חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תבחן את נכונותן של תפיסות חיים ותיאוריות שונות - חלק 1 ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בית קפה קפה לאירועים בר קפה עגלות קפה להשכרה

נושא המאמר: בית קפה
מאת: שרונה פרנקו   שמור מאמר למועדפים

בית קפה – הבית השני שלך
ישנם מקומות בילוי רבים ברחבי הארץ ובעולם כולו: תיאטראות, בתי קולנוע, מסעדות, מועדונים מסוגים שונים אך מקום הבילוי הפופולארי ביותר בעולם הינו בית קפה. תרבות הקפה רווחה בעולם כבר לפני מאות שנים עם גילוי צמח הקפה ושיווקו לעולם, ותרבות הקפה יצרה עימה כבר הרבה מעבר לשתיית הקפה עצמו. בית קפה הפך כבר מזמן למקום המפגש המועדף על כאלו המעוניינים סתם לפטפט עם חברים או לפגישות עסקיות אשר מצריכות ישיבה ממושכת, והאווירה שבו גורמת לאנשים לחזור אליו שוב ושוב. אם בעבר בית קפה היה כולל אך ורק שתיית קפה הרי שכיום הינו ברוב המקרים גם מסעדה לכל דבר ומוגשות בו מנות שונות לכל אורך היום.
בית קפה – מקום עבודה
עם כניסת האינטרנט לחיינו והמעבר לעבודה בעזרתו כמעט בכל תחום, אנו עדים לתופעה הולכת ומתרחבת שהינה עבודה מהבית. מקומות עבודה ועסקים רבים גילו את היתרונות הרבים בנתינת האפשרות לעבוד מהבית מה שחוסך לעסקים הללו את הוצאות הנסיעות והמזון לעובדים שלהם, ואותם עובדים הבינו שבשביל להיות מנותקים ומהמשפחה ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר בית קפה יכול להיות פתרון טוב עבורם. כיום רוב בתי הקפה מחוברים לרשת האינטרנט האלחוטית מה שנותן את האפשרות לגלוש בחופשיות ולנהל מהם את העסקים השונים. בית קפה בעל רשת אינטרנט אלחוטית לא רק שמרוויח ממי שעובד דרכו על ידי הזמנת מוצרים שונים במהלך יום העבודה, אלא גם מהפגישות העסקיות המתקיימות בו.
בית קפה של היום לעומת פעם
כפי שציינו בית קפה היום שונה במהותו מבתי קפה שהיו פעם בעיקר בתפריט שבו. אם בעבר בבתי קפה היו מוגשים סוגי קפה שונים ושאר משקאות כגון תה וכו' הרי שכיום ניתן לראות שישנו תפריט מלא הכולל ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב, לפי שעות היום כמובן. כל בית קפה מעוצב כיום כמסעדה אך מבלי לשכוח את שימושו המקורי – מפגש בין אנשים על כוס קפה.
לסיכום, בית קפה כיום הינו מקום בילוי ולא רק לשתות בו ומשמש למטרות שונות, הן אישיות כדוגמת פגישת חברים ומשפחה והן לפגישות עסקיות ועבודה שוטפת. בית קפה שלא יתאים את עצמו לזמננו, הן בתפריט שהוא מציע והן בעזרים השונים כגון רשת אינטרנט אלחוטית לא יוכל למצוא את עצמו באותה שורה כמו שאר בתי הקפה ולא יכניס לקוחות חדשים וישמר את הותיקים.


www.jermiscoffee.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרונה פרנקו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]