חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צו קיום צוואה – ירושות ועיזבונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנה לניהול עסק קטן תוכנה לניהול עסק משפחתי תוכנת ניהול עסקית תוכנה לניהול עסקים

נושא המאמר: עסק קטן למתן שרות
מאת: אפי להב סבמנכ" שיווק סנזיי תוכנה לניהול עסק   שמור מאמר למועדפים

• היתרון הגדול בלהיות נותן שרות עצמאי הוא העובדה שאתה הבוס של עצמך
• מי יכול לפתוח עסק כזה? כל אחד וכולם. כל אחד יכול להעניק איזשהו שרות, מתוך ידיעותיו, ניסיונו, השכלתו, הכשרתו עבורו אנשים יהיו מוכנים לשלם, או שיהיו מוכנים לשלם כדי ללמוד אותו.

• בלהיות עצמאי טמון הפוטנציאל להרוויח יותר כסף. כשכיר יש מספר מוגבל של שעות עבודה שביכולתנו למכור למעסיק אבל כעצמאיים אנחנו יכולים "לשכפל" את עצמנו דרך עובדים שנעסיק ככל שיהיו יותר אנשים מעוניינים לקנות את השרות שלנו יש למכור. כשכיר- כמה טוב שלא תהיה, רוב הסיכויים שמי שירוויח מזה לא יהיה אתה.

• אין מה לדאוג מחוסר ניסיון או בקיאות בניהול עסק עצמאי, במכירה, בניהול משא ומתן, ניהול כספים או פרסום ויחסי ציבור. אין ספק שכל אלה הם כישורים חשובים שטוב לרכוש בהם אפילו ידע או בקיאות בסיסיים, אך באותו הזמן אלה כולם ניתנים ללמידה לאורך זמן. החל בארגון מסיבות, ארגון חתונות, בניית אתרים, עיצוב גראפי וכו' כל אלה כישרונות וכישורים שאנשים ישלמו עבורם כסף.

• אחרי שהגדרתם את הכישרון שלכם עליכם לחשוב איך להפוך אותו לייחודי- מה ייתן לכם יתרון שיווקי. לא כל השירותים נראים הכרחיים או חשובים – אבל הצעה ייחודית, שמספרת להם על משהו שלא יוכלו לעשות בעצמם, תעזור לכם לגייס לקוחות. לאחרונה ראיתי מודעה על לוח ליד תחנת האוטובוס- שתי סטודנטיות שיעשו פחות או יותר הכול (לנקות, לשמור על הכלב, עבודות בית קלות) כתבו בסוף: "תתקשרו, אם אחת עסוקה תמיד יש אחת רזרבה"- יתרון ייחודי לא חייב להיות משהו גדול, הוא צריך להיות משהו שיש לכם ושמבדל אתכם מהמתחרים.

• ישנן הרבה מטלות המעורבות בהקמה של עסק קטן- כעצמאיים המנהלים עסק קטן זכרו כי קרוב לוודאי שתאלצו לשאת בנטל מטלות משרדיות של תאום פגישות, תשלומים, תיוק, ואולי גם ניקיון- לפחות בתקופת ההקמה של העסק כל הוצאה על מותרות היא מיותרת ועשויה להזיק לסיכויי העסק שלכם להצליח ולהמריא. אם זה לא מתאים לכם- תשקלו את כל העניין מחדש.

• רישוי, מיסוי וביטוח- בדקו מול הרשות המקומית כי אין מגבלה על פתיחת עסק מהסוג בו אתם מעוניינים במקום אשר בחרתם. לעתים יש הגבלות רעש, חומרים מסוכנים וכו. לאחר מכן ודאו כי יש לכם את כל מה שאתם צריכים מוסדר מול המדינה מבחינת רישום הוצאות והכנסות לטובת הפרשות למיסים ולבסוף בדקו האם אתם צריכים ביטוח שיגן על לקוחותיכם ועליכם מפני תביעה אפשרית הקשורה בעסק שברצונכם לפתוח.

• חשבו את עלויות ההקמה של העסק ואת ההוצאות הצפויות לכם בתקופה הראשונה- בה לא תרוויחו עדיין את מה שאתם מצפים להרוויח בהמשך- מחודש מלא עבודה. עכשיו בדקו אילו מקורות מימון יש לכם לכל העלויות האלה- פתיחת עסק אמורה לשדרג אתכם כלכלית, לא להכניס אתכם לבור ממנו לא תוכלו לצאת אלא במחיר החולצה שעל גבכם.

• תמחרו את שעת העבודה שלכם- בעסק שמתבסס על לימוד או שירות מה שיש לכם למכור זה את זמנכם, וזמנכם מוגבל. אל תשכחו לחשב לתוך תמחור השעה שלכם את הכלים והחומרים בהם אתם משתמשים- חרס, מחשב, ברגים... את הבלאי של הבגדים או הכלים ואת רמת המיומנות. בנוסף- שכר השעה צריך לגלם בתוכו את העלויות של העסק- שכירות, חשמל, מים, ארנונה וכו. חשבו באופן ריאלי את סך השעות שאתם צפויים לעבוד בתשלום בחודש וחלקו את סך ההוצאה של הסעיפים לעיל בשעות אלה.

• פרסום זול יחסית אפשר לעשות באמצעות- עלונים, ברושורים, אתר אינטרנט, אינדקסים באינטרנט, מודעה פרסומית במקומון, מיקור חוץ למאמרים והודעות לתקשורת.

• ודאו כי אתם מעניקים ללקוחותיכם שרות, מעקב שביעות רצון, הצעות חדשות ומבצעים רלוונטיים, וכי העסק שלכם נגיש ופתוח עבורם ואליהם. לקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר וגם מפרסם אתכם חינם, ככה מגדילים עסק.

senzey.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפי להב סבמנכ" שיווק סנזיי תוכנה לניהול עסק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]