוץ אישי, גם כשזה נוגע להשכרת הגברה. השאלה הראשונה שתישאלו היא מה הצורך שלכם בציוד - לאיזה אירוע זה מיועד, איזה אולם, מהו גודל השטח שבו האורחים שלכם יימצאו, ובכמה אזורים מדובר, וכן הלאה. לפי הנתונים האלו, חברת ההגברה תדע איזה ציוד לספק לכם כך שתהיה התאמה לדרישה האמיתית בשטח.

אירועים שדורשים הגברה והשכרת הגברה מתחלקים לאירועים בשטח סגור ושטח פתוח. פרמטר נוסף שעליכם לדעת מראש הוא כמות האנשים שצפויה להגיע לאירוע. חברות הגברה יודעות להתאים את עוצמת הרמקולים לכמות האנשים הצפויה.

דוגמאות לציוד הגברה מומלץ בהתאם לכמות האנשים

מערכת הגברה עד 30 משתתפים
הרמקול 200W-400W מוגבר
חצובה לרמקול
מיקסר 4 ערוצים
חיבור למחשב / נגן / טלפון
אפשרות: מיקרופון

מערכת הגברה עד 60 אנשים
רמקולי 400W-800W מוגברים
זוג חצובות לרמקולים
מיקסר 4 ערוצים
כבל מיקרופון + 10 מ '.
חיבור למחשב / נגן / טלפון

מערכת הגברה עד 100 משתתפים
רמקולים מוגברים 1000W
זוג חצובות לרמקולים
מיקסר 6-ערוצים
כבל מיקרופון + 10 מ '.
חיבור למחשב / נגן / טלפון

מערכת הגברה עד 200 משתתפים
4 רמקולים מוגברים 1600W
4 חצובות לרמקולים
מיקסר 10 ערוצים
2 מיקרופונים + כבלים 20 מ '.
חיבור למחשב / נגן / טלפון

מערכת הגברה לטבע
רמקולים מוגברים 800W
זוג רמקולי החצובות
מיקסר 6-ערוץ
כבל מיקרופון + 10 מ'.
כבלי מחשב / נגן / טלפון
גנרטור 3000W
כבל מאריך

www.kot.co.il/amplification


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יקיר זילבר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]